I słusznie, w końcu Legionowo płaci niemałą kasę.Loui pisze:A tak, z lotniskowca zrobił się socjal dla Legionowa i okolic.
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27443
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Oczywiście, pomijanie jakichkolwiek przystanków przez te pociągi jest koszmarnym absurdem.Loui pisze:To może od razu dołożyć mu zatrzymania wszędzie.Tych 2 minut zapasu w sam raz starczyłoby na przystanek KML na Pradze
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Popołudniowe kursy KML w kierunku Modlina są niezabieralne. Dokładanie przystanków tylko zwiększy tłok i wydłuży czas przejazdu
Ja wiem... w szczycie i tak pełne do Lg. Poza szczytem z resztą też frekwencja niezła. To przyzwoita siatka przyspieszonych. Zwykłych z zatrzymaniem na każdej stacji i p.o. jest tam chyba dość.fik pisze:Oczywiście, pomijanie jakichkolwiek przystanków przez te pociągi jest koszmarnym absurdem.Loui pisze: To może od razu dołożyć mu zatrzymania wszędzie.
Moim zdaniem KML i S3 powinny jeździć przez dw. Gdański. Uporządkowano by wtedy połączenia na linii Działdowskiej. Na chwilę obecną na lotnisko jeździ niewielu pasażerów. Większość pasażerów wsiada na Służewcu i jedzie w kierunku Legionowa i Nowego Dworu Maz. Pasażerowie nie musieliby wybierać z którego dworca chcą jechać.
Na Okęcie rzeczywiście mało pasażerów jeździ ale do i z Modlina to już całkiem sporo zwłaszcza jak jakiś bardziej popularny samolot wylatuje/przylatuje. No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum. Główny nacisk powinien być położony na pasażerów lotniskowych, a dopiero przy okazji na innych.
Dziś tuż przed 7:00 ze Wschodniej do Sochaczewa chyba jechały EW60.
Dlatego coraz więcej "walizkowych" można zobaczyć na Zachodniej p8 i Gdańskiej. W "ciechanowiakach" w wakacje usłyszeć gadkę po włosku, to już nie rzadkość.Loui pisze:Na Okęcie rzeczywiście mało pasażerów jeździ ale do i z Modlina to już całkiem sporo zwłaszcza jak jakiś bardziej popularny samolot wylatuje/przylatuje. No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum. Główny nacisk powinien być położony na pasażerów lotniskowych, a dopiero przy okazji na innych.
Może wydłużenie elfów o tego jednego człona coś da, ale chyba tylko minimalnie.
Na początku w planie miało nie być zatrzymania w Płudach i może słusznie, przecież mają S3 i S9. Legionowo Przystanek już "esek" nie ma i tu zatrzymanie wydaje się być ok.
Znowu się powtórzę, ze KM trochę sobie samobója strzeliły zamawiając ezt-y czteroczłonowe. 4 to za mało, 2x4 to za dużo.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27443
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No i potem jest "kolej aglomeracyjna" z czterdziestominutowymi dziurami.przewoz pisze:Ja wiem... w szczycie i tak pełne do Lg. Poza szczytem z resztą też frekwencja niezła. To przyzwoita siatka przyspieszonych. Zwykłych z zatrzymaniem na każdej stacji i p.o. jest tam chyba dość.
Skoro pasażerów aglomeracyjnych jest dużo, to należy im utrudnić życie jak najbardziej, żeby garstka pasażerów jadących na lotnisko miała jak najlepiej.Loui pisze:No i wyobraźmy sobie że taki podróżny często z dużymi walizkami chce sobie pojechać do Modlina w popołudniowym szczycie i co i nie może się dostać bo 3/4 zajmują ludzie którzy jadą do domu z pracy, a ponoć jest to połączenie lotniskowe, dlatego powinno mu się ograniczyć zatrzymania do minimum.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ekskluzywnie dla pasażerów lotnisk to można dać jakiegoś VTeka. Tylko czy spalinowe mogą na Centralny wjeżdżać?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27443
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie mogą, choć w życiu kwita na to nie widziałem.
(acz w zeszłym roku PLK zarządziła podsył SM42 przez Centralny w rocznym, potem w każdym zamknięciu wysyłali ją na Gdański)
(acz w zeszłym roku PLK zarządziła podsył SM42 przez Centralny w rocznym, potem w każdym zamknięciu wysyłali ją na Gdański)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
19968/9 do Skierniewic pojechały EW60. Można sie bać
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Rano EW60 był na KM7 (717) - jechało się bardzo dobrze, nie rozumiem narzekań na niego Później dokończę...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Pociągów do Modlina odjeżdżających z dw.Gdańskiego jest po prostu więcej dlatego wielu pasażerów woli pojechać nimi. Połączenie Lotniska Chopina z Centrum zapewniłaby S2. Poza tym zawsze jest możliwość przesiadki na Zachodnim albo Gdańskim.
Myślę, że po włożeniu nowych bebechów będą się sprawować jak przeciętne AKM z Mińska. Czyli i tak lepiej niż EW60 dawniej..zxcvbnm pisze:Rano EW60 był na KM7 (717) - jechało się bardzo dobrze, nie rozumiem narzekań na niego Później dokończę...