Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 06 mar 2015, 22:20

pawcio pisze:I może Uniwerek pod razu?
I nadać zespołowi nazwę METRO NOWY ŚWIAT UNIWERSYTET /ORDYNACKA/ :P.

Ale na poważnie, to jednak UNIWERSYTET jest jednak troszkę dalej od metra niż ORDYNACKA, zresztą to właśnie tą drugą uruchomili dla 503 jako przystanek przesiadkowy do metra, więc jednak powinna być oznaczona jednolicie ze stacją.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 mar 2015, 22:25

Przystanki autobusowe na linii prostopadłej do metra i będące najbliżej stacji powinny mieć jednak nazwę od stacji metra (niekoniecznie ze słowem 'metro', ale z nazwą stacji).
W końcu mają być z nich przesiadki (a przesiadek ze zmianą zespołu nawet wyszukiwarka tras nie umie)...

(Z Plac Unii 07 na 06 jest ponad 400m, a przesiadka jest raczej na zespół Rakowiecka.)

Czy pomysł podjazdów linii z Dobrej pod metro upadł?

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 06 mar 2015, 22:27

Dlaczego 174, jak pierwotnie planowano nie będzie kończyć jak za dawnych czasów na Em. Plater, tylko przy Rondzie ONZ? Przesiadka do metra będzie mocno problematyczna :( Zawijas przez Rondo będzie trwał długo, z powrotem od metra trzeba będzie iść aż do pętli przed Złotą. Kto to wymyślił :?:
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2015, 22:33

Bo 504 zajęło miejsce dla 174?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 mar 2015, 22:35

MichalJ pisze:Czy pomysł podjazdów linii z Dobrej pod metro upadł?
Już na etapie wyników konsultacji. Się nawet zastanawiałem, czy by czegoś z Stadionu nie przełożyć przez Most Świętokrzyski pod BUW na Browarną.
MichalJ pisze:a przesiadek ze zmianą zespołu nawet wyszukiwarka tras nie umie
To wyszukiwarkę trzeba dopracować, a nie idiotyzmy z nazwami tworzyć. Zwłaszcza że były czasy, gdy to było możliwe.
wincenty pisze:Dlaczego 174, jak pierwotnie planowano nie będzie kończyć jak za dawnych czasów na Em. Plater, tylko przy Rondzie ONZ? Przesiadka do metra będzie mocno problematyczna :( Zawijas przez Rondo będzie trwał długo, z powrotem od metra trzeba będzie iść aż do pętli przed Złotą.
504 zajęło miejsce.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 06 mar 2015, 22:36

Ostatecznie można by się zastanowić, kto by chciał tam się przesiadać z metra do 174 i dlaczego nie wolałby skorzystać z przesiadki na stacji Świętokrzyska w M1 albo w tramwaje przy ONZ. Może w kontekście rozbudowy metra przesiadki do 174 miałyby sens, ale teraz? :-k

daniel.k
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2011, 11:12

Post autor: daniel.k » 06 mar 2015, 22:42

mi w tych wszystkich zmianach brakuje dwóch rzeczy

- tramwaj nr 1 powinien jechać do P&R al. Krakowska zamiast na Banacha
- autobus 504 powinien jechać przez Rondo Daszyńskiego i dowozić ludzi z metra do biurowców na ZiW i dodatkowo na Służewiec

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 mar 2015, 22:50

pawcio pisze:
MichalJ pisze:Czy pomysł podjazdów linii z Dobrej pod metro upadł?
Już na etapie wyników konsultacji.
Jakich konsultacji i czy ktoś wyniki ogłosił?
Się nawet zastanawiałem, czy by czegoś z Stadionu nie przełożyć przez Most Świętokrzyski pod BUW na Browarną.
Coś to pomoże w kwestii dostępności metra dla południowego Powiśla?
To wyszukiwarkę trzeba dopracować, a nie idiotyzmy z nazwami tworzyć.
Idiotyzmem jest pl. Unii 07, Ordynacka jest naprawdę blisko metra.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 mar 2015, 22:55

Ja widziałem 108 do Kopernika przy tej organizacji ruchu. Zawsze to coś na początek.
Obrazek

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 06 mar 2015, 23:07

Skąd taki zawijas z Ronda Daszyńskiego do Placu Zawiszy na 155?
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 06 mar 2015, 23:57

No nieźle, wstawili komunikat bez daty wprowadzenia zmian. :twisted:

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 mar 2015, 1:30

Czy podano do wiadomości, jakie przystanki będzie mieć E-5? Jakoś mi umknęło, a teraz nie mogę znaleźć.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 mar 2015, 1:42

Do Szeligowskiej włącznie wszystko, dalej Ciepłownia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 mar 2015, 4:02

Wolfchen pisze:Z tym dodawaniem słowa "metro" to ciekawa sprawa... Bo autor potworkowatej nazwy "METRO CENTRUM NAUKI KOPERNIK" powinien wg mnie wisieć.
Oj nie, to autor zmiany nazwy "Powiśle" powinien zawisnąć. Wróć, to autor zmiany lokalizacji stacji (pierwotnie miała się znajdować w okolicach zp Topiel, tudzież kilkadziesiąt metrów na północ od owego), winien stawić czoła hiszpańskiej inkwizycji. :term:

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 mar 2015, 11:50

Czy ktoś wie (liczę tutaj na merytoryczną odpowiedź Jacka Piotra Cegiełki), kiedy zostanie wprowadzony zmieniony układ drogowy przy stacji CNK?

ODPOWIEDZ