Po co zamykać wjazd w Międzynarodową? Ta ulica + Francuska dla samochodów, Saska - tylko dla autobusów.Domas pisze:Musiałbyś też zamknąć wjazd w Międzynarodową, co już byłoby już kompletnie debilnym posunięciem w aktualnej sytuacji.osa pisze:Wręcz przeciwnie, gdyby zamknąć wyjazd z Gocławia za skrzyżowaniem z Meissnera + zjazd z al. Stanów Zjednoczonych w Saską, dopuszczając tam tylko autobusy.
Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
Moderator: Wiliam
Problemem na Saskiej byłoby zamknięcie jej dla ruchu lokalnego (masa małych, często jednokierunkowych uliczek, spory szpital na Niekłańskiej itd.), a jak dopuścisz ruch lokalny, to dojdą do tego cwaniacy i efekt będzie żaden. Ja bym raczej pomyślał jak ten buspas na Wale wykorzystać też dla Gocławia...
507 na Wał od przyst. Saska, 411 do kasacji, 311 wzmocnione do 10/20/20.kveld pisze:Problemem na Saskiej byłoby zamknięcie jej dla ruchu lokalnego (masa małych, często jednokierunkowych uliczek, spory szpital na Niekłańskiej itd.), a jak dopuścisz ruch lokalny, to dojdą do tego cwaniacy i efekt będzie żaden. Ja bym raczej pomyślał jak ten buspas na Wale wykorzystać też dla Gocławia...
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Jak wyjedziesz 507 na Wał od Saskiej? Nie nie, to jest od dupy strony rozwiązane. Też uważam, że nie należało się bawić w żaden buspas na wale, a ograniczyć ruch na Saskiej (stałe patrole miejskich i szybko się Kępa nauczy, że trzeba jeździć inaczej). Dodatkowo można by było umożliwić skręt w lewo z północy z Saskiej w Stanów Zjednoczonych poprzez postawienie tymczasowej sygnalizacji pod wiaduktem. Wtedy wszystkie linie z Wału na Saską.
Nie wiem czemu się upieracie z Saska. Nie ominięcie w ten sposób wąskiego gardła ma przejeździe ukośnym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie wiem, o co chodzi z przejazdem ukośnym. Mój pomysł jest taki, żeby zamknąć dla ruchu indywidualnego Bora-Komorowskiego za Meissnera, ewent. Skalskiego, postawić tam 1. patrol. Dalej zamknąć dla ruchu indywidualnego Saską na wiadukcie nad Stanów Zjednoczonych - 2. patrol. Ewentualnie 3. patrol do pilnowania, by nie wjeżdżali w Saską ze Zwycięzców. Ruch lokalny Saskiej Kępie możliwy przez Francuską i Międzynarodową + przecznice, które je łączą. Moim zdaniem po ograniczeniu dopływu aut z Gocławia przez Egipską - Saską korki na Saskiej Kępie zmaleją. W al. Waszyngtona zamknąć prawy pas od skrzyżowania z Saską w kierunku ronda dla samochodów. Oczywiście wtedy wszystkie autobusy, żeby nie tkwiły w korku, należy przenieść z al. Waszyngtona, a tam muszą wystarczyć tramwaje:
http://autobusczerwony.blox.pl/2015/02/ ... kiego.html
http://autobusczerwony.blox.pl/2015/02/ ... kiego.html
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Autobus wyjeżdża z Saskiej w Waszyngtona, w lewo i wjeżdża w korek spowodowany skrzyżowaniem z torami tramwajowymi. Ponieważ tramwaj ruszając z Berezyńskiej wzbudza sobie światło, a tramwajów jeździ bardzo dużo, to pięciosekundowe zielone dla samochodów nie jest rzadkością i powoduje to korek na Waszyngtona. A ty chcesz w ten korek ładować autobusy, co jest trochę bez sensu, a o wiele sensowniejszy byłby pomysł Pawcia.osa pisze:Nie wiem, o co chodzi z przejazdem ukośnym.
