Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2014
Moderator: Wiliam
Sęk w tym że szkielet jest nie do zachowania z powodu braku przejazdu przez kilka ważnych ciągów nawet w poprzek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Metro, kolej, Trasa Ł, most Gdański - plus jakieś dowozówki może, a nie wycieczka przez 7 mostów (a i tak w naturze jeżdżą inaczej niż w komunikatach)...
Tramwaj wodny przyszłością. Mówię całkiem poważnie. Wisła będzie przejezdna, znaczy przepływowa. ![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Komunikaty można zrobić bardziej czytelnie - zamiast 5 etapów, po prostu zrobić jedną trasę objazdową na cały dzień i koniec. Tak jak z liniami na 1 listopada. Mamy dwa warianty: jeden przed 7 i po 19, drugi od 7 do 19. Taki komunikat jest bardziej przejrzysty. Ciekawe, czy którykolwiek pasażer zapamięta wszystkie zmiany tras i warianty dla swoich linii. Tak to by wyszukał, jak jego linia będzie kursowała od 10 do 19 i będzie wiedział. A nie takie zamieszanie. Zwłaszcza, że jutro te komunikaty pewnie i tak będą nieaktualne.
No ale to jeśli 190 dostanie trasę przez Żoliborz od 7:00 do 19:00, o 15:00 trasa będzie przejezdna, to autobus będzie przez Żoliborz dalej jeździł, bo tak było w komunikacie? Moim zdaniem lepiej będzie jeśli, napisze się ogólny komunikat o kierowaniu autobusów na najbliższe przejezdne ciągi. I tak ludzie nie czytają tych komunikatów (jak wspomniałeś zresztą), a i tak spytają się kierowcy, informatora, nadzór ruchu, czy kogokolwiek. Krótko mówiąc - zrezygnować z pisania tras w etapach na rzecz zwiększenia dostępności informacji na bieżąco w terenie. Owszem, ta informacja jest bardzo dobra, ale zawsze może być lepsza.
A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie. Jak ludzie zobaczą, że jedzie inaczej to wysiądą z autobusu. A kierowca nie jest od udzielania informacji, bo ma się skupić na prowadzeniu. Funkcjonowanie jakichkolwiek rozkładów jutro na liniach posiadających trasy objazdowe również będzie fikcją.
A jaka będzie zawrotna częstotliwość tego tramwaju i prędkość komunikacyjna. Szybciej będzie na piechotę.reserved pisze:Tramwaj wodny przyszłością. Mówię całkiem poważnie. Wisła będzie przejezdna, znaczy przepływowa.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W relacjach tranzytowych przez centrum może i nie...
Np. z Kępy Zawadowskiej na Żerań szybciej będzie Wisłą niż przez centrum. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
No i tu nie byłbym tego taki pewien. Może na sam Żoliborz to nikt nie pojedzie, ale w relacji takiej jak np. MRA - Ciołka już zapewne tak, bo Al. Jana Pawła II, Chałubińskiego i północny fragment Al. Niepodległości będzie nieprzejezdny dla czegokolwiek przez dobre 1.5 godziny. Więc zamiast np. iść na piechotę... wait... którędy? Też naokoło przez Żoliborz, bo przez trasę biegu nie przejdą. Zatem sto dziewięćdziesiątką będzie dłużej, ale relacja wschód - centrum i wschód - zachód będzie jednak zachowana.Georg pisze:A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie.
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dokładnie, w zeszłym roku przez Żoliborz jeździło 171 i 520 i na taki objazd godziło się wiele osób. Na Pl. Bankowym stał NR, który informował że następnym przystankiem na podstawowej trasie będzie Leszno i nie było żadnego problemu. Po drodze nikt nie żądał, nie było też żadnego zatoru i mimo jazdy kompletnie dookoła, czasowo wyszło całkiem dobrze.Matrix2441 pisze:No i tu nie byłbym tego taki pewien. Może na sam Żoliborz to nikt nie pojedzie, ale w relacji takiej jak np. MRA - Ciołka już zapewne tak, bo Al. Jana Pawła II, Chałubińskiego i północny fragment Al. Niepodległości będzie nieprzejezdny dla czegokolwiek przez dobre 1.5 godziny. Więc zamiast np. iść na piechotę... wait... którędy? Też naokoło przez Żoliborz, bo przez trasę biegu nie przejdą. Zatem sto dziewięćdziesiątką będzie dłużej, ale relacja wschód - centrum i wschód - zachód będzie jednak zachowana.Georg pisze:A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie wiem czy było, ale...
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tam jest nakaz jazdy na wprost, a ja nie widziałem tam tabliczki "Nie dotyczy ZTM".Frezowanie nawierzchni jezdni ul. Młodej - zmiany dla linii 146 i 213
od 12.11.2014 (środa) do 14.11.2014 (piątek)
W związku z rozpoczęciem frezowania nawierzchni jezdni ul. Młodej, od dnia 12.11 br. od początku kursowania do dnia 14.11 br. do końca kursowania, linie autobusowe 146 (tylko kursy wariantowe przez kraniec OLECKA) oraz 213 (tylko w kierunku krańca BŁOTA) zostają – od ronda na skrzyżowaniu ulic Patriotów/Walcownicza/Młoda – skierowane następującą trasą objazdową: Patriotów – Bysławska i dalej swoimi trasami podstawowymi.
W związku z powyższym zawiesza się funkcjonowanie przystanku PKP FALENICA 07, obowiązującego jako stały dla linii 146 oraz 213.
W zamian uruchomiony zostaje przystanek zastępczy PKP FALENICA 57, zlokalizowany na chodniku na ul. Bysławskiej za skrzyżowaniem z ul. Patriotów w kierunku ul. Derkaczy. Charakter przystanku dla poszczególnych linii nie ulega zmianie.
Przepraszamy za utrudnienia
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Może dziś dowiesili.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może.. A autobusy można zaliczyć do "służb miejskich"? ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
SławekM pisze:O, to na 517 nie ma efek a to ci dopiero... Wodę i ciepło już włączyli, ale teraz będą się bujać z załataniem dziury. Do rana mają niby się wyrobić...ashir pisze:To przecież wziął to pod uwagę?Nie wiem jak wygląda teraz sytuacja na miejscu, ale w bloku ponownie jest dostępna ciepła woda i centralne ogrzewanie to może do rana im się uda przywrócić przejezdność Trockiej?
Dziura na Trockiej załatana i to jak. Kostką brukową
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)