KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 28 lut 2015, 14:06

Wydaje i się, że ma to związek właśnie z korkami na Powstańców Śląskich. Bo może się okazać, że jak przywrócą normalny ruch na Powstańców Śląskich, to 112 i 184 będzie miało dobre zapełnienie, a 11 będzie jeździła pusta.
Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2015, 14:07

MichalJ pisze:
pawcio pisze:Jeżeli reforma 4/8 wejdzie w życie,
Nie wyciągaj tego trupa z szafy.
A jak inaczej mam mu wbić osinowy kołek? Przez drzwi?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 lut 2015, 18:16

Autobus Czerwon pisze:
Wydaje i się, że ma to związek właśnie z korkami na Powstańców Śląskich. Bo może się okazać, że jak przywrócą normalny ruch na Powstańców Śląskich, to 112 i 184 będzie miało dobre zapełnienie, a 11 będzie jeździła pusta.
Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...
To może błędem było budowanie torów?

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 28 lut 2015, 18:32

Strategia przewozowa miasta mówi o rozwoju transportu ekologicznego, w tym tramwajowego. Tory na tym odcinku były jak najbardziej potrzebne, nawet sami piszecie że tą 11 ktoś jeździ. To raczej autobusy powinno się stamtąd wyciąć, bo są mniej ekologiczne, i pojemne. Równie dobrze można powiedzieć że po co metro, przecież Ursynów i Bielany kiedyś radziły sobie też bez niego.

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 28 lut 2015, 19:40

Konsultacje kończą się 20 marca, a koniec budowy jakiś miesiąc później czyli z otwarciem zamkniętych jezdni i uruchomienie 28 powinni zdążyć przed wprowadzenie zmian.
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lut 2015, 20:37

pawcio pisze:
MichalJ pisze: Nie wyciągaj tego trupa z szafy.
A jak inaczej mam mu wbić osinowy kołek? Przez drzwi?
Spalić szafę :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 01 mar 2015, 6:48

Zastrzelić. Srebrną kulą jak w Bladzie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

8833
Posty: 238
Rejestracja: 25 lut 2009, 21:18

Post autor: 8833 » 01 mar 2015, 9:07

Autobus Czerwon pisze:
Wydaje i się, że ma to związek właśnie z korkami na Powstańców Śląskich. Bo może się okazać, że jak przywrócą normalny ruch na Powstańców Śląskich, to 112 i 184 będzie miało dobre zapełnienie, a 11 będzie jeździła pusta.
Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...
Fanatyzm. Dobre. Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.
Ekologiczny transport. Dobre. Chcąc dostać się z okolic Lazurowej na Bródno mam dojść / dojechać do Powstańców Śląskich, następnie kilka przystanków przejechać 11 by móc dalej podróżować 112 lub 114. Świetne rozwiązanie. Genialne. Prędzej mi to wygląda na przymusowe korzystanie z 11.


8833 pisze:
Autobus Czerwon pisze: Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...
Farmazony. Dobre. Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.
Ekologiczny transport. Dobre. Chcąc dostać się z okolic Lazurowej na Bródno mam dojść / dojechać do Powstańców Śląskich, następnie kilka przystanków przejechać 11 by móc dalej podróżować 112 lub 114. Świetne rozwiązanie. Genialne. Prędzej mi to wygląda na przymusowe korzystanie z 11.

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 01 mar 2015, 9:15

Na 112/114 można się przesiąść z 197.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 mar 2015, 9:20

8833 pisze:Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.
Jesteśmy użytkownikami otwartego forum dyskusyjnego, a nie radnymi dzielnicowymi. Zastanów się więc nad sobą, bo za takie teksty można stąd wylecieć.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 mar 2015, 10:20

Fanatyzm. Dobre. Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.
Komunikacja w moim rejonie bardzo mi odpowiada, mimo że w przeciągu ostatnich 25 lat wyleciała stąd 2/3 linii autobusowych. I uważam że oferta tramwajowa na Bemowie do najgorszych nie należy.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 01 mar 2015, 10:58

8833 pisze:Chcąc dostać się z okolic Lazurowej na Bródno mam dojść / dojechać do Powstańców Śląskich, następnie kilka przystanków przejechać 11 by móc dalej podróżować 112 lub 114. Świetne rozwiązanie. Genialne. Prędzej mi to wygląda na przymusowe korzystanie z 11.
Zastanów się pięć razy. Połączenie Jelonek z Bródnem najszybciej jest i będzie realizowane za pomocą samochodu prywatnego, bo masz S8. 112 to była żenada, a nie połączenie Jelonek z Bródnem (o ile w ogóle takie jest potrzebne). Zanim się dotłukłem z Bemowa-Ratusz na Bródno, szybciej było mi wsiąść w 190/109/bleble, dojechać do PKP Koło, wsiąść w 186 i przesiąść się na 112 na Toruńskiej, Tobie też polecam.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 mar 2015, 23:28

Wiliam pisze:
osa pisze:W sprawie nowej trasy 167 poznałem ciekawy plan. W wolnej chwili postaram się to wszystko zebrać na blogu.
167 na Jana Kazimierza? :o
Przy stosunkowo niewielkiej odległości od silnego ciągu tramwajowego to będzie tylko marnowanie brygad. Już 136 byłoby tam lepsze, oferując połączenie bezpośrednie do Mordoru, gdzie z pewnością pracuje wielu spośród mieszkających w nowych osiedlach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 01 mar 2015, 23:30

O planowanej docelowo końcówce 167 przez Jana Kazimierza: http://autobusczerwony.blox.pl/2015/03/ ... -malo.html

p_0
Posty: 65
Rejestracja: 28 sie 2014, 0:15
Lokalizacja: Bemowo IVa

Post autor: p_0 » 02 mar 2015, 3:04

Mam mieszane uczucia co do proponowanych zmian. Polityka tworzenia krótkich i częstych linii oraz promowania tramwajów wydaje mi się słuszna jedynie w przypadku godzin szczytu, kiedy faktycznie poprawia się punktualność kursowania. Przenoszenie tego układu komunikacyjnego na godziny pozaszczytowe, a zwłaszcza na weekendy wyłącznie poprzez ścięcie częstotliwości, uważam za absurdalne. Ostatnio widzę, że coraz trudniej dojechać dalej niż do sąsiedniej dzielnicy bez dwóch przesiadek po drodze. O ile w szczycie jest to do przecierpienia, to w weekend, przy perspektywie oczekiwania na każdej przesiadce do 20 minut, po prostu wielu potencjalnych pasażerów wybierze samochód - i polityka ekologiczna miasta bierze w łeb. Wracając do tematu wątku: jako dość częstemu pasażerowi 167 propozycja nowych tras 167 i 184 podoba mi jedynie na godziny korków. W weekendy (a może i poza szczytem) połączyłbym 184 i 167 w linię z Siekierek na Młociny (a może nawet na kształt N1 z Siekierek na Tarchomin). Zmiany pozostałych linii "wyglądają sensownie na mapkach" ale ponieważ z nich nie korzystam, to się nie wypowiem.

ODPOWIEDZ