Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...Wydaje i się, że ma to związek właśnie z korkami na Powstańców Śląskich. Bo może się okazać, że jak przywrócą normalny ruch na Powstańców Śląskich, to 112 i 184 będzie miało dobre zapełnienie, a 11 będzie jeździła pusta.
KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A jak inaczej mam mu wbić osinowy kołek? Przez drzwi?MichalJ pisze:Nie wyciągaj tego trupa z szafy.pawcio pisze:Jeżeli reforma 4/8 wejdzie w życie,
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To może błędem było budowanie torów?Autobus Czerwon pisze:Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...Wydaje i się, że ma to związek właśnie z korkami na Powstańców Śląskich. Bo może się okazać, że jak przywrócą normalny ruch na Powstańców Śląskich, to 112 i 184 będzie miało dobre zapełnienie, a 11 będzie jeździła pusta.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Strategia przewozowa miasta mówi o rozwoju transportu ekologicznego, w tym tramwajowego. Tory na tym odcinku były jak najbardziej potrzebne, nawet sami piszecie że tą 11 ktoś jeździ. To raczej autobusy powinno się stamtąd wyciąć, bo są mniej ekologiczne, i pojemne. Równie dobrze można powiedzieć że po co metro, przecież Ursynów i Bielany kiedyś radziły sobie też bez niego.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Konsultacje kończą się 20 marca, a koniec budowy jakiś miesiąc później czyli z otwarciem zamkniętych jezdni i uruchomienie 28 powinni zdążyć przed wprowadzenie zmian.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Spalić szafępawcio pisze:A jak inaczej mam mu wbić osinowy kołek? Przez drzwi?MichalJ pisze: Nie wyciągaj tego trupa z szafy.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zastrzelić. Srebrną kulą jak w Bladzie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Fanatyzm. Dobre. Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.Autobus Czerwon pisze:Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...Wydaje i się, że ma to związek właśnie z korkami na Powstańców Śląskich. Bo może się okazać, że jak przywrócą normalny ruch na Powstańców Śląskich, to 112 i 184 będzie miało dobre zapełnienie, a 11 będzie jeździła pusta.
Ekologiczny transport. Dobre. Chcąc dostać się z okolic Lazurowej na Bródno mam dojść / dojechać do Powstańców Śląskich, następnie kilka przystanków przejechać 11 by móc dalej podróżować 112 lub 114. Świetne rozwiązanie. Genialne. Prędzej mi to wygląda na przymusowe korzystanie z 11.
8833 pisze:Farmazony. Dobre. Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.Autobus Czerwon pisze: Boże, co to za farmazony... Właśnie dlatego należy wyrobić w ludziach nawyk korzystania tamże z tramwajów, skoro jeździ już tramwaj to po co tam autobusy? Tak jak wyżej Bastian napisał, ażtak bogaci to my nie jesteśmy...
Ekologiczny transport. Dobre. Chcąc dostać się z okolic Lazurowej na Bródno mam dojść / dojechać do Powstańców Śląskich, następnie kilka przystanków przejechać 11 by móc dalej podróżować 112 lub 114. Świetne rozwiązanie. Genialne. Prędzej mi to wygląda na przymusowe korzystanie z 11.
Na 112/114 można się przesiąść z 197.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jesteśmy użytkownikami otwartego forum dyskusyjnego, a nie radnymi dzielnicowymi. Zastanów się więc nad sobą, bo za takie teksty można stąd wylecieć.8833 pisze:Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Komunikacja w moim rejonie bardzo mi odpowiada, mimo że w przeciągu ostatnich 25 lat wyleciała stąd 2/3 linii autobusowych. I uważam że oferta tramwajowa na Bemowie do najgorszych nie należy.Fanatyzm. Dobre. Mieszkasz na Bemowie? Jeśli nie, to przestań wypowiadać się na temat mojej opinii. Zajmij się komunikacją w rejonie miasta, gdzie mieszkasz.
Zastanów się pięć razy. Połączenie Jelonek z Bródnem najszybciej jest i będzie realizowane za pomocą samochodu prywatnego, bo masz S8. 112 to była żenada, a nie połączenie Jelonek z Bródnem (o ile w ogóle takie jest potrzebne). Zanim się dotłukłem z Bemowa-Ratusz na Bródno, szybciej było mi wsiąść w 190/109/bleble, dojechać do PKP Koło, wsiąść w 186 i przesiąść się na 112 na Toruńskiej, Tobie też polecam.8833 pisze:Chcąc dostać się z okolic Lazurowej na Bródno mam dojść / dojechać do Powstańców Śląskich, następnie kilka przystanków przejechać 11 by móc dalej podróżować 112 lub 114. Świetne rozwiązanie. Genialne. Prędzej mi to wygląda na przymusowe korzystanie z 11.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27437
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przy stosunkowo niewielkiej odległości od silnego ciągu tramwajowego to będzie tylko marnowanie brygad. Już 136 byłoby tam lepsze, oferując połączenie bezpośrednie do Mordoru, gdzie z pewnością pracuje wielu spośród mieszkających w nowych osiedlach.Wiliam pisze:167 na Jana Kazimierza?osa pisze:W sprawie nowej trasy 167 poznałem ciekawy plan. W wolnej chwili postaram się to wszystko zebrać na blogu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
O planowanej docelowo końcówce 167 przez Jana Kazimierza: http://autobusczerwony.blox.pl/2015/03/ ... -malo.html
Mam mieszane uczucia co do proponowanych zmian. Polityka tworzenia krótkich i częstych linii oraz promowania tramwajów wydaje mi się słuszna jedynie w przypadku godzin szczytu, kiedy faktycznie poprawia się punktualność kursowania. Przenoszenie tego układu komunikacyjnego na godziny pozaszczytowe, a zwłaszcza na weekendy wyłącznie poprzez ścięcie częstotliwości, uważam za absurdalne. Ostatnio widzę, że coraz trudniej dojechać dalej niż do sąsiedniej dzielnicy bez dwóch przesiadek po drodze. O ile w szczycie jest to do przecierpienia, to w weekend, przy perspektywie oczekiwania na każdej przesiadce do 20 minut, po prostu wielu potencjalnych pasażerów wybierze samochód - i polityka ekologiczna miasta bierze w łeb. Wracając do tematu wątku: jako dość częstemu pasażerowi 167 propozycja nowych tras 167 i 184 podoba mi jedynie na godziny korków. W weekendy (a może i poza szczytem) połączyłbym 184 i 167 w linię z Siekierek na Młociny (a może nawet na kształt N1 z Siekierek na Tarchomin). Zmiany pozostałych linii "wyglądają sensownie na mapkach" ale ponieważ z nich nie korzystam, to się nie wypowiem.