Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Także miałem dokończyć. EW60-01 + EW60-02 jeździło na obiegu 98440/1 KM717. Napęd jest jakby inny niż w AKM - takich dzwięków nie ma w EN57. Jednak EW60 wyciskał niezłe przyśpieszenie. Ktoś wie jakie jest jego wartość przyśpieszenia po modernizacji ? Szkoda tylko tego że zmniejszono liczbę drzwi, ponieważ to była zaleta w ruchu aglomeracyjnym. Ale tak czy siak ostatnio postęp widać na KM7. Z naprzeciwka jechał wtedy AL.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Przyspieszenie EW takie samo jak AKM.
Nie wiem jak Vmax, bo na jego oryginalnych wózkach było bodaj 100km/h. Pewnie tak zostało, więc go na otwocki puszczać będą.
Nie wiem jak Vmax, bo na jego oryginalnych wózkach było bodaj 100km/h. Pewnie tak zostało, więc go na otwocki puszczać będą.
Vmax podniesiono do 120km/h
Vmax = 120 jednak Wikipedia podaje że przyśpieszenie to 1,1 m/s2
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Gwoli ścisłości, Wikipedia wcale tak nie podaje.zxcvbnm pisze:Vmax = 120 jednak Wikipedia podaje że przyśpieszenie to 1,1 m/s2
A tu możesz sobie poczytać co było wymagane - http://mazowieckie.com.pl/przetargi-arc ... d,152.html
Wydaje Ci sie... Na akm jest takie samo. Po co dawac rozruch na 100%, zeby napiecie spadlo do tych 2.9. Zacznie jeszcze jakas skmka ruszac i zanik gotowy. A potem tocz sie dwie minuty. Dlatego tez wiekszosc nie rozpedza sie dajac do oporu. AL za to sa bardziej mulowate.
1,1 to max, co było wymagane. Faktycznie przy tej masie i tym napędzie, każdy pokazd: AL, AKM, EW06 będzie miał przyspieszenie max w granicach 0,85-0,95 m/s/s do 50km/h, gdyż maksymalna siła pociągowa to bodaj 120kN.zxcvbnm pisze:Vmax = 120 jednak Wikipedia podaje że przyśpieszenie to 1,1 m/s2
Dziś też EN57AL na KM7 98440/1
Jedna rzecz mnie ciekawi dlaczego w 1632 już się listwy odklejają...
Jedna rzecz mnie ciekawi dlaczego w 1632 już się listwy odklejają...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dziś dwie pary AL na KM7 - jedna na 19531, druga na 12719. Tej pierwszej numerów nie widziałem, druga to 1632+1690.
Zastanawiałem się gdzie się podział 1610 i jest - w trzeciej parze AL, 1610+1649, dziś na KM314 do Grodziska (ze względu na wypadek skrócony do Teresina) ok. 8:45 ze Śródmieścia.
Mała korekta Jacku Z. pokręciłeś się w zeznaniach bo KM314 to Otwock Łowicz Główny a nie Grodzisk. Jednak fajnie że to obieg związany z KM7
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 767
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
a nawet to Dęblin Łowicz.
Mateusz950, zxcvbnm, dzięki za korektę - faktycznie KM314 Dęblin - Łowicz, musiał to być opóźniony 21430/1, zapowiadano go jako Teresin przez Błonie.
Skoro 3-cia para jest to... spodziewajcie się ER75 na KM7 w sobotę. A jak nie wyjedzie to dajcie mi bana na tydzień
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Mam plan ważny od 17.11, są w nim poprawki na najbliższy weekend i jakoś Flirta poza Siedlcami nie widzę.