ZTM pisze:Modernizacja ul. Kleszczowej – wznowienie ruchu dwukierunkowego na ciągu ulic Chrobrego-Ryżowa - zmiany dla linii 129, 178, 187, 189, 191, N01, N85
od 30.10.2014 (czwartek) od godz. 22:00
W związku z kolejnym etapem modernizacji ul. Kleszczowej i związanym z tym wznowieniem ruchu dwukierunkowego na ciągu ulic Chrobrego – Ryżowa na odc. od ul. Szczerej do ul. Fasolowej przy jednoczesnym zachowaniu jednokierunkowego wyłączenia z ruchu ul. Kleszczowej od dnia 30.10.2014 od godz. około 22:00 wprowadza się następujące zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej:
SCHEMAT ZMIAN
1. Zostają przywrócone trasy podstawowe linii 129, 178, 191 oraz N85 w tym rejonie.
2. Utrzymana zostaje trasa linii 187:
(w kierunku krańca URSUS-NIEDŹWIADEK):
STEGNY – ….. – Al. Jerozolimskie – al. 4 Czerwca 1989 r – Poczty Gdańskiej – … – URSUS-NIEDŹWIADEK;
(w kierunku krańca STEGNY – trasa podstawowa w rejonie ul. Kleszczowej):
URSUS-NIEDŹWIADEK – ….. – Poczty Gdańskiej – al. 4 Czerwca 1989 r. - Ryżowa – Kleszczowa – Al. Jerozolimskie – … – STEGNY;
3. Przywraca się trasy linii 189 i N01:
linia 189 (w kierunku krańca OS. GÓRCZEWSKA):
SADYBA – ….. – Łopuszańska – Al. Jerozolimskie – al. 4 Czerwca 1989 r. (d. Nowolazurowa) – Ryżowa – Chrobrego – … – OS. GÓRCZEWSKA;
(w kierunku krańca SADYBA – trasa podstawowa w rejonie ul. Kleszczowej)
linia N01 (w kierunku krańca NOWODWORY):
URSYNÓW PŁN. – ….. – Al. Jerozolimskie – Popularna – Globusowa – … – NOWODWORY;
w wybranych kursach:
URSYNÓW PŁN. – ….. – Al. Jerozolimskie – al. 4 Czerwca 1989 r. (d. Nowolazurowa) – Ryżowa – Chrobrego – Globusowa – … – NOWODWORY;
(w kierunku krańca URSYNÓW PŁN. – trasa podstawowa w rejonie ul. Kleszczowej)
4. Utrzymuje się zawieszenie funkcjonowania przystanku RYŻOWA 04. W jego zastępstwie uruchamia się przystanek RYŻOWA 54 zlokalizowany około 40 m przed docelową lokalizacją.
5. Wznawia się funkcjonowanie przystanku PKP WŁOCHY 01. Likwidacji ulega funkcjonowanie przystanku PKP WŁOCHY 51.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2014
Moderator: Wiliam
ZTM pisze:213, 305
Utrudnienia w rejonie ul. Mrówczej dla linii 213 i 305
10:25
W związku z prowadzeniem działań operacyjnych przez Policję ul. Mrówcza została zamknięta dla ruchu kołowego. Autobusy linii 213 i 305 zostają skierowane na trasy objazdowe w obu kierunkach:
213
(w obu kierunkach)
od skrzyż. ul. Mrówcza/Zwoleńska:
Zwoleńska - Patriotów - Szpotańskiego - Lucerny - i dalej stałą trasą
305
od skrzyż ul. Patriotów/Zwoleńska:
Patriotów - Szpotańskiego - Widoczna - i dalej stałą trasą
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Fajnie! 305 nie dość że co godzinę to jeszcze spóźnione.
Utrudnienia zakończone. Przyczyna: Ewakuacja komisariatu policji w Wawrze. Bomba?
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Praga Południe w konsultacjach załatwiła sobie utrzymanie połączenia Grochowa z Powiślem/lewym brzegiem w postaci tej linii.bartoni722 pisze:A co ma Praga do wolskiego odcinka 102? Myślałem, że to Bemowo się piekliło o "niezbendny rególarny dojazd na Powiśle" i dlatego projekt 106/151 upadł.
102 na Grzybowskiej w godzinach szczytu cieszy się teraz bardzo dużym wzięciem. Naprawdę bardzo by się przydała linia częstsza (co 10/15/15). Ale cóż. Skoro o komunikacji na Woli ma decydować Praga Południe... ![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Nie tylko Praga Południe. Nie zapominaj o Jelonkach które wywalczyły sobie zostawienie 105. W tym układzie sympatyczne 151 nie miało szans.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak. Ale zarówno 105 jak i 102 mają bardzo dużą frekwencję. Dużo wyższą, niż miało samo 102, kursując Grzybowską przed zamknięciem Prostej. Trzeba przyznać, że samo 102 nawet z częstotliwością 10/15/15 to na Grzybowskiej byłoby za mało. Być może tłok się zmniejszy po uruchomieniu M2C, ale nie byłbym tego taki pewien.
Przed zamknięciem Prostej nie było na Grzybowskiej 102 tylko 151 i co chyba jest w tym istotne, na Patelnię a nie pod Uniwersytet.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Faktycznie. Ale sporo ludzi jeździ z Grzybowskiej do Królewskiej. Część zostaje i jedzie do UW. Dodatkowo dosiadają się ludzie jadący z Królewskiej (za skrz. z Marszałkowską) do UW. Więc linie tak czy siak mają spore wzięcie.
Z jaką częstotliwością ma jeździć 105 po uruchomieniu E-5? Bo nie pamiętam. Może wtedy udałoby się zorganizować jakieś kursy skrócone 102 do Pl. Trzech Krzyży w połowie taktu? Chociaż to tylko gdybanie, bo Młynów częstszej linii już nie przyjmie niż obecne 102. 102+136 sprawiają, że dla 103 często brakuje już miejsca.
Z jaką częstotliwością ma jeździć 105 po uruchomieniu E-5? Bo nie pamiętam. Może wtedy udałoby się zorganizować jakieś kursy skrócone 102 do Pl. Trzech Krzyży w połowie taktu? Chociaż to tylko gdybanie, bo Młynów częstszej linii już nie przyjmie niż obecne 102. 102+136 sprawiają, że dla 103 często brakuje już miejsca.
Komunikacja miejska to system naczyń połączonych.Georg pisze: Ale cóż. Skoro o komunikacji na Woli ma decydować Praga Południe...
Spróbuj np. zmienić trasę lub rozkład 141 bez zmian na innych liniach...
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
7-8 minut.Georg pisze:Z jaką częstotliwością ma jeździć 105 po uruchomieniu E-5?
W międzyszczycie 105. W szycie obie co 10.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Którędy i po co były dzisiaj wysyłane autobusy na odcinku Plac Trzech Krzyży - Rondo de Palma? Około 13:00 moje 116 po krótkiej pogadance z panem w kamizelce stanęło przystanku dla 171 i tym podobnych i zbierało się do skręcania w Książęcą. Wysiadłem, przeszedłem wzdłuż Nowego Światu pod Palmę (ruch trwał normalnie, na jednym pasie były jakieś betoniarki ale reszta była jak co dzień) po czym doszedłem do Palmy i zauważyłem 503 jadące na Konwiktorską od strony mostu. W Nowy Świat
Świętokrzyska również normalnie wpuszczano autobusy. Więc o co to chodziło? Nadzory Ruchu nie kontaktują się w żaden sposób z Policją i sobą samymi, czy co? Bo w robienie przez 116 takiego kółka for fun to nie bardzo wierzę ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)