Przystanki [historia]

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
misiek34
Posty: 371
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: misiek34 » 04 sty 2015, 22:03

Nigdy nie było numerów "98" i "99".
Przyjąłem taką zasadę do wykonywania trasówki dojazdowo/zjazdowej.
W tym celu, by nie tylko była trasa linii, ale także dojazd do stałej trasy jak i zjazd z niej.
Numeracja 98 i 99 to mój pomysł.
JotPeCet pisze:
misiek34 pisze:Nr przystanku:
98 - wyjazd z zakładu
Oj nie pamiętam żeby tak było. Od przynajmniej 15 lat ma to postać "00".

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 05 sty 2015, 12:24

Dorzucam kolejne z moich trasówek - 118 (1994), 119 (1987), 120 (1994), 138 (1995), 160 (1994), 169 (1986 - tym razem maszynopis, wcześniej wrzuciłem protokół z pomiaru), 170 (1994).
Załączniki
169_1986.JPG
170_CMP.JPG
170_1994_ELS.JPG
160_TAR_1994.JPG
160_DWC_1994.JPG
138_RAK_1995.JPG
120_FSO_1994.JPG
120_DWK_1994.JPG
119_1987.JPG
118_RAK_1994.JPG

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 05 sty 2015, 13:31

Do kiedy funkcjonował przystanek Ostrowiecka? Przystanek Powązki znajdował się gdzie indziej niż obecny Powązki Cm. Wojskowy?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 05 sty 2015, 17:09

Tam wszystkie przystanki były w nieco innych lokalizacjach, bo Powązkowska była o połowę węższa, niż obecnie.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 sty 2015, 20:00

Za czasów tramwaju to pętla Powązki była przy kościele, a przy cmentarzu był przystanek Cmentarz Wojskowy. Przy okazji warto zwrócić uwagę, że jeszcze w latach '60 na planach miasta cmentarz ciągnie się wzdłuż Powązkowskiej aż do kościoła (teraz tam jest 'autostrada'). Ale to już osobna historia.

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 05 sty 2015, 20:23

W czasach, z których pochodzi ta trasówka 170 przystanek OSTROWIECKA był tuż przed cmentarzem, w okolicy skrzyżowania Powązkowska/ Ostrowiecka. Przystanek POWĄZKI był tuż przy starej pętli 170 o tej samej nazwie, w okolicy skrzyżowania Powązkowska/ Sybili. Relikty tej pętli istniały aż do budowy drugiej jezdni Powązkowskiej. Dalej, w okolicy kościoła był już przystanek LEGIA-BEMOWO.

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 06 sty 2015, 1:31

Odsłona kolejna z przystankami tramwajowymi z kalendarza z 1958 roku. Ciąg dalszy nastąpi...
Załączniki
przystanki.pdf
(53.12 KiB) Pobrany 299 razy

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 07 sty 2015, 11:39

Tym razem trasówki 112 (1995) i 173 we wcieleniu na Włochy (1996).
Załączniki
173_WLO_1996.JPG
173_NAR_1996.JPG
112_CMW_1995.JPG
112_BRP_1995.JPG

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 07 sty 2015, 13:29

MC pisze:Odsłona kolejna z przystankami tramwajowymi z kalendarza z 1958 roku. Ciąg dalszy nastąpi...
Jeśli chodzi o koniec lat 80-tych zauważyłem kilka nieścisłości.

Przystanek 1037 FABRYKA MEBLI :arrow: STOLARNIA WZT :arrow: ZABRANIECKA-TECHMAZBYT :arrow: ZABRANIECKA-MAGAZYNY
Przystanek 1183 KĄTY GRODZISKIE :arrow: BERENSONA :arrow: KĄTY GRODZISKIE

Brakuje zmian:
1005 PL. LEŃSKIEGO :arrow: PL. HALLERA
1029 AL. TYSIĄCLECIA :arrow: ZAJEZDNIA PRAGA
1038 WIDZEWSKA :arrow: ZABRANIECKA-BOCZNICA
1043 UTRATA-SKŁAD :arrow: ZAJEZDNIA UTRATA
1122 ŚWIDERSKA :arrow: STARE ŚWIDRY

Brakuje nie istniejących przystanków:
1121 TARCHOMIN-WIEŚ :arrow: NOWODWORSKA
1123 TARCHOMIN-FABRYKA DOMÓW

Przejrzałem tylko dawną Pragę Północ (ob. Praga Północ, Targówek, Białołęka) i to tak "na szybko", więc pewnie jeszcze coś wyłowie. Resztę przejrzę w wolnej chwili.

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 07 sty 2015, 14:19

Bo pewnie do tego jeszcze nie doszłam :P
Plac Hallera gdzieś tam wpisałam, ale bez placu Leńskiego i na pewno bez numeru ZP, bo w trasówkach ze strony 16 on nie wystąpił. I tak jak mówiłam - zaczęłam od strony 16, potem wzięłam się od początku i dotarłam do schematu z 1958 roku (i tu mam najwięcej nieścisłości), a większość zmian brałam z porównania kilku dat ze strony Bohuna, więc coś mogło umknąć.

Awatar użytkownika
misiek34
Posty: 371
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: misiek34 » 08 sty 2015, 13:44

Przepisałem trasówki i protokoły
Załączniki
119 - 19871016.doc
(33 KiB) Pobrany 81 razy
120 - 19871016.doc
(41 KiB) Pobrany 84 razy
120 - 19880720.doc
(41.5 KiB) Pobrany 66 razy
156 - 19871016. Protokół pomiarowy.doc
(30.5 KiB) Pobrany 119 razy
156 - 19880623. Protokół pomiarowy.doc
(30.5 KiB) Pobrany 85 razy
169 - 19861222. Protokół pomiarowy.doc
(30.5 KiB) Pobrany 88 razy
169 - 19861222.doc
(35 KiB) Pobrany 90 razy
169 - 19880623. Protokół pomiarowy.doc
(31.5 KiB) Pobrany 94 razy
M - 19871015.doc
(42.5 KiB) Pobrany 90 razy
M - 19881007.doc
(39.5 KiB) Pobrany 73 razy

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 08 sty 2015, 21:09

Zauważyłem błąd w przepisywaniu. Przystanek 120 w stronę Żerania i 156 w stronę Huty to był 1151 KS POLONEZ 03, a nie 06. Potem 1086 TORUŃSKA 06 - to się zgadza.

Awatar użytkownika
misiek34
Posty: 371
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: misiek34 » 08 sty 2015, 22:28

Tomku, przepraszam i dziękuję.
Musiałem pomylić klawisze.

TeEsWu pisze:Zauważyłem błąd w przepisywaniu. Przystanek 120 w stronę Żerania i 156 w stronę Huty to był 1151 KS POLONEZ 03, a nie 06. Potem 1086 TORUŃSKA 06 - to się zgadza.

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 09 sty 2015, 4:14

Każdy się może pomylić. Zwłaszcza w przepisywaniu, Robercie :)

TeEsWu
Posty: 97
Rejestracja: 26 gru 2014, 17:54

Post autor: TeEsWu » 09 sty 2015, 19:17

Kolejne archiwalne trasówki, tym razem: E-3 (1994), 147 (1995), 405 (1996), 445 (1995) i 506 (1992 i 1993).
Załączniki
506_1993_BRP.JPG
506_1992_BRP.JPG
445_1995_MAR.JPG
445_1995_FSO.JPG
405_1996_MPL.JPG
405_1996_BRP.JPG
147_1995_DWK.JPG
E3_1994_DWC.JPG
E3_1994_BRP.JPG

ODPOWIEDZ