Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Widziałem tą nowość na pociągu do Tłuszcza, ale ze wschodniej.
Czy na tej linii, ale ze startem na WW też "w drugiej jednostce biletów się nie sprawdza, bo wszyscy na miesięcznym"?
Czy na tej linii, ale ze startem na WW też "w drugiej jednostce biletów się nie sprawdza, bo wszyscy na miesięcznym"?
To ten pociąg jedzie w podwójnym składzie?
Trochę jest inaczej... jadą tylko trzy wagony...Premo pisze:To ten pociąg jedzie w podwójnym składzie?
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Z tego co piszą w Kurierze Kolejowym i na wpolityce.pl, PKP Intercity ma problem z dostępnością lokomotyw:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... orowe.html
http://wpolityce.pl/polityka/233428-jer ... asz-wywiad
Tymczasem Koleje Mazowieckie ponoć w weekendy cierpią na nadmiar stojących wtedy bezczynnie EU47 (a jak stoją, to na siebie nie zarabiają). Może by tak wydzierżawiać ze dwa TRAXX-y na weekend do IC? Czy byłoby to zbyt destrukcyjne dla taboru?
A propos, widzieliście Pendolino w wersji KM?
http://wgospodarce.pl/opinie/18653-zwyk ... -pendolino
Zdjęcie podobno pochodzi z Twittera, wątpię czy autentyczne, może raczej trochę edycji w PS.
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... orowe.html
http://wpolityce.pl/polityka/233428-jer ... asz-wywiad
Tymczasem Koleje Mazowieckie ponoć w weekendy cierpią na nadmiar stojących wtedy bezczynnie EU47 (a jak stoją, to na siebie nie zarabiają). Może by tak wydzierżawiać ze dwa TRAXX-y na weekend do IC? Czy byłoby to zbyt destrukcyjne dla taboru?
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A propos, widzieliście Pendolino w wersji KM?
http://wgospodarce.pl/opinie/18653-zwyk ... -pendolino
Zdjęcie podobno pochodzi z Twittera, wątpię czy autentyczne, może raczej trochę edycji w PS.
Destrukcyjne? Skąd, w zasadzie jazda w aglo może być bardziej destrukcyjna.. Ale podejrzewam, że IC wolałoby wynajem na całe tygodnie, nie tylko na weekendy.
Zdjęcie jest autentyczne, niestety ale nasze kochane władze KM-owskie, nie mają poczucia humoru i maszynista który to wklepał, ma wdrożone postępowanie wyjaśniające.A propos, widzieliście Pendolino w wersji KM?
http://wgospodarce.pl/opinie/18653-zwyk ... -pendolino
Zdjęcie podobno pochodzi z Twittera, wątpię czy autentyczne, może raczej trochę edycji w PS.
Ciekawe jak mu to udowodnią.
Czułem, że maszyniście się oberwie, choć nie bardzo jest za co.
Udowadniać też nie ma co - będą pytania. Widać wszystko, więc będą pytać. Taki napis nie jest zaprogramowany...
Udowadniać też nie ma co - będą pytania. Widać wszystko, więc będą pytać. Taki napis nie jest zaprogramowany...
Widać wklepał go w "linie dodatkowe" czy jakoś tak. Afera jest, jak by było o co. Jak by wklepał jakieś przekleństwo czy coś to tak ale jakiś głupi napis...przewoz pisze:Czułem, że maszyniście się oberwie, choć nie bardzo jest za co.
Udowadniać też nie ma co - będą pytania. Widać wszystko, więc będą pytać. Taki napis nie jest zaprogramowany...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ktoś w KMach po prostu desperacko próbuje udowodnić swoją przydatność w pracy - różne korporacje, te same zasady...
Przy okazji nauczka dla nas - przed takimi publikacjami warto wymazywać wszelkie oznaczenia identyfikacyjne...
Przy okazji nauczka dla nas - przed takimi publikacjami warto wymazywać wszelkie oznaczenia identyfikacyjne...
O żesz w modre
Nie wiem co u Was widać, ale ja na tym zdjęciu nie jestem w stanie odczytać nr taborowych, miejsce też nie do identyfikacji - chyba że takie byszczaki, że po paru niewyraźnych cyfrach EVN dojdą. Najprędzej więc doszli po użytkowniku Twittera... Ale dlaczego zaraz karać człowieka? Szkodliwość czynu znikoma (skoro to podczas jazdy gdzieś po bazie...) - może jedynie dla przerośniętego ego działu PR, któremu zaraz nie zgodzi się to z ich wizerunkową polityką.
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
To nie jest jedyne zdjęcie, które krąży po sieci, obrazujące tą sytuację. Na innych idealnie widać i numery taborowe, jak i miejsce zrobienia zdjęcia.
Otóż na EN57 maszynista nie ma ingerencji w napisy na tablicach kierunkowych (wpisuje tylko kod i automatycznie wyświetlana jest informacja).... tę czynność wykonuje uprawniony pracownik warsztatu.
Teoretycznie istnieje możliwość wpisu jeśli MASZYNISTA coś nieco więcej wie na temat komputera i dysponując nawet smartfonem może wprowadzić taki zapis.
Teoretycznie istnieje możliwość wpisu jeśli MASZYNISTA coś nieco więcej wie na temat komputera i dysponując nawet smartfonem może wprowadzić taki zapis.
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Odejdę od tematu.
Zrobiono coś dobrego z EW60 ostatnio?
Mają feler z drzwiami i stopniami. Drzwi mogą się otworzyć przy zamkniętym stopniu, stopnie odkładają się i składają razem z działaniem drzwi. Jest to IMO niebezpieczne i tak być nie powinno. Ktoś zauważył jakąś zmianę?
W 19We drzwi otwierają się po pełnym opuszczeniu stopnia i stopnie zamkną się po zamknięciu drzwi (zablokowaniu przez maszynistę). W EW60 ten system żyje swoim własnym życiem. W sumie nie pierwszy i nie ostatni feler z drzwiami, ale no bez przesady.
Zrobiono coś dobrego z EW60 ostatnio?
Mają feler z drzwiami i stopniami. Drzwi mogą się otworzyć przy zamkniętym stopniu, stopnie odkładają się i składają razem z działaniem drzwi. Jest to IMO niebezpieczne i tak być nie powinno. Ktoś zauważył jakąś zmianę?
W 19We drzwi otwierają się po pełnym opuszczeniu stopnia i stopnie zamkną się po zamknięciu drzwi (zablokowaniu przez maszynistę). W EW60 ten system żyje swoim własnym życiem. W sumie nie pierwszy i nie ostatni feler z drzwiami, ale no bez przesady.