http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... owsza.html
plan można przeczytać tu:
http://www.mazovia.pl/komunikaty/art,20 ... kiego.html
Jak dla mnie na bardzo pierwszy rzut oka podstawowe braki w sieci kolejowej to:
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Moderator: JacekM
Sytuacja przejściowa.Piottr pisze:nieuwzględnienie linii Ostrołęka - Małkinia, zwłaszcza mając na względzie planowane zamknięcie linii na Białystok
Widzę parę problemów, najistotniejsze z nich to:Piottr pisze:brak pomysłu na przywrócenie ruchu na C-E20, Mszczonów i Tarczyn się ostatnio bardzo rozwinęły, nie wierzę, że na rozsądną ofertę przewozową nie byłoby potoków do Warszawy przez Czachówek.
Z Ostrołęką jest ten problem, że tam dworzec jest na zadupiu, a sama oferta kolejowa jest do niczego (przesiadki w Tłuszczu tylko potęguja beznadziejność). Na początek trzeba by było wydłużyć parę szczytowych połączeń do/z Tłuszcza do Wyszkowa, aby powstała sensowna alternatywa na trasie Wyszków - Wileniak.Piottr pisze:dublowanie połączeń kolejowych połączeniami autobusowymi realizowanym w ramach służby publicznej (Ostrołęka).
Po co tak barbarzyńsko marnować przepustowość?Piottr pisze:Moim zdaniem wszystkie pociagi z Ostrołęki powinny być pociągami bezpośrednimi do Warszawy, bez zatrzymania na odcinku Tłuszcz - Warszawa.
No i dlatego połączenia połączenia z dwutysięcznego Rzekunia do Warszawy są absurdem.Koniecznośc przesiadki w większości przypadków wyklucza kolej z planowania podróży.