Komunikacja miejska po M2C
Moderator: Wiliam
Z Francuską chyba nie jest tak źle. W każdym razie lepiej by było gdyby te autobusy jeździły przez cywilizację (umożliwiając jej skorzystanie z dobrodziejstwa metra)i dawałyby jakieś sensowne przesiadki.
Po prostu mam wrażenie że zamiast tworzyć E1, można by np. podbić 509, ewentualnie dać kursy skrócone, może coś pogrzebać z organizacją ruchu czy trasą, a dopiero jak to wypali i będzie popularne to byłby moment na robienie E1 w obecnej formie.
Po prostu mam wrażenie że zamiast tworzyć E1, można by np. podbić 509, ewentualnie dać kursy skrócone, może coś pogrzebać z organizacją ruchu czy trasą, a dopiero jak to wypali i będzie popularne to byłby moment na robienie E1 w obecnej formie.
Z jednej strony tak. Z drugiej strony rozumiem też argument, że potrzebna jest terapia szokowa - z linii zatrzymującej się przy tramwaju wysiedliby wszyscy i nikt by nawet tego metra nie spróbował. Pewnie w miarę rozwoju sytuacji będą jeszcze modyfikacje tras czy częstotliwości.
Ale co da podbicie 509 skoro np ja jeżdżę ostatnio E1 właśnie po to aby NIE jechać 509 i nie ryzykować korków na Saskiej. No i 509 nie dojeżdża do M Stadion (przesiadka na Kijowskiej jest tylko teoretyczna)Wiliam pisze:Z Francuską chyba nie jest tak źle. W każdym razie lepiej by było gdyby te autobusy jeździły przez cywilizację (umożliwiając jej skorzystanie z dobrodziejstwa metra)i dawałyby jakieś sensowne przesiadki.
Po prostu mam wrażenie że zamiast tworzyć E1, można by np. podbić 509, ewentualnie dać kursy skrócone, może coś pogrzebać z organizacją ruchu czy trasą, a dopiero jak to wypali i będzie popularne to byłby moment na robienie E1 w obecnej formie.
509 byłoby dla Gocławia atrakcyjne w formie przesiadki do metra dopiero, gdyby jechało przez Zamoyskiego i Jagiellońską, a to po części moim zdaniem wykluczałoby zaliczanie dw. Wileńskiego - bo albo jedzie od razu prosto Jagiellońską albo Targową cały czas, zawijasów nie ma co robić. Dlatego jak pisze Rosa E-1 spełnia w pełni swoją rolę. Dzisiaj jadąc do szkoły ok. godz. 9 widziałem wyjeżdżające z Saskiej tenże ekspres w którym były zajęte wszystkie miejsca siedzące oraz drugie tyle stojących.
Jeśli by E-1 miało zahaczać o Rondo Waszyngtona, to na pewno ja - a ze mną wiele innych osób - tak szybko by zrezygnowało z tego połączenia, jak szybko zaczęło z niego korzystać w tym tygodniu.Wiliam pisze:Chyba wszystko co jedzie na Gocław o takiej porze wozi muchy. Nie mniej, uważam za błąd dowozówki z Gocławia bez zahaczania o Rondo Waszyngtona.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
A nie przesadzaj, co to za problem, że odbije w prawo w Okrzei? Zwróć uwagę, że tranzytowy czas przejazdu przez tę okolicę jest jednak o wiele mniej istotny, niż umożliwienie przesiadek z/do metra pasażerom z obu końcówek trasy.Domas pisze:509 byłoby dla Gocławia atrakcyjne w formie przesiadki do metra dopiero, gdyby jechało przez Zamoyskiego i Jagiellońską, a to po części moim zdaniem wykluczałoby zaliczanie dw. Wileńskiego - bo albo jedzie od razu prosto Jagiellońską albo Targową cały czas, zawijasów nie ma co robić.
Ktoś mi wcześniej napisał, że zp Kijowska daje przesiadki na tramwaje do Wschodniego. To teraz ja pytam, kto z Gocławia, mając 123 i 147 lub jednoperonową przesiadkę doń, wybierze jazdę 509 z przesiadką akurat na Kijowskiej? Nawet jeśli ktoś się uprze na jazdę 509 aż tak daleko, to jest jeszcze siódemka na Zielenieckiej (przesiadka przy Waszyngtona jest nieco wygodniejsza). Zysk z przekierowania na Jagiellońską jest sporo większy, niż strata.
Czy definitywnie zrezygnowano ze skracania 187 do pl.Konstytucji?
Chyba do czasu otwarcia mostu.
Ktoś komu zależy na krótkim czasie oczekiwania na pojazd? Nie każdy ma ochotę czekać 20 minut aż któraś z linii bezpośrednich przyjedzie, albo 15 minut na przesiadkę na Zielenieckiej w pojedynczą siódemkę, kiedy podjeżdżając przystanek dalej będzie miał parę minut wcześniej jeszcze 13.Emyl pisze:To teraz ja pytam, kto z Gocławia, mając 123 i 147 lub jednoperonową przesiadkę doń, wybierze jazdę 509 z przesiadką akurat na Kijowskiej?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Pod uwagę należy tutaj brać jednak wyłącznie pociągi dalekobieżne (regionalne są przecież na Stadionie), a znakomita część podróży na dworzec odbywa się w takim przypadku z wcześniejszym zaplanowaniem wyjścia i trasy.Vilén pisze:Ktoś komu zależy na krótkim czasie oczekiwania na pojazd? Nie każdy ma ochotę czekać 20 minut aż któraś z linii bezpośrednich przyjedzie, albo 15 minut na przesiadkę na Zielenieckiej w pojedynczą siódemkę, kiedy podjeżdżając przystanek dalej będzie miał parę minut wcześniej jeszcze 13.
wymagaloby przeniesienia buspasaWiliam pisze:Z Francuską chyba nie jest tak źle. W każdym razie lepiej by było gdyby te autobusy jeździły przez cywilizację (umożliwiając jej skorzystanie z dobrodziejstwa metra)i dawałyby jakieś sensowne przesiadki
Tak, wiem. Nie zgubiłem się. Troszkę chaotycznie zrobione techniczne przystanki, ale myślę, że da się to poprawić.MichalJ pisze:Chyba nikt nie odpowiedział...Jakoś tak się zawraca: http://umapa.pl/rUwd0Pawel_ pisze:Halo, halo. Przepraszam, że pytam, ale jak 151 zawraca na Stadionie? Tam jest jakieś rondo czy jak?
Przy bazarku jest przystanek techniczny, a nawet trzy.
Przydałaby się zmiana w ustawieniach świateł na skrzyżowaniu Sokolej i Wybrzeża Szczecińskiego. Dzisiaj 411 w kierunku Gocławia stało około 5 minut (korka nie było)