Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 14 lut 2015, 10:08

Widziałem tą nowość na pociągu do Tłuszcza, ale ze wschodniej.
Czy na tej linii, ale ze startem na WW też "w drugiej jednostce biletów się nie sprawdza, bo wszyscy na miesięcznym"?
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 lut 2015, 10:45

To ten pociąg jedzie w podwójnym składzie?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 lut 2015, 12:53

Nie.

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 14 lut 2015, 12:55

Premo pisze:To ten pociąg jedzie w podwójnym składzie?
Trochę jest inaczej... jadą tylko trzy wagony... :-D :-D :-D
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 14 lut 2015, 21:15

Z tego co piszą w Kurierze Kolejowym i na wpolityce.pl, PKP Intercity ma problem z dostępnością lokomotyw:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... orowe.html
http://wpolityce.pl/polityka/233428-jer ... asz-wywiad

Tymczasem Koleje Mazowieckie ponoć w weekendy cierpią na nadmiar stojących wtedy bezczynnie EU47 (a jak stoją, to na siebie nie zarabiają). Może by tak wydzierżawiać ze dwa TRAXX-y na weekend do IC? Czy byłoby to zbyt destrukcyjne dla taboru? :wink:

A propos, widzieliście Pendolino w wersji KM?
http://wgospodarce.pl/opinie/18653-zwyk ... -pendolino

Zdjęcie podobno pochodzi z Twittera, wątpię czy autentyczne, może raczej trochę edycji w PS.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 lut 2015, 22:05

Destrukcyjne? Skąd, w zasadzie jazda w aglo może być bardziej destrukcyjna.. Ale podejrzewam, że IC wolałoby wynajem na całe tygodnie, nie tylko na weekendy.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 14 lut 2015, 23:32

A propos, widzieliście Pendolino w wersji KM?
http://wgospodarce.pl/opinie/18653-zwyk ... -pendolino
Zdjęcie podobno pochodzi z Twittera, wątpię czy autentyczne, może raczej trochę edycji w PS.
Zdjęcie jest autentyczne, niestety ale nasze kochane władze KM-owskie, nie mają poczucia humoru i maszynista który to wklepał, ma wdrożone postępowanie wyjaśniające.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 15 lut 2015, 0:22

Ciekawe jak mu to udowodnią.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 15 lut 2015, 8:48

Czułem, że maszyniście się oberwie, choć nie bardzo jest za co.
Udowadniać też nie ma co - będą pytania. Widać wszystko, więc będą pytać. Taki napis nie jest zaprogramowany...

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 15 lut 2015, 8:55

przewoz pisze:Czułem, że maszyniście się oberwie, choć nie bardzo jest za co.
Udowadniać też nie ma co - będą pytania. Widać wszystko, więc będą pytać. Taki napis nie jest zaprogramowany...
Widać wklepał go w "linie dodatkowe" czy jakoś tak. Afera jest, jak by było o co. Jak by wklepał jakieś przekleństwo czy coś to tak ale jakiś głupi napis...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 15 lut 2015, 14:22

Ktoś w KMach po prostu desperacko próbuje udowodnić swoją przydatność w pracy - różne korporacje, te same zasady...

Przy okazji nauczka dla nas - przed takimi publikacjami warto wymazywać wszelkie oznaczenia identyfikacyjne...

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 15 lut 2015, 16:29

O żesz w modre #-o Nie wiem co u Was widać, ale ja na tym zdjęciu nie jestem w stanie odczytać nr taborowych, miejsce też nie do identyfikacji - chyba że takie byszczaki, że po paru niewyraźnych cyfrach EVN dojdą. Najprędzej więc doszli po użytkowniku Twittera... Ale dlaczego zaraz karać człowieka? Szkodliwość czynu znikoma (skoro to podczas jazdy gdzieś po bazie...) - może jedynie dla przerośniętego ego działu PR, któremu zaraz nie zgodzi się to z ich wizerunkową polityką.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 15 lut 2015, 19:42

To nie jest jedyne zdjęcie, które krąży po sieci, obrazujące tą sytuację. Na innych idealnie widać i numery taborowe, jak i miejsce zrobienia zdjęcia.

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 16 lut 2015, 13:08

Otóż na EN57 maszynista nie ma ingerencji w napisy na tablicach kierunkowych (wpisuje tylko kod i automatycznie wyświetlana jest informacja).... tę czynność wykonuje uprawniony pracownik warsztatu.

Teoretycznie istnieje możliwość wpisu jeśli MASZYNISTA coś nieco więcej wie na temat komputera i dysponując nawet smartfonem może wprowadzić taki zapis.
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 lut 2015, 14:22

Odejdę od tematu.
Zrobiono coś dobrego z EW60 ostatnio?
Mają feler z drzwiami i stopniami. Drzwi mogą się otworzyć przy zamkniętym stopniu, stopnie odkładają się i składają razem z działaniem drzwi. Jest to IMO niebezpieczne i tak być nie powinno. Ktoś zauważył jakąś zmianę?
W 19We drzwi otwierają się po pełnym opuszczeniu stopnia i stopnie zamkną się po zamknięciu drzwi (zablokowaniu przez maszynistę). W EW60 ten system żyje swoim własnym życiem. W sumie nie pierwszy i nie ostatni feler z drzwiami, ale no bez przesady.

ODPOWIEDZ