Linie 189 i 401

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sty 2015, 0:28

Wtedy bedzie korek na Nowoursynowskiej juz pewbie w ogole :] tam nie mozna dobudować czwartego pasa od Nowoursynowskiej do Wilanowskiej chociaz?
ŁK

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 18 sty 2015, 0:40

reserved pisze:Może 189 powinno w weekendy jeździć co 7,5 minuty? Przy obecnej częstotliwości jest niestety regularnie niezabieralne. :/

reserved, "wyjątkowo" zgadzam się z opinią
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 sty 2015, 1:48

Łukasz pisze:Wtedy bedzie korek na Nowoursynowskiej juz pewbie w ogole :] tam nie mozna dobudować czwartego pasa od Nowoursynowskiej do Wilanowskiej chociaz?
Tam by się przydała przebudowa, o której trąbiono wiele lat, a którą niedawno kompletnie chyba zarzucono.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 sty 2015, 4:43

Łukasz pisze:Dolinka.
Obawiam się, że na to nie ma rady. Już prędzej dałoby radę przenieść Służew w inne miejsce. :P

Awatar użytkownika
Nieciej
Posty: 78
Rejestracja: 16 gru 2005, 10:38
Lokalizacja: Ochota, Warszawa

Post autor: Nieciej » 27 sty 2015, 22:09

Glonojad pisze:
KwZ pisze: Jasne jak słońce.
I kompletnie niewykonalne - przecież liczba pracowników skoczy wówczas ZTM pod sufit a opozycji w radzie, klubokawiarniach i na kanapach oraz trolli przasnyskich nie interesuje, co robią etaty, tylko ile ich jest.
Niech ZTM posadzi w ekspedycjach tych, których mają od dawna zatrudnionych (za godziwą kasę, a nie na UZ za 70% minimalnej krajowej), a niekoniecznie mających co robić (w/g mnie pierdzą w dobrze płatne stołki, skoro potrafią spieprzyć rozkład jazdy i spieprzony wydrukować, zalaminować i wywiesić na przystankach, a na moje pismo z zapytaniem o koszty i sposób ukarania winnego, odpowiedzieć, że był zapieprz i nie było czasu załadować) Ekspedycje, które służyły kontroli wykonywania pracy kierowców za czasów zjednoczenia, funkcjonującego pod nazwą Miejskie Zakłady Komunikacyjne, obecnie powinny być obsadzone przez organizatora komunikacji, a nie przez jednego z przewoźników, notabene podlegającego - tak jak organizator - decyzjom Rady Miasta. MZA nie są w obecnej rzeczywistości jedynym przewoźnikiem korzystającym z wielu pętli, a nie są powołane przez miasto do sterowania ruchem autobusów, więc ich ekspedytorzy rzeczywiście mogą co najwyżej klepać pieczątki.
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 sty 2015, 22:30

Nieciej pisze:
Glonojad pisze: I kompletnie niewykonalne - przecież liczba pracowników skoczy wówczas ZTM pod sufit a opozycji w radzie, klubokawiarniach i na kanapach oraz trolli przasnyskich nie interesuje, co robią etaty, tylko ile ich jest.
Niech ZTM posadzi w ekspedycjach tych, których mają od dawna zatrudnionych (za godziwą kasę, a nie na UZ za 70% minimalnej krajowej), a niekoniecznie mających co robić (w/g mnie pierdzą w dobrze płatne stołki, skoro potrafią spieprzyć rozkład jazdy i spieprzony wydrukować, zalaminować i wywiesić na przystankach, a na moje pismo z zapytaniem o koszty i sposób ukarania winnego, odpowiedzieć, że był zapieprz i nie było czasu załadować)
Budynek ZTM widzę codziennie w godzinach popołudniowo-wieczornych, sądząc po światłach palących się w godzinach średnio biurowych to jednak mają co robić.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 28 sty 2015, 1:20

fik pisze:Budynek ZTM widzę codziennie w godzinach popołudniowo-wieczornych, sądząc po światłach palących się w godzinach średnio biurowych to jednak mają co robić.
Odpowiadają na zapytania o koszty i sposoby ukarania :)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 12 lut 2015, 10:44

Obserwuje juz od paru dni problem na ZP Hynka -> wschod

Podjeżdża 401 na Marysin - drzwi się nie domykają, potem w kilka sekund combo 2x 189, na końcu jeszcze chwilkę po nich 401 skrócone do M. Służew, puste ale napełniające sie na Hynka i Sasanki w 3/4.
Oczywiście wszystko utyka w korku na Marynarskiej. Zaczyna mi po głowie chodzić postulat o buspas na tym ciągu w godzinach 7-9.

