Może te 500 m, co podali, to jest samochodem a nie pieszo? Pomyłki się zdarzająStary Pingwin pisze:Dziękuję. Może Kłobucka doczeka się chodnika, żeby "do tramwaju 500 metrów* " przejść pieszo.
*ze strony Ursynów Central Park.
Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
Popatrz, jaka franca!
No proszę. Nima Guzioła - i "miasto wreszcie znalazło środki". Cuda na kiju, panie!Domino2001 pisze:Ruszyły prace przygotowawcze do budowy drugiej jezdni Pileckiego. Niedługo przetarg. Teraz trwa wycinka drzew i krzewów.
http://www.haloursynow.pl/artykuly/w-ty ... a,3687.htm
Popatrz, jaka franca!
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wczorajsze miny kierowców, chcących dojechać Kłobucką na Służewiec, bezcenne. Mimo tablic informacyjnych, dojeżdżali aż do Korei. Miejscowi od razu jechali skrótem.
miłośnik 13N
No widzisz, a gdybyś miał Naviexperta...Stary Pingwin pisze:Tradycyjnie pojechałem do miasta Kłobucką, a tam zonk- od 25 jednokierunkowa, z północy na południe.?
ŁK
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W niedzielę poszliśmy na spacer Nowym Służewcem, celem sprawdzenia przejezdności.
Żona od poniedziałku jeździ w kierunku Służewca tamtędy. Są dwa odcinki wyboiste po 100 metrów, a reszta dobra szutrówka.
Na marginesie, na Kłobuckiej nic się nie dzieje.
Żona od poniedziałku jeździ w kierunku Służewca tamtędy. Są dwa odcinki wyboiste po 100 metrów, a reszta dobra szutrówka.
Na marginesie, na Kłobuckiej nic się nie dzieje.
miłośnik 13N
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Budowa pary przystanków na ul. Roentgena między Pileckiego a Makolągwy http://www.infoulice.um.warszawa.pl/ind ... t&id=15497
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
Znaczy się albo remont, albo budowa zatoczek. Na tej ulicy to asfalt prosi się o wymianę już.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Przystanki były planowane. Mówiono o nich jakiś czas temu.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Dzielnica Ursynów ogłasza konsultacje ws. budowy ul. Gandhi na odc. Pileckiego - Alternatywy. 8 września w UD ma być prezentacja. Inwestycja ma być realizowana przez ZMiD.
Mapa zagospodarowania http://zmid.waw.pl/uploads/media/Gandhi_PZT.pdf
O inwestycji http://zmid.waw.pl/index.php?id=813
Odcinek Gandhi od Alternatywy do POW wraz z poszerzeniem Płaskowickiej ma realizować GDDKiA.
Mapa zagospodarowania http://zmid.waw.pl/uploads/media/Gandhi_PZT.pdf
O inwestycji http://zmid.waw.pl/index.php?id=813
Odcinek Gandhi od Alternatywy do POW wraz z poszerzeniem Płaskowickiej ma realizować GDDKiA.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Dwujezdniowa droga klasy L to niezła ciekawostka.
Moim zdaniem to było tylko kwestią czasu przy obecnych przepisach. Jak się przewartościowało klasy dróg pod względem standardów (moim zdaniem obecne przepisy nie sprawdzają się przy projektowaniu dróg wewnątrz miast, w klasach wyższych lub równych Z projektuje się tylko martwe autostrady), trzeba kombinować, żeby zrobić coś wpasowanego w zabudowę.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/9C006A ... meless.htm
Żadna nowość - już wiele razy zgłaszałem, pisałem że trzeba na cito wywalić 185 z pętli na Ursynowie Zach. Tylko po co Pani radnej tan oberek przez Ursynów Płd...
Żadna nowość - już wiele razy zgłaszałem, pisałem że trzeba na cito wywalić 185 z pętli na Ursynowie Zach. Tylko po co Pani radnej tan oberek przez Ursynów Płd...
Zamiast skracać lepiej jakby wydłużyli gdzieś do Puławskiej, kawałek za może... Bo teraz to albo jakiś rzadki wynalazek 209, albo jechać do Poleczki. A jak ktoś z Piaseczna na południowe rejony Natolina czy Kabaty jedzie do ma trochę na około.
185 już i tak na Czerniakowskiej rano jeździ jak chce. Władowanie jej w korek na Puławskiej tylko pogorszy sprawę, a na dodatek czas półkursu osiągnie potworne wartości.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
A w jakim celu ma być ten wygibas przez Ursynów Płd?