Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Ubytek starych AKM-ów spowodowany jest właśnie wyjeżdżonymi kilometrami tylko ? Ostatnio rzadko widywane - AKM v. 2009 to już bardzo dawno nie obserwowałem(2 miesiące przynajmniej).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tylko? Bo na Gdańskim to było coś koło +5.WojtekE65 pisze:Można powiedzieć, że to już reguła. Dziś na mecie +2.MJ pisze:Znów dziś klasyczny kibel na 91604. Czyżby ktoś poszedł po rozum do głowy?
EDIT: To "coś jeszcze" to np. 1564 (NR Sochaczew 27.11.2014), dziś w ruchu w parze z 1569.Jacek Z. pisze:Musisz bardziej wytężać wzrok 1568, 1569, 1572, 1584, 1585 i chyba coś jeszczezxcvbnm pisze:Ubytek starych AKM-ów spowodowany jest właśnie wyjeżdżonymi kilometrami tylko ? Ostatnio rzadko widywane - AKM v. 2009 to już bardzo dawno nie obserwowałem(2 miesiące przynajmniej).
Zgadza się, ale z Gdańskiej na Zachodni jest wytrasowany na 13 minut, a jedzie teraz 10, więc te 3 minuty urwał.MJ pisze:Tylko? Bo na Gdańskim to było coś koło +5.WojtekE65 pisze: Można powiedzieć, że to już reguła. Dziś na mecie +2.
Głównie to widuję v. 2013 i czasem v. 2011 na KM2 i KM3, ale tych z 2009 mogłem nie zauważyć nigdzie. EW60 znów wsiąkłoJacek Z. pisze:Musisz bardziej wytężać wzrok 1568, 1569, 1572, 1584, 1585 i chyba coś jeszcze - one wszystkie ostatnio jeżdżą (choć niekoniecznie na KM7).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Na KM7- trzeba patrzećEW60 znów wsiąkło
Bzdura - stare EN57 wczoraj jeździły na KM7zxcvbnm pisze:Dziś bliżej niezidentyfikowane 3 pary AL na KM7. Jedna jako 717, druga jako 703, a trzecia jako 701 do Dęblina.
Zasadniczo to w ogóle dziś obiegi złe nie były, bo oprócz tego 2 pary AKM v. 2013, reszty obiegów nie widziałem - nawet żadnego EN57 więc zacząłem myśleć czy to na pewno ta linia
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Napisałem wyraźnie że "nie zauważyłem" a nie "nie było".
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Oba EW60 widziane dziś na Śródmieściu parę minut przed 9:00 jako służbowy w kierunku Zachodniej.
R7 Otwock nr poc. 19512/3 na 2xAL 1650+1632, ten drugi już szpetnie pomazany
Pozytywne wrażenia z nowego rozkładu - kiblów bardzo mało - a podróż przebyta w środku EW60.
Był to KM70... R7 z Pilawy do Warszawy Zachodniej 91550/1.
Był to KM70... R7 z Pilawy do Warszawy Zachodniej 91550/1.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
19515 91518 ...
Podliczenie własnych obserwacji (R7):
> 2xEN57AL (w tym EN57AL-203 senior)
> 3xEN57AKM v. 2013 , EN57AKM v. 2010-2011
> EW60
> 2xEN57
Tyle lat na to czekałem
> 2xEN57AL (w tym EN57AL-203 senior)
> 3xEN57AKM v. 2013 , EN57AKM v. 2010-2011
> EW60
> 2xEN57
Tyle lat na to czekałem
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dziś jadąc tymi samymi obiegami jedyną różnicą było EN57AKM v. 2013 zamiast EN57AKM v. 2011. Stwierdzam że powoli można się cieszyć bo to chyba zostanie tak na stałe i nadrobię teraz zaległości w jeździe EW60. Wyliczyłem że w ruchu jest już 9 EN57AL:
203, 1610, 1632, 1645, 1649, 1650, 1665, 1667, 1690
203, 1610, 1632, 1645, 1649, 1650, 1665, 1667, 1690
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2