Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 28 kwie 2015, 11:59

Stary Pingwin pisze:Dziękuję. Może Kłobucka doczeka się chodnika, żeby "do tramwaju 500 metrów* " przejść pieszo.
*ze strony Ursynów Central Park.
Może te 500 m, co podali, to jest samochodem a nie pieszo? Pomyłki się zdarzają :)
Popatrz, jaka franca!

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 28 kwie 2015, 12:00

Domino2001 pisze:Ruszyły prace przygotowawcze do budowy drugiej jezdni Pileckiego. Niedługo przetarg. Teraz trwa wycinka drzew i krzewów.
http://www.haloursynow.pl/artykuly/w-ty ... a,3687.htm
No proszę. Nima Guzioła - i "miasto wreszcie znalazło środki". Cuda na kiju, panie!
Popatrz, jaka franca!

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 kwie 2015, 12:04

Wczorajsze miny kierowców, chcących dojechać Kłobucką na Służewiec, bezcenne. Mimo tablic informacyjnych, dojeżdżali aż do Korei. Miejscowi od razu jechali skrótem.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 maja 2015, 12:10

Stary Pingwin pisze:Tradycyjnie pojechałem do miasta Kłobucką, a tam zonk- od 25 jednokierunkowa, z północy na południe.?
No widzisz, a gdybyś miał Naviexperta...
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 maja 2015, 12:38

W niedzielę poszliśmy na spacer Nowym Służewcem, celem sprawdzenia przejezdności.
Żona od poniedziałku jeździ w kierunku Służewca tamtędy. Są dwa odcinki wyboiste po 100 metrów, a reszta dobra szutrówka.
Na marginesie, na Kłobuckiej nic się nie dzieje.
miłośnik 13N

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 18 cze 2015, 14:33

Budowa pary przystanków na ul. Roentgena między Pileckiego a Makolągwy http://www.infoulice.um.warszawa.pl/ind ... t&id=15497
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 18 cze 2015, 20:42

Znaczy się albo remont, albo budowa zatoczek. Na tej ulicy to asfalt prosi się o wymianę już.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 19 cze 2015, 9:32

Przystanki były planowane. Mówiono o nich jakiś czas temu.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 28 sie 2015, 11:53

Dzielnica Ursynów ogłasza konsultacje ws. budowy ul. Gandhi na odc. Pileckiego - Alternatywy. 8 września w UD ma być prezentacja. Inwestycja ma być realizowana przez ZMiD.
Mapa zagospodarowania http://zmid.waw.pl/uploads/media/Gandhi_PZT.pdf
O inwestycji http://zmid.waw.pl/index.php?id=813
Odcinek Gandhi od Alternatywy do POW wraz z poszerzeniem Płaskowickiej ma realizować GDDKiA.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 28 sie 2015, 18:21

Dwujezdniowa droga klasy L to niezła ciekawostka.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 30 sie 2015, 15:29

Moim zdaniem to było tylko kwestią czasu przy obecnych przepisach. Jak się przewartościowało klasy dróg pod względem standardów (moim zdaniem obecne przepisy nie sprawdzają się przy projektowaniu dróg wewnątrz miast, w klasach wyższych lub równych Z projektuje się tylko martwe autostrady), trzeba kombinować, żeby zrobić coś wpasowanego w zabudowę.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 03 lis 2015, 21:57

http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/9C006A ... meless.htm

Żadna nowość - już wiele razy zgłaszałem, pisałem że trzeba na cito wywalić 185 z pętli na Ursynowie Zach. Tylko po co Pani radnej tan oberek przez Ursynów Płd...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 03 lis 2015, 22:45

Zamiast skracać lepiej jakby wydłużyli gdzieś do Puławskiej, kawałek za może... Bo teraz to albo jakiś rzadki wynalazek 209, albo jechać do Poleczki. A jak ktoś z Piaseczna na południowe rejony Natolina czy Kabaty jedzie do ma trochę na około.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 03 lis 2015, 23:46

185 już i tak na Czerniakowskiej rano jeździ jak chce. Władowanie jej w korek na Puławskiej tylko pogorszy sprawę, a na dodatek czas półkursu osiągnie potworne wartości.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lis 2015, 6:27

A w jakim celu ma być ten wygibas przez Ursynów Płd?

ODPOWIEDZ