KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 mar 2015, 18:53

Grupa krzykaczy? A w zasadzie ktoś jeszcze o tę linię krzyczy? Mi się wydaje, że to ucichło. :) Może dlatego, że ZTM zamiótł sprawę pod dywan i udaje, że jest wszystko w porządku.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 23 mar 2015, 21:36

Nikt nie krzyczy, bo i nikt nie likwiduje. Ciekawe jakby to teraz wyglądało, bo jednak sytuacja na Waszyngtona, na moście i w Jerozolimskich uległa jednak sporej zmianie względem poprzednich prób likwidacji.
Obrazek

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 24 mar 2015, 21:05

Jest chyba nadzieja że jednak 112 zostanie skrócone – co prawda nie do Chomiczówki a do Nowego Bemowa, ale to IMO i tak dobrze:
Najwięcej postulatów pasażerowie przekazywali odnośnie linii 112. […] W przypadku podtrzymania przez ZTM zamiaru jej skrócenia, prosili by linia dojeżdżała choć do pętli Nowe Bemowo.

http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=1008&c=98&l=1
Oprócz tego mam też wrażenie, że 167 może polecieć aż na Jelonki…
Dużo uwag mieszkańcy zgłaszali również odnośnie planów wycofania z ul. Powstańców Śląskich linii 184. Mieszkańcy Jelonek narzekali na utratę bezpośredniego połączenia z Dworcem Zachodnim i Ochotą.

http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=1008&c=98&l=1

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 mar 2015, 21:22

Mam wrażenie nie poparte doświadczeniem, że lepiej będzie wysłać 167 na os. Górczewska niż na Cm. Wolski, jeśli w ogóle ma jechać przez tunel koło Zachodniego.

Może Człuchowską za 112?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 mar 2015, 21:28

To jest dość prawdopodobne rozwiązanie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 mar 2015, 22:03

W ogóle pomyślałem o czymś takim: 167 na Górczewską za 154, a 154 na Wolską i Człuchowską. Górczewska ma jednak znacznie większy potencjał od Człuchowskiej. I co? Wychodzi straszny dubel 523, od Ratusza Bemowo do GUSu (szkoda, że nie Politechniki, chociaż i tak metro zalicza). Sądzicie, że to miałoby sens?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 24 mar 2015, 22:23

Nie, lepiej 167 od al. Prymasa Tysiąclecia przez Kasprzaka, Wolską, Połczyńską, Powst. Śl., Człuchowską, Lazurową do os. Górczewska, a 154 - skrócić. Albo do Jana Kazimierza, albo do Cm. Wolskiego, a najlepiej do Znanej + kosmetyka na Ochocie w zamian za 184 na Szczęśliwickiej, żeby 184 dojeżdżało do skrzyżowania Grójeckiej z BW1920.

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 25 mar 2015, 9:04

Nie, lepiej 167 od al. Prymasa Tysiąclecia przez Kasprzaka, Wolską, Połczyńską, Powst. Śl., Człuchowską, Lazurową do os. Górczewska, a 154 - skrócić. Albo do Jana Kazimierza, albo do Cm. Wolskiego, a najlepiej do Znanej + kosmetyka na Ochocie w zamian za 184 na Szczęśliwickiej, żeby 184 dojeżdżało do skrzyżowania Grójeckiej z BW1920.
A co wtedy za 154 na Kaliskiego ? (i na Redutowej, jeśli skracamy do Jana Kazimierza)

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 mar 2015, 10:34

osa pisze:Nie, lepiej 167 od al. Prymasa Tysiąclecia przez Kasprzaka, Wolską, Połczyńską, Powst. Śl., Człuchowską, Lazurową do os. Górczewska, a 154 - skrócić. Albo do Jana Kazimierza, albo do Cm. Wolskiego, a najlepiej do Znanej + kosmetyka na Ochocie w zamian za 184 na Szczęśliwickiej, żeby 184 dojeżdżało do skrzyżowania Grójeckiej z BW1920.
A gdzie na Górczewskiej chcesz wcisnąć 167? Nie bardzo rozumiem sens dublowania się 167 i 189 na odcinku Górczewska - Ciepłownia. Dodam jeszcze, że do dw. Zachodniego z tamtych rejonów spokojnie można dojechać tramwajem do Os. Wolska a potem częstym 523. Względnie do Reduty Wolskiej i potem 154.
Jeśli chodzi o zastępstwo 154 na Lazurowej to narzuca się samo przez się 109. Nic innego nie pasuje. Ale wywalenie 154 musi skutkować zastąpieniem relacji zwłaszcza na Redutowej.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 25 mar 2015, 10:48

Mój pomysł wymaga jeszcze małej kosmetyki w kilku miejscach. Nie wyobrażam też sobie linii 112 zawracającej na pętli Nowe Bemowo - dla kogo takie połączenie i po co? Szczegóły z omówieniem konferencji ZTM, na której podsumowano konsultacje, i kilka własnych informacji z kuluarów postaram się wrzucić wieczorem na bloga.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 mar 2015, 11:13

167 na Jelonki? Gdzie mój pas szahida?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 mar 2015, 12:38

Też nie rozumiem po co. Z tego co się zorientowałem z dość mętnej argumentacji celem tego zabiegu jest BEZPOŚREDNIE połączenie Jelonek z Dw. Zachodnim i zastąpienie 506. Myślałem, że ludzie już zdążyli o nim zapomnieć. Ale widać tylko ja mam taką sklerozę.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 25 mar 2015, 15:43

osa pisze:Nie wyobrażam też sobie linii 112 zawracającej na pętli Nowe Bemowo - dla kogo takie połączenie i po co?
Dla tych co krzyczeli o zostawienie 112 na Bemowie żeby nie krzyczeli. A swoją drogą, skoro Chomiczówka narzekała o to że im zabiorą połączenie z CH Bemowo to mogłoby to pojechać tak: CH MARKI – … – Żeromskiego – Wólczyńska – Conrada – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO. Potem po paru miesiącach zamiana końcówek 112 i 121 „w celu dostosowania podaży do popytu”, i uzyskamy wtedy chyba najsensowniejszy układ.

RadosławZ
Posty: 6
Rejestracja: 25 mar 2015, 9:54
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: RadosławZ » 25 mar 2015, 18:23

Ja natomiast jestem za innym rozwiązaniem, które też zaproponowałem ZTM:
112: CH Marki - ... Powstańców Śląskich - Nowe Bemowo
129: bez zmian
167: Siekierki-Sanktuarium - ... al. Prymasa Tysiąclecia, Kasprzaka, Ordona, Wolska, Połczyńska, Powstańców Śląskich, Człuchowska, Lazurowa, Górczewska - os. Górczewska
184: po zaproponowanej trasie
190: CH Marki - ... Człuchowska, Lazurowa, Szeligowska, Połczyńska - Karolin
197: bez zmian

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 25 mar 2015, 18:24

Skąd autobusy na to?

ODPOWIEDZ