![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
Grupa krzykaczy? A w zasadzie ktoś jeszcze o tę linię krzyczy? Mi się wydaje, że to ucichło.
Może dlatego, że ZTM zamiótł sprawę pod dywan i udaje, że jest wszystko w porządku.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nikt nie krzyczy, bo i nikt nie likwiduje. Ciekawe jakby to teraz wyglądało, bo jednak sytuacja na Waszyngtona, na moście i w Jerozolimskich uległa jednak sporej zmianie względem poprzednich prób likwidacji.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Jest chyba nadzieja że jednak 112 zostanie skrócone – co prawda nie do Chomiczówki a do Nowego Bemowa, ale to IMO i tak dobrze:
Oprócz tego mam też wrażenie, że 167 może polecieć aż na Jelonki…Najwięcej postulatów pasażerowie przekazywali odnośnie linii 112. […] W przypadku podtrzymania przez ZTM zamiaru jej skrócenia, prosili by linia dojeżdżała choć do pętli Nowe Bemowo.
http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=1008&c=98&l=1
Dużo uwag mieszkańcy zgłaszali również odnośnie planów wycofania z ul. Powstańców Śląskich linii 184. Mieszkańcy Jelonek narzekali na utratę bezpośredniego połączenia z Dworcem Zachodnim i Ochotą.
http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=1008&c=98&l=1
Mam wrażenie nie poparte doświadczeniem, że lepiej będzie wysłać 167 na os. Górczewska niż na Cm. Wolski, jeśli w ogóle ma jechać przez tunel koło Zachodniego.
Może Człuchowską za 112?
Może Człuchowską za 112?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To jest dość prawdopodobne rozwiązanie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W ogóle pomyślałem o czymś takim: 167 na Górczewską za 154, a 154 na Wolską i Człuchowską. Górczewska ma jednak znacznie większy potencjał od Człuchowskiej. I co? Wychodzi straszny dubel 523, od Ratusza Bemowo do GUSu (szkoda, że nie Politechniki, chociaż i tak metro zalicza). Sądzicie, że to miałoby sens?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nie, lepiej 167 od al. Prymasa Tysiąclecia przez Kasprzaka, Wolską, Połczyńską, Powst. Śl., Człuchowską, Lazurową do os. Górczewska, a 154 - skrócić. Albo do Jana Kazimierza, albo do Cm. Wolskiego, a najlepiej do Znanej + kosmetyka na Ochocie w zamian za 184 na Szczęśliwickiej, żeby 184 dojeżdżało do skrzyżowania Grójeckiej z BW1920.
A co wtedy za 154 na Kaliskiego ? (i na Redutowej, jeśli skracamy do Jana Kazimierza)Nie, lepiej 167 od al. Prymasa Tysiąclecia przez Kasprzaka, Wolską, Połczyńską, Powst. Śl., Człuchowską, Lazurową do os. Górczewska, a 154 - skrócić. Albo do Jana Kazimierza, albo do Cm. Wolskiego, a najlepiej do Znanej + kosmetyka na Ochocie w zamian za 184 na Szczęśliwickiej, żeby 184 dojeżdżało do skrzyżowania Grójeckiej z BW1920.
A gdzie na Górczewskiej chcesz wcisnąć 167? Nie bardzo rozumiem sens dublowania się 167 i 189 na odcinku Górczewska - Ciepłownia. Dodam jeszcze, że do dw. Zachodniego z tamtych rejonów spokojnie można dojechać tramwajem do Os. Wolska a potem częstym 523. Względnie do Reduty Wolskiej i potem 154.osa pisze:Nie, lepiej 167 od al. Prymasa Tysiąclecia przez Kasprzaka, Wolską, Połczyńską, Powst. Śl., Człuchowską, Lazurową do os. Górczewska, a 154 - skrócić. Albo do Jana Kazimierza, albo do Cm. Wolskiego, a najlepiej do Znanej + kosmetyka na Ochocie w zamian za 184 na Szczęśliwickiej, żeby 184 dojeżdżało do skrzyżowania Grójeckiej z BW1920.
Jeśli chodzi o zastępstwo 154 na Lazurowej to narzuca się samo przez się 109. Nic innego nie pasuje. Ale wywalenie 154 musi skutkować zastąpieniem relacji zwłaszcza na Redutowej.
Mój pomysł wymaga jeszcze małej kosmetyki w kilku miejscach. Nie wyobrażam też sobie linii 112 zawracającej na pętli Nowe Bemowo - dla kogo takie połączenie i po co? Szczegóły z omówieniem konferencji ZTM, na której podsumowano konsultacje, i kilka własnych informacji z kuluarów postaram się wrzucić wieczorem na bloga.
Też nie rozumiem po co. Z tego co się zorientowałem z dość mętnej argumentacji celem tego zabiegu jest BEZPOŚREDNIE połączenie Jelonek z Dw. Zachodnim i zastąpienie 506. Myślałem, że ludzie już zdążyli o nim zapomnieć. Ale widać tylko ja mam taką sklerozę.
Dla tych co krzyczeli o zostawienie 112 na Bemowie żeby nie krzyczeli. A swoją drogą, skoro Chomiczówka narzekała o to że im zabiorą połączenie z CH Bemowo to mogłoby to pojechać tak: CH MARKI – … – Żeromskiego – Wólczyńska – Conrada – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO. Potem po paru miesiącach zamiana końcówek 112 i 121 „w celu dostosowania podaży do popytu”, i uzyskamy wtedy chyba najsensowniejszy układ.osa pisze:Nie wyobrażam też sobie linii 112 zawracającej na pętli Nowe Bemowo - dla kogo takie połączenie i po co?
Ja natomiast jestem za innym rozwiązaniem, które też zaproponowałem ZTM:
112: CH Marki - ... Powstańców Śląskich - Nowe Bemowo
129: bez zmian
167: Siekierki-Sanktuarium - ... al. Prymasa Tysiąclecia, Kasprzaka, Ordona, Wolska, Połczyńska, Powstańców Śląskich, Człuchowska, Lazurowa, Górczewska - os. Górczewska
184: po zaproponowanej trasie
190: CH Marki - ... Człuchowska, Lazurowa, Szeligowska, Połczyńska - Karolin
197: bez zmian
112: CH Marki - ... Powstańców Śląskich - Nowe Bemowo
129: bez zmian
167: Siekierki-Sanktuarium - ... al. Prymasa Tysiąclecia, Kasprzaka, Ordona, Wolska, Połczyńska, Powstańców Śląskich, Człuchowska, Lazurowa, Górczewska - os. Górczewska
184: po zaproponowanej trasie
190: CH Marki - ... Człuchowska, Lazurowa, Szeligowska, Połczyńska - Karolin
197: bez zmian
Skąd autobusy na to?