KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
Ależ ja nie jestem pewien, czy chodzi o osiedla przy Forcie Bema - tak się tylko domyślam. A wtedy na płd od Obozowej - pewnie przed Deotymy do Elekcyjnej jak dzisiaj 167.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nawet jeśli pożre 201, to trójca ze 167 i 197 to i tak za dużo linii.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Ciekaw jestem kto będzie tym urzędowym "kamikadze" od negocjacji komunikacyjnych z mieszkańcami Bemowa? Z góry współczuję. Nie minął żal za 507 i 406, a tu kolejne "zabiorom". Kontekst polityczny typu " politykierzy z warszawskiego PO mszczą się na mieszkańcach Bemowa za zły wybór..." nagłośniony co i raz przez Bemisia, zwiastuje kosmiczną rozpierduchę. Myślę, że ZTM do tej pory prowadzi raczej ostrożną politykę w temacie " KM po uruchomieniu tramwaju na P.Śl." Czyli puścić tramwaj, zostawić autobusy, policzyć jak się ułożą preferencje pasażerów, a w międzyczasie grzecznie negocjować z mieszkańcami. Czynnikami negatywnymi, które będą rzutować na poziom negocjacji są:
- wk....nie stanem realizacji przebudowy ul. P.Śl.
- zapowiadane uciążliwości związane z niedaleką przebudową ul. Obozowej i rozgrzebanie ul. Górczewskiej pod budowę metra.
- wk....nie stanem realizacji przebudowy ul. P.Śl.
- zapowiadane uciążliwości związane z niedaleką przebudową ul. Obozowej i rozgrzebanie ul. Górczewskiej pod budowę metra.
ZUS fundatorem emigracji
Ja tam bym się cieszył z zapowiedzi tych inwestycji. Szybciej będzie jechać motorniczemu tramwajem.
Podzielam za to obawy, że do projektu zmian po otwarciu trasy na Bemowie włączy się polityka. Zapewne jednak ZTM dąży do tego, żeby przeprowadzić to w białych rękawiczkach z okazji zamknięcia Obozowej. Tak jak sprytnie zlikwidowali kiedyś "świętą trójcę" 116-122-195 na Żoliborzu, jak się zaczął walić wiadukt przy Dworcu Gdańskim.
Podzielam za to obawy, że do projektu zmian po otwarciu trasy na Bemowie włączy się polityka. Zapewne jednak ZTM dąży do tego, żeby przeprowadzić to w białych rękawiczkach z okazji zamknięcia Obozowej. Tak jak sprytnie zlikwidowali kiedyś "świętą trójcę" 116-122-195 na Żoliborzu, jak się zaczął walić wiadukt przy Dworcu Gdańskim.
Przebudowa Obozowej jest znacznie bardziej niepolityczna niż likwidacja E-4. Skoro nawet tego nie umieją, to żadnej przebudowy nie będzie.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Za dwa tygodnie się okaże:
ZTM nie zdradza, jakie zajdą jeszcze zmiany w komunikacji – w tym autobusowej – po uruchomieniu nowej trasy na Powstańców Śląskich. – Szczegółowe informacje przekażemy 30 stycznia (termin, linie, konsultacje) – mówi Igor Krajnow, rzecznik prasowy Zarządu Transportu Miejskiego.
Ja bym zamienił 112 ze 122 w skracaniu. 122 na krótkim taborze mogłoby być dzielnocową linią, a jednak 112 po trasie 122 na Jelonki bardziej do mnie przemawia.
oczywiście z Człuchowskiej na Karolin 190.
oczywiście z Człuchowskiej na Karolin 190.
A w Markach wydłużyć jeszcze po Trasie Toruńskiej na Marymont.patryk148 pisze:oczywiście z Człuchowskiej na Karolin 190.
Hej, hej, powoli, trole.
Moim zdaniem należy się zastanowić, czy potrzebne są dwie linie obwodowe (112 i 122) i która powinna ustąpić miejsca 11 (+28, 6?). Ja obstawiam 112 jako bardziej się pokrywające (oraz silniejsze).
Moim zdaniem należy się zastanowić, czy potrzebne są dwie linie obwodowe (112 i 122) i która powinna ustąpić miejsca 11 (+28, 6?). Ja obstawiam 112 jako bardziej się pokrywające (oraz silniejsze).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Może i 112 byłoby lepsze, ale wymaałoby to jakiegoś zastępstwa na Jelonkach do Karolina. 190 to oczywisty bezsens, ale zawijas 122 Lazurowa-Górczewska-Powstańców-Człuchowska-Lazurowa-Karolin też dobrze nie wygląda. A w okolicy niczego innego do takiej roli dowozówki nie widać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wydłużyć 149?
Nie po to było skracane. Choć dojazd z Grot (i sądów) do bemowskiego ratusza pewnie źle by tam przyjęty nie był.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na Karolinie nie wystarczy 197?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jelonkom nie bardzo. To nie o sam Karolin chodzi, a dowóz tamże.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem