122 - oczywiście chodziło o KrasińskiegoGeorg pisze:Muszę powiedzieć, że wiele z tych założeń mi się podoba. Aczkolwiek projekt jest trochę niedopracowany.
"Wycofanie 122 z Krasickiego" chyba Krasińskiego
154 - super pomysł. Dokładnie o tym samym myślałem. Tyle, że zakładałem większą częstotliwość niż 15/15/15. Bardziej 10/15/15 w koordynacji oczywiście z 306.
Gdzie przy Polu Mokotowskim chcesz zakrańcować 167? Rakowiecka nic nie przyjmie. I jaka miałaby być częstotliwość nowego 167?
184 może i dobre, ale jeśli już to na Cm. Północny. UKSW powinno mieć wyłącznie dojazd do najbliższej stacji metra.
190 też wpadłem na taki pomysł. Bardzo dobry. Tylko już lepsze jest regularne 5/7,5/7,5 niż 5/8/8. Ale to szczegół
203 - nie wiem czy tabor obecnie funkcjonujący na 203 wystarczy do obsługi np. w szczycie ul. Kasprowicza. Pytanie do jeżdżących 156 - jakie jest zapełnienie 156 na Kasprowicza?
506 - można dodać i Płocką-Szpital. Czas przejazdu bardzo się od tego nie zmieni. Natomiast warto poprawić częstotliwość. Jeśli 190 ma być co 5/7,5/7,5 to warto, żeby 506 była z podobną częstotliwością - 5/7,5/7,5. Zastanawiam się też czy w wypadku wywalenia z Górczewskiej 190 nie byłoby przymusowe robienie przez 506 kółka Lazurowa-Człuchowska-Powstańców, żeby chociaż dowieźć do Ratusza na Bemowie.
156, 157, 181, 197, 397 - super
Mam zastrzeżenia do 128. Nie widzę tej linii na Torwarze. Poza tym UW musi mieć jakieś połączenie z Al. Jerozolimskich, a trudno nazwać połączeniem 175 co 15/20/20. 128 nie da się ruszyć bez gruntownej reformy komunikacji na Żwirkach.
520 Marysin-GUS - tak, ale jako 137. Nie ma sensu dla 3 przystanków utrzymywać czerwonego numerka. I druga rzecz: gdzie na GUSie zmieścisz oprócz 143 jeszcze 137? I jaką częstotliwość powinna mieć ta linia.
I ostatnia rzecz na koniec. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że Krasińskiego, która w całości potrzebuje silnej linii (choćby ze względu na bloki, które powstały między Elbląską a Przasnyską i na Powązkowskiej po przeciwnej stronie od cmentarza) mają jeździć rzadką i niepunktualną linią 185, a na otarcie łez mieć jeszcze 303 co pół godziny w DP od 8 do 18? To chyba jakiś żart. Krasińskiego obecnie wymaga silnej linii na odcinku Powązki-Cm. Wojskowy - Pl. Wilsona. Częstotliwość: 7,5/10/10.
167 - jednostronne kryterium od Goworka: >Rakowiecka>SGH>Batorego>Puławska - Goworka... Częstotliwość b.z. ale dostosowana do potrzeb dowozowych tego odcinka
190/506 - czy Batalionów Chłopskich musi mieć linię do Ratusza bezpośrednio? można sobie wsiąść w puste 105 co chwilę do pętli i podjechać tramwajem (przydałby się wspólny przystanek dla tramwajów i być może odwrócenie ruchu na pętli, żeby udogodnić przesiadki bus>tram)
128 - chyba masz rację, ale ono ma zapełnienie jak się chmara studentów z kampusu rzuca, może ich M2 zabierze?
500>137 - oczywiście, tylko nie chciałem robić projektu dla całego miasta dlatego nie dotykałem częstotliwości spoza Powstańców Śl. (prawie)
Krasińskiego - zakładam, że nowe bloki obsłuży zapowiedziane już 2xx do Dw. Gdańskiego. Wówczas linia co 15min (Powązki-Pl. Wilsona) wystarczy, bo bloków przy samej Krasińskiego to prawie nie ma (dwa już są chyba oddane)