Przejazd ukośny jest niewydolny bo obsługuje 42 kursy na godzinę tramwajów wiec dla ruchu kołowego dużo czasu nie zostaje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Autobus wyjeżdża z Saskiej w lewo na dedykowany sobie prawy pas w al. Waszyngtona w kierunku ronda. Tutaj nie ma prawa być korka, bo wcześniej przed skrzyżowaniem al. Waszyngtona z Saską na tym pasie stawiamy barierkę, żeby nie jechał nim żaden samochód. A jazda na skos - teraz zrozumiałem - jest już teraz, gdy na Saskiej są i tabuny autobusów (507 co 3 minuty, ludzie uwięzieni w korku - bez sensu), i samochody.
Udupiamy 158 które przejęło potok z 182?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mści się izolowanie TŁ, nie bardzo jest jak ją powiązać teraz.
Najpierw popatrzyłbym, jak się sprawdza buspas na Wale. Być może wrzucił w niego także 411, 507, 509 i może 111 (od Zwycięzców?).
Aczkolwiek pomysł Pawcia byłby też fajny, zwłaszcza gdyby buspas na Francuskiej obsłużył także autobusy z TŁ (wjeżdżające Saską-Zwycięzców? Międzynarodową-Zwycięzców?).
Najpierw popatrzyłbym, jak się sprawdza buspas na Wale. Być może wrzucił w niego także 411, 507, 509 i może 111 (od Zwycięzców?).
Aczkolwiek pomysł Pawcia byłby też fajny, zwłaszcza gdyby buspas na Francuskiej obsłużył także autobusy z TŁ (wjeżdżające Saską-Zwycięzców? Międzynarodową-Zwycięzców?).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Wyjazd z Francuskiej na TŁ to kwestia bardziej karkołomna niż Gocław a ty juz prosto nie będzie. Generalnie z racji układu drogowego prostych rozwiązań tu nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
muszę przyznać, że dawno nie widziałem korka już od Abrahama ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
No, w tą stronę to chyba trzeba by pozostać przy Wale. Pisałem o kierunku do centrum.Wyjazd z Francuskiej na TŁ to kwestia bardziej karkołomna niż Gocław a ty juz prosto nie będzie. Generalnie z racji układu drogowego prostych rozwiązań tu nie ma.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Zamiast buspasa dla pustych autobusów na Wale ja bym udrożnił dojazd autobusem do tramwaju (oraz stadionu). Tym bardziej, że buspas spowodował, że korek z Gocławia zaczyna się wcześniej i autobusy też w nim stoją.
Zatem Gocław wieziemy do ronda Waszyngtona, ale nie Saską, tylko Francuską (z braku Trasy Ł upada przesiadka na przystanku Saska, więc można go pominąć). Czerwońce z Ostrobramskiej przekierować najkrótszą trasą do tramwajów na Waszyngtona, na Saskiej i al. Stanów Zjednoczonych zostawić coś czarnego dla obsługi potoków lokalnych.
Na Francuskiej zrobić kawałki tylko dla autobusów i dwa patrole policji (kawałki, bo ruch lokalny, ale właśnie kawałki z zakazem bezwzględnym, a nie całość "nie dotyczy ruchu lokalnego", bo ten drugi znak wszyscy oleją).
Zatem Gocław wieziemy do ronda Waszyngtona, ale nie Saską, tylko Francuską (z braku Trasy Ł upada przesiadka na przystanku Saska, więc można go pominąć). Czerwońce z Ostrobramskiej przekierować najkrótszą trasą do tramwajów na Waszyngtona, na Saskiej i al. Stanów Zjednoczonych zostawić coś czarnego dla obsługi potoków lokalnych.
Na Francuskiej zrobić kawałki tylko dla autobusów i dwa patrole policji (kawałki, bo ruch lokalny, ale właśnie kawałki z zakazem bezwzględnym, a nie całość "nie dotyczy ruchu lokalnego", bo ten drugi znak wszyscy oleją).