Ogólnie dostanie się z zachodniej strony Warszawy na Ursynów jest w zasadzie niemożliwe miedzy 7 a 9:30. Korek jest permanentny na każdym wjeździe a ciąg ul. Cybernetyki jeszcze bardziej zapchany niż cokolwiek (317 sobie tam pięknie tkwi). nie, nie będę osiągał absurdu jazdy do centrum tramwajem po to by potem jechać metrem na Ursynów.
Obrazek

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 12 lut 2015, 11:25

Zdaje się, że jeszcze parę inwestycji w tym rejonie powstaje, więc jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej
Popatrz, jaka franca!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 12 lut 2015, 11:37

Teokryt pisze: Ogólnie dostanie się z zachodniej strony Warszawy na Ursynów jest w zasadzie niemożliwe miedzy 7 a 9:30. Korek jest permanentny na każdym wjeździe a ciąg ul. Cybernetyki jeszcze bardziej zapchany niż cokolwiek (317 sobie tam pięknie tkwi). nie, nie będę osiągał absurdu jazdy do centrum tramwajem po to by potem jechać metrem na Ursynów.
Skoro jest AŻ TAK źle to może się przy Sportowej przesiadaj w 715?
To też brzmi absurdalnie, ale nie aż tak jakby się mogło wydawać, bo Puławska - choć jest zakorkowana - to nie aż tak jak o tym mówią legendy. Wczoraj po 8 z Jagielskiej do metra jechałem 709 25 min. Normalnie to jest jakieś 15-17 min., więc nie ma tragedii (poza nieznośnym tłokiem, oczywiście).

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 12 lut 2015, 16:01

Kompletnie bez sensu z tym 715. Choćby dlatego że autobus jeździ co godzinę a korek nie zawsze jest równej długości, wiec trzeba by brać spory zapas bezpieczeństwa. Do tego dorzucić prawie 40 minut na czas przejazdu a i tak wychodzi dłużej bo prawie dwie godziny+ droga dojścia.
To już pleśniejąc samochodem w korku będę w godzinę. Wolał bym nie jeździć w porannym szczycie ale nie mam wyboru, tak mi sie plan dnia ułożył...

Tak czy inaczej temat dotyczy 189 i 401. Az się znowu skłaniam ku myśli autobusu superekspresowego po S2. OSG -> Salomea -> AL. Krakowska -> W. Południe -> Puławska -> któreś metro (najlepiej Służew)
Czas przelotu po otwarciu Nowolazurowej do Górczewskiej. jakieś 37 minut. 189 w warunkach bezkorkowych zapewnia przelot na poziomie 38 minut.
Obrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 12 lut 2015, 18:25

Skończyły się już roboty w węźle Marynarska x S79? Jeśli tak, to pod takim postulatem sam bym się podpisał.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 lut 2015, 18:28

KwZ pisze:Skończyły się już roboty w węźle Marynarska x S69? Jeśli tak, to pod takim postulatem sam bym się podpisał.
S69 to nie czasem gdzieś na południu Polski?

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3812
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 12 lut 2015, 18:44

Domas pisze:
KwZ pisze:Skończyły się już roboty w węźle Marynarska x S69? Jeśli tak, to pod takim postulatem sam bym się podpisał.
S69 to nie czasem gdzieś na południu Polski?
Nie wiem, gdzie jest S69, ale za to wiem, że fragment od POW do Marynarskiej to S79 :wink:

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 12 lut 2015, 19:42

Skończyły się już roboty w węźle Marynarska x S79?
Juz dawno. Korek to efekt pompowania ruchu na Marynarska ponad jej możliwości na skrzyżowaniu z ul. Postępu.Cybernetyki.
Obrazek

ODPOWIEDZ