Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 04 wrz 2014, 12:49

osa pisze:Akurat ten fragment jest skopiowany szybkim ruchem ctrl+c, ctrl+v
Nie ma to jak rzetelne i profesjonalne dziennikarstwo.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 04 wrz 2014, 12:51

Ale jak to sobie wyobrażasz? Mam korygować oficjalne komunikaty, nie mając pewności, jaka będzie organizacja ruchu? A jak się tam coś zmieni? To, że 11 Listopada nie łączy się z Dąbrowszczaków, tylko jeszcze kawałek jest Inżynierska to już naprawdę drobiazg - chodziło pewnie o orientacyjne pokazanie przebiegu trasy.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4766
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 wrz 2014, 13:04

fik pisze:
Wiliam pisze:Dobre chociaż to 202...
Dowozówka co 20' starannie omijająca kolej, wzdłuż której jedzie. Umrzyjmy wszyscy, lepsze jutro było wczoraj.
Na początek lepsze to niż nic. Może ludzie zagłosują nogami.
A w ogóle gdzie to jeszcze podłączać do kolei? Naprawdę Olszynka jest taka atrakcyjna? No i gdzie to krąży?
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 wrz 2014, 13:04

osa pisze:Zmiany uważam generalnie za udane.
O, to jednak mają być jakieś zmiany?!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 04 wrz 2014, 13:13

Nie no, żadnych zmian przecież nie będzie poza tą listą, którą tu przytoczono.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 wrz 2014, 13:23

Na niej spodziewanych zmian nie znalazłem. Jedynie kilka drobnych korekt...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 04 wrz 2014, 13:26

kiepsko to widzę, po co właścwie ten ogryzek jeżeli nic się nie zmenia a dodają jeszcze linie autobusowe, kurcze właściwie nic się nie zmienia poza skróceniem 512,718,738,805 oraz przy okazji postarano się zatroszczyć o 187 i 159. Skrócenie 187 może nie takie głupie co do 159 mam mieszane uczucia a reszta to jedno wielkie trzęsipupstwo. Skoro wprowadza się E-7 może należałoby rozrzedzić kursowanie 527 bo skąd na to brygady brać.

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 04 wrz 2014, 13:31

osa pisze:Ale jak to sobie wyobrażasz? Mam korygować oficjalne komunikaty, nie mając pewności, jaka będzie organizacja ruchu? A jak się tam coś zmieni? To, że 11 Listopada nie łączy się z Dąbrowszczaków, tylko jeszcze kawałek jest Inżynierska to już naprawdę drobiazg - chodziło pewnie o orientacyjne pokazanie przebiegu trasy.
A może chodziło o to, że na Inżynierskiej 338 nie zatrzyma się, więc nie podano taj ulicy na trasie przejazdu?
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 wrz 2014, 13:32

Zmiany ze 159 i 187 były nieuniknione w perspektywie zamknięcia wiaduktu na Towarowej. Tylko nie rozumiem, dlaczego w związku z tym 155 ma pojechać właśnie tym wiaduktem. Wprowadzenie zmiany po to, żeby przy pierwszej okazji i tak zmienić trasę? Chyba, że na czas remontu 155 pojedzie Srebrną i zrobią jakiś pl. Zawiszy 57 na Srebrnej. Tyle, że i tak nie miałoby to sensu, bo komu by się chciało chodzić ze Srebrnej aż do pl. Zawiszy.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 04 wrz 2014, 13:50

Georg pisze:Zmiany ze 159 i 187 były nieuniknione w perspektywie zamknięcia wiaduktu na Towarowej. Tylko nie rozumiem, dlaczego w związku z tym 155 ma pojechać właśnie tym wiaduktem. Wprowadzenie zmiany po to, żeby przy pierwszej okazji i tak zmienić trasę? Chyba, że na czas remontu 155 pojedzie Srebrną i zrobią jakiś pl. Zawiszy 57 na Srebrnej. Tyle, że i tak nie miałoby to sensu, bo komu by się chciało chodzić ze Srebrnej aż do pl. Zawiszy.
Co ma do zamkniętego wiaduktu na Towarowej 187?

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 wrz 2014, 13:56

Zwiększenie częstotliwości 159 jest związane wycofaniem 187 z Mokotowa (zgodnie z projektem ZTM pisał, że 159 zastąpi relację Czerniakowska-Dw. Zachodni, realizowaną obecnie przez 187).

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 wrz 2014, 14:00

A tak z ciekawości zapytam: czy jeśli linia zostaje skierowana na pętlę pod któreś CH (np. Blue City), to ZTM ma coś za to od zarządcy Centrum (bo przecież im lepszy dojazd, tym lepiej on na tym zarabia), czy nic?

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 wrz 2014, 14:03

marko80 pisze:Skoro wprowadza się E-7 może należałoby rozrzedzić kursowanie 527 bo skąd na to brygady brać.
E-7 wprowadza się po to, żeby Skarbka nie płakała, że ma lipną linie. :D

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 04 wrz 2014, 14:12

Pawel_ pisze:
marko80 pisze:Skoro wprowadza się E-7 może należałoby rozrzedzić kursowanie 527 bo skąd na to brygady brać.
E-7 wprowadza się po to, żeby Skarbka nie płakała, że ma lipną linie. :D
No tak ale Skarbki wiedziały, że skoro zostaje 527 na trasie do Centrum, to wtedy jego częstotliwość zostanie rozrzedzona. Dlatego ja się zapytuje skąd na to brać brygady, skoro 527 nie zostaje skrócona częstotliwość właściwie bez zmian plus do tego jeszcze E-7. To chyba lekka przesada, chyba, że to taki przedwyborczy prezent, a potem, może urealnią ten układ, bo to jest masło maślane. Coś takiego proponowano w jednym z wariantów komunikacyjnych po otwarciu mostu północnego, gdzie mieli stworzyć nowe linie do młocin 101 i 404 i do tego zostawić do marymontu stary układ E-4,E-8 i 508 ale w porę się z tego wycofali. Tutaj nie proponuje się żadnych cięć tylko zwiększenie ilości linii autobusowych, więc zapytuje skąd brygady i po co właściwie i dla kogo ten centralny odcinek metra?

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 wrz 2014, 14:25

Dla ludzi z linii wołomińskiej. :D
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ODPOWIEDZ