Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Ex-choppery, MNO nie ma starych AKM-ów, a to jest obieg ochocki.
EN57AL-1667+1632 na 19563 do Pilawy.
Dobra wiadomość Druga para wkońcu jeździ.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy istnieje możliwość puszczania 3 EZT na KM7 i KM jej nie wykorzystują czy takiej sposobności nie ma ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Technicznie mogą. Tabor też mają, ponieważ realizują mniej kursów. Ale nie zrobią tego. Prędzej skrócą do 1xEN57.
Fakt faktem, sytuacja jest dramatyczna i takie zestawienie by się bardzo przydało.
Fakt faktem, sytuacja jest dramatyczna i takie zestawienie by się bardzo przydało.
W końcu się ktoś ze mną zgadza że jest dramatycznie. Jakoś media nie trąbią chociaż mają taką tendencję Jaki kurs nie trafisz to każdy zatłoczony. Ale to dobrze że przybywa klientów. Kiedyś były pustki przy pociągach które jeździły co półgodziny. Teraz 1 skm i 1 km na godzinę mocno nie wyrabia. Ach przydał by się potrójny AL...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To nie liczba podroznych wzrosla, tylko na czas remontu liczba pociagow zmalala. Moze napisz im 10 maili, po jednym kazdego dnia i w koncu spelnia Twoje zyczenie. Mam na mysli 3x EN57, nie AL.
PS. 2xAL na 12719.
PS. 2xAL na 12719.
Zależy od kiedy liczyć, był okres, że były pustki.
Ale pekapowi udało się wygasić popyt na nawet na linii grodziskiej, co wydawało się nieosiągalne (pociągów została chyba 1/4 czy 1/5 tego, co normalnie, a tłok wcale nie większy), więc i tu dadzą radę.
Ale pekapowi udało się wygasić popyt na nawet na linii grodziskiej, co wydawało się nieosiągalne (pociągów została chyba 1/4 czy 1/5 tego, co normalnie, a tłok wcale nie większy), więc i tu dadzą radę.
Zgadzam się z Wami - potrójne składy na najbardziej obleganych KM7 potrzebne od zaraz - choć może nie 3xAL (nie wiem czy jest ich aż tyle w pełnie sprawnych ).
Ludziska na KM7 się gniotą, a tymczasem PLK sponsoruje sobie sielską audycję w RdC na temat modernizacji KM6.
Ludziska na KM7 się gniotą, a tymczasem PLK sponsoruje sobie sielską audycję w RdC na temat modernizacji KM6.
Taborowo OK, ale tylko do Otwocka. Dalej niektóre perony są za krótkie na przyjęcie 3xEN57 (na pewno w Śródborowie, jeszcze do Pilawy potem któryś jest ciut krótszy, potem pewnie też coś się znajdzie).VLnt7 pisze:Technicznie mogą. Tabor też mają, ponieważ realizują mniej kursów. Ale nie zrobią tego. Prędzej skrócą do 1xEN57.
Fakt faktem, sytuacja jest dramatyczna i takie zestawienie by się bardzo przydało.
Parę razy w życiu widziałem 3xEN57 do Dęblina i nikt/nic problemu nie robiło. Perony te same co w PRL a wtedy jeździły zazwyczaj potrójne składy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Cóż. Kiedyś w RJ umieszczano po prostu symbole, że część pociągów się może nie mieścić przy krawędzi.
Od jakiegoś czasu zwraca się na to uwagę i unika się takich konfiguracji.
Od jakiegoś czasu zwraca się na to uwagę i unika się takich konfiguracji.
Mnie mogą w polu wysadzać - ale niech zaczną jeździć potrójne Wysłałem zapytanie do KM. Ciekawe czy i co odpowiedzą...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wystarczy, że ktoś wychodzący z pociągu w takim miejscu cokolwiek sobie zrobi i...
Wiem o tym, żartuję tylko Osoby starsze miały by problem wysiadać. Ale 2xEN71KM by się nadawał - jednak to przydział dla Tłuszcza.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2