Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jeździłem 517 zarówno w DP, jak i w DS. I z kagańcem na 59km/h spokojnie się wyrabiałem. A jak coś się obsrało i opóźnienie było konkretne, to trudno. Ale rozkład 517 na pewno nie jest jakiś wyścigowy. A na moście, szczególnie w stronę Targówka, to raczej trzeba było się ciągnąć.
Dlatego myślę, że 521, który ma tyle samo minut, powinno, choćby ze względu na mniejszą odległość i brak skrętu na Rondzie dostać o 1-2 minuty mniej.
Ale wy narzekacie. W tym mieście nie da się stworzyć realnego rozkładu jazdy... ![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Oczywiście, że się da
523 jest tego najlepszym przykładem, 60km/h i cały czas punktualnie ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
60? Przepisy dopuszczają 50. Chyba że mowa tylko o TŁ...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
TŁ też dopuszcza "50" dla autobusów...
To zależy czy stosować interpretację literalną czy celowościową. Niestety ta druga w Polsce nie jest specjalnie popularna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I z Królewskiej do Świętokrzyskiej 2 minuty też by się przydały poza szczytem. Na Świętokrzyskiej stoi się ponad minutę na światłach a gdzie czas na przejazd i wymianę pasażerów, których po otwarciu M2C przybędzie.misiak2101 pisze:Linia "4" odcinek Bródnowska-Rondo Żaba w obu kierunkach w rozkładzie jazdy są 2 minuty na przejazd... powinny być minimum 3 minuty na tych odcinkach...odcinek Metro Centrum-Metro Świętokrzyska zamiast 1 minuty powinny być tak jak było dawniej 2 minuty...ogólnie linia z dość spokojnej po zmianie trasy zrobiła się wyścigowa na podobieństwo do linii 26...
Najlepiej taką, aby nie zmuszać prowadzących do łamania przepisów...pawcio pisze:To zależy czy stosować interpretację literalną czy celowościową. Niestety ta druga w Polsce nie jest specjalnie popularna.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:29
drobert zgadzam się z Tobą w 100% ... na tym odcinku poza szczytem 2 minuty byłyby jak znalazł:)
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:29
Gdyby większość kierowców i motorniczych jeździło maksymalnie 50km/h (podwyższenie prędkości znakami niestety nie dotyczy autobusów w mieście) między przystankami w godzinach 5-23 to stało by się jasne i oczywiste , że czasy przelotów na dużej części linii Warszawskich są zbytnio wyśrubowane (tendencja minusowa) i pisane pod wyższe prędkości aniżeli owa 50tka, co w żadnym przypadku nie powinno mieć miejsca przy zbiorowym przewozie osób. To że kierowcy pojazdów amatorskich mają często bardzo luźne podejście do przepisów prędkościowych KRD w mieście to nie powód , aby zawodowi kierowcy wożący bardzo "cenny" ładunek ich naśladowali. My jako zawodowi kierowcy powinniśmy dawać kierowcom-amatorom właściwy i godny naśladowania przykład z jaką prędkością powinno się poruszać po mieście. Ogromne pole do działania ma w tej sprawie ZTM odpowiednio cyrklując dodawaniem czasu do rozkładów w ten sposób, aby nie zmuszać kierowców/motorniczych do łamania przepisów prędkościowych, lecz jednocześnie nie dodać tego czasu za dużo, by nie odbiło się to na ogólnej jakości przewozów pasażerskich i zadowoleniu osobistym klienta końcowego.
Ciekawie napisane, podoba mi się mam podobne zdanie, jednakże z tym Ztm-em już się wyleczyłem, oni nic nie poprawią celowo człowieka denerwują bo przy rozwleczonym czasie niektóre głąby zaczną wyprawiać takie rzeczy od których włosy się jeżą.
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Co śmieszniejsze, 169 cały dzień (!!!!) ma z Bródnowskiej na Rondo Żaba 3 minuty (chociaż nie musi kwitnąć na żadnych światłach na Żabie, a światła przy stacji benzynowej na 11 Listopada są prawie pomijalne), a tramwaj, który zalicza dwa spowalniające łuki, zwrotnice i beznadziejne światła - 2 minuty. Tak, wiemy, że tramwaj ma być szybszy, ale niestety nie jest.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Między Parkiem Praskim a Starym Miastem jest ta sama sytuacja, autobus ma 3 a tramwaj 2 minuty a jedzie tym samym pasem.
No niekoniecznie tym samym i dla tych co zjeżdżają z trambuspasa, akurat da się łatwo wytłumaczyć 3 minuty, bo przed światłami przy Parku Praskim lubi się robić mały zator. Zresztą tramwaj w szczycie też ma 3 minuty na przejechanie z Starego Miasta do Parku Praskiego. W drugą stronę, czyli z Parku Praskiego do Starego Miasta zarówno autobus, jak i tramwaj ma na przejechanie tego odcinka 2 minuty, więc w czym problem?drobert pisze:Między Parkiem Praskim a Starym Miastem jest ta sama sytuacja, autobus ma 3 a tramwaj 2 minuty a jedzie tym samym pasem.
![:razz: :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)