Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Znajomi jechali dziś z Siedlec do Wa-wy poc. 91864 i mówią, że sceny jak z filmu Barei - tylko jedna jednostka, więc już w Siedlcach zapełniona do granic możliwości; w Mińsku, żeby w ogóle ktoś mógł jeszcze wsiąść, pasażerowie stworzyli dodatkowe parę miejsc stojących wykorzystując do tego celu otwartą toaletę - i tak ponoć aż do Wschodniej.
Czyżby - pośród licznych kampanii promujących pozytywny wizerunek KM - komuś znów "odrobinę" zabrakło wyobraźni?... Czy święte weekendowe zestawienia są tak nie do ruszenia, że nawet w przypadku tak podle wypadających dni świąt nie da się nic wzmocnić?
Czyżby - pośród licznych kampanii promujących pozytywny wizerunek KM - komuś znów "odrobinę" zabrakło wyobraźni?... Czy święte weekendowe zestawienia są tak nie do ruszenia, że nawet w przypadku tak podle wypadających dni świąt nie da się nic wzmocnić?
Ponownie 11332/3 i 91604 (Nasielsk-Zachodnia) obsługiwane przez EN57 1934+????. Dyspozytorzy powoli zaczynają myśleć, przynajmniej dużo miejsc stojących. Na mecie miał +5.
Dziś na KM7 zagościł EW60 (Coś innego niż kibel ) na obiegu jedynym falenickim. Zestaw podwójny. Ze środka wygląda tak samo jak exEN57KM czyli dużo się nie zmieniło (Tyle zauważyłem przez okno). Jakie one mają teraz przyśpieszenie ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Teraz jeszcze, gorzej by było w bliżej zimowych warunkach.WojtekE65 pisze:Ponownie 11332/3 i 91604 (Nasielsk-Zachodnia) obsługiwane przez EN57 1934+????. Dyspozytorzy powoli zaczynają myśleć, przynajmniej dużo miejsc stojących. Na mecie miał +5.
Tak dużo ELFów w naprawie? Co się z nimi dzieje?
Jak to co, tradycyjnie się sypie ten złom.
AL-1667+1632 na obiegu falenickim. Po co na tak krótkiej trasie ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy zasadnie, czy nie, to trudno oceniać nie znając całego obiegu (z czego i w co przechodzi).zxcvbnm pisze:AL-1667+1632 na obiegu falenickim. Po co na tak krótkiej trasie ?
Na 12719 były 1610+1690. Wszystkie AL na KM7 (plus lubelski AL 3006). I jeszcze źle?
Mi się wydaje że na jedyny obieg falenicki to by kibel wystarczył. Za to na KM703 co zawsze rano jeżdżę (Falenica o 6:39) i wtedy powinien być AL Żart oczywiście, żeby nikt nie myślał że narzekam. Dziś się zdziwiłem że jest dużo asynchronów na tej linii. Ba przez cały dzień w obie strony widziałem parę AL, dwie pary AKM 2013, jedną parę EW60, jedną parę EN57AKM-exKM oraz 2 stare kible Więc nie jest źle.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wieczorem ten sam zestaw był na 19531 do Otwocka.zxcvbnm pisze:AL-1667+1632 na obiegu falenickim.
Jak na KM7 jeździły same stare kible to było źle. Teraz jak większość obiegów obsługują AKMy i AL też jest źle bo obsługują te pociągi którymi zxcośtam nie jeździ.
To już zrobiło się nudne. Proponuje aby zxcośtam wychodził z domu wcześniej aby móc wybrać jakim składem chce jechać
To już zrobiło się nudne. Proponuje aby zxcośtam wychodził z domu wcześniej aby móc wybrać jakim składem chce jechać
Po pierwsze nie przeszkadza mi w niczym że na tym obiegu był, po prostu wydawała mi się dłuższa trasa.
Po drugie mówiłem że to żart o mojej ostatniej wypowiedzi.
Po trzecie teraz nie jest źle aby na coś narzekać.
Po czwarte ostatnio nie muszę wybierać bo częściej jadę asynchronami niż kiblem
Po drugie mówiłem że to żart o mojej ostatniej wypowiedzi.
Po trzecie teraz nie jest źle aby na coś narzekać.
Po czwarte ostatnio nie muszę wybierać bo częściej jadę asynchronami niż kiblem
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Po piąte denerwujesz wszystkich.
Aż tak ? [Temat przeznaczony do kontynuacji w odpowiednim wątku - chcę wiedzieć wszystko co was denerwuje]Domas pisze:Po piąte denerwujesz wszystkich.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W każdym poście jęczysz albo, że marny tabor, albo zbyt niska prędkość albo że tłok. To już naprawdę nudne.