Gdzie na Wschodniej jest to czwarte "przejście"?Emyl pisze:To "czwarte" to jest zejście do piekła, a nie przejście podziemne, daj spokój!MichalJ pisze:(*) Jak dobrze poszukać, to cztery.
Szybkie pytanie
Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy
Na wschodnim końcu peronów podmiejskich, tworzy je aleja Tysiąclecia.
O tutaj: http://goo.gl/maps/2LU1l
Prowadzi tamtędy oficjalne przejście do nastawni, ale z przedeptów widać, że sporo ludzi skika przez tory górą. Syf tam na dole jest potworny.
O tutaj: http://goo.gl/maps/2LU1l
Prowadzi tamtędy oficjalne przejście do nastawni, ale z przedeptów widać, że sporo ludzi skika przez tory górą. Syf tam na dole jest potworny.
A, to o alei Tysiąclecia wiem. Nie pomyślałam, że ktoś może to tak nazwać Dzięki.
Czy linia 800 standardowo wróci 1 maja na ulice?
Owszem, ale że standardem w początku kursowania tej linii jest 1 maja to bym polemizował.
Z tym "standardowo" chodziło mi o to, czy w ogóle wróci. Zdążyłem zauważyć, że w różnych terminach ta linia wracała, niemniej pewność 1 maja wiąże się z tym, że skoro nie uruchomili jej w kwietniu, to muszą w maju.
Klik!reserved pisze:Czy linia 800 standardowo wróci 1 maja na ulice?
Solina?! Serio?! Aj... Chciałem wycieczkę zorganizować, ale tak to trochę wstyd.
W sumie nic nowego ani zaskakującego tam nie ma.sprinter pisze:Klik!reserved pisze:Czy linia 800 standardowo wróci 1 maja na ulice?
A jaka to różnica? Jak i tak w praktyce od czasów, kiedy na 800 ostała się tylko jedna brygada to najczęściej jeździ niestety Alpino. Choć oczywiście czasem jeździ Solina, a nawet Libero, więc wszystko przed Tobą. Pamiętaj tylko, że przez viaTOLL jest ograniczony dobór wozów do tej linii.reserved pisze:Solina?! Serio?! Aj... Chciałem wycieczkę zorganizować, ale tak to trochę wstyd.
Alpino i Solina to jak miasto i wieś. Zwłaszcza, gdy linią nie jeździ zbyt wiele osób.ashir pisze:A jaka to różnica? Jak i tak w praktyce od czasów, kiedy na 800 ostała się tylko jedna brygada to najczęściej jeździ niestety Alpino. Choć oczywiście czasem jeździ Solina, a nawet Libero, więc wszystko przed Tobą.
Co to znaczy, że od czasów, kiedy ostała się tylko jedna brygada? Tzn. że było ich więcej?!
Tak, na początku linia jeździła co 60 minut i była obsługiwana 2 Solinami, a w sezonie wakacyjnym jeździła nawet w DP, był taki okres, że jedna Solina przed 800 jeździła na 712.reserved pisze:Alpino i Solina to jak miasto i wieś. Zwłaszcza, gdy linią nie jeździ zbyt wiele osób.
Co to znaczy, że od czasów, kiedy ostała się tylko jedna brygada? Tzn. że było ich więcej?!
Kiedyś, na chyba niemieckiej stronie hafasa był taki skrypt, który generował dla zadanej stacji tabelę (coś a'la tabeli z SRJP) odjazdów (i czasów pośrednich) w zadanym kierunku. Czy ktoś może pamięta, czy coś takiego jeszcze gdzieś jest?
ŁK
Że jeździła w DP, to pamiętam, ale dwóch brygad za chiny...
A mieszkańcy Palmir z tego czegoś korzystają? Czy to linia raczej dedykowana dla lasu i muzeum? Przystanek przelotowy w Palmirach miewa wykorzystanie?
A mieszkańcy Palmir z tego czegoś korzystają? Czy to linia raczej dedykowana dla lasu i muzeum? Przystanek przelotowy w Palmirach miewa wykorzystanie?
Jedną miała Utrata, a drugą Ursus. Po pocięciu linii do 90 minut i wycięciu jednej brygady na 800 ostał się tylko Ursus. I lepiej nie brnij dlaczego została linia pocięta i już definitywnie przestała jeździć w dni powszednie w okresie wakacyjnym.reserved pisze:Że jeździła w DP, to pamiętam, ale dwóch brygad za chiny...
Korzystają.reserved pisze:A mieszkańcy Palmir z tego czegoś korzystają? Czy to linia raczej dedykowana dla lasu i muzeum? Przystanek przelotowy w Palmirach miewa wykorzystanie?