Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
1xEN57-(1173) na obiegu z 12680/1, 22553, 29416, 21682/3.
Pewnie tak, ale niektóre rzeczy wyglądały na nieruszone. Np drzwi do WC, które nie były w prowadnicy były zniszczone na dole, co sugerowało, że dawno tak sobie jeżdżą po podłodze.Loui pisze:Jak to wyszło z rewizji, to zapewniam że wszystko działało jak należy. Tylko co z tego, nie od dziś wiadomo że Sochaczew, potrafi doprowadzić do ruiny w piorunującym tempie wszystko, co tam na stanie mają.
Pierwsze z rewizji wyszły w kwietniu, także trochę czasu minęło. Poza tym, wypadające drzwi od WC na starych AKM-ach to norma, niezależnie od wykonawcy naprawy. Tu wszystko skupia się na późniejszej kwestii utrzymania tego taboru, a to leży w Sochaczewie i kwiczy.
Dzisiaj odkryłem że starszym AKM wymieniono silnik/falowniki bo mają inny dźwięk rozruchu. Użyto TSA ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dalej są te same silniki i falowniki, nic nie zmieniano. W egzemplarzach po rewizji, po prostu dokonano ich przeglądu, czyszczenia i innych niezbędnych napraw.
Czy na pewno mówimy o tym samym czyli ZNLE Gliwice ? Bo AKM które stamtąd wróciły mają inny dźwięk rozruchu co wskazuje że zmian silnika/układu napędowego była.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Zmiana programu napędu ( sterownik falownika) wystarczy, żeby były inne dźwięki.
Kolejna ze starszych modernizowanych jednostek po P4: EN57AKM-1584 - 22.08.2014.
ZNTK MM złożył tańszą ofertę w przetargu na naprawy rewizyjne EN57AKM - http://inforail.pl/text.php?id=67376
No to należy przygotować się na "wysoką" jakość wykonania.
Oj tam. Z jakością wykonania ZNTK nie jest źle. Patrząc na nowsze EN57AKM tak stwierdzam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Bo nie wiesz jak często pewne rzeczy idą na reklamację.
Jeszcze jak się zacznie zwracać uwagę na szczegóły, to w ogóle wyglądają te modernizacje słabo.
Ostatnio 57-1909 nie zdążyła dobrze opuścić bram ZNTK a już była nie sprawna, raptem dojechała od bramy do postojowych w Mińsku.