Tramwaje po reformie 4/8
Moderator: Wiliam
Obawiam się że jednak na odwrót.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
ZTM dostosowuje się do nowych trendów tomiego?
Żeby tylko tomi miał takie poglądy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie ma potrzeby silnej linii (24 już nie jest silna sensu stricto; choć okresowo udaje silną, nie ma choć dwóch godzin jeżdżenia co co najwyżej 6', więc...)?! Do tej pory często mówiono tu o skracaniu do Wiatraka, bo choć tam przesiadka jest wybitnie niewygodna, to można np. na Gocławku. Teraz Rembertów ze swoim skróconym 143 zostaje na lodzie. O przehandlowaniu 514 za wzmocnienie 183 nie ma co marzyć.adner pisze:9 będzie co 4 minuty od 6:12 do 8:41, oczywiście z Wiatracznej. Z Gocławka chyba nie ma takiej potrzeby?grzegorz pisze:Dodatkowy prezent: skasowanie wzmocnienia kursowania 7,55, które było w soboty na linii 9. A ,,szczyt" poranny (w sensie nieskracania kursów) w DP ma trwać 64 minuty (!!).
Rozumiem, że M2, do którego dojezd trwa tyle, co do ,,patelnii" uzasadnia te zmniany, jak i to, że konieczne było podbicie 25 itd.
![]()
Tomi udowadniający, że przecież jest gromada linii słabych (połowa do Wileniaka - tu można pytać: po co?) i autobusy (tak, na przesiadkę przy Wiatraku!) mógłby rozeznać sie w realiach. Z polskiego na nasze: przystanek T w stronę Śródmieścia jakośtam łapie się w strefę dojścia z pętli A, taka to „dogodna” przesiadka.
Taka refleksja: o reformie 4/8 tyyyyle pisano tutaj PRZED opublikowaniem rozkładów i wejściem w życie. Pisano również rzeczy dramatyczne. Nowe rozkłady wprowadzono i... cisza. Wszystko działa? Wszystko jest w takiej rozsypce, że ręce i chęci do komentowania opadły?
Serio - jestem ciekaw jak funkcjonują tramwaje w okolicach Wiatraka, czy na Woli-Bemowie. Jedyne co dotychczas tu przeczytałem, to krótką informację o poniedziałkowym przepełnieniu przy PDT...
Tyle refleksji![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Serio - jestem ciekaw jak funkcjonują tramwaje w okolicach Wiatraka, czy na Woli-Bemowie. Jedyne co dotychczas tu przeczytałem, to krótką informację o poniedziałkowym przepełnieniu przy PDT...
Tyle refleksji
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
27, które przyjechało przed 26 dziś o 8:28 było prawie puste. 26 o 8:35 (-3) było mocno nabite. Sytuacja poprawiła się dopiero przy MRA. Być może wynika to z faktu, że zwykle ludzie jak widzą przepełniony tramwaj, to czekają na coś innego. Ale dziś lało, więc ładowali się do pierwszego tramwaju, który przyjechał.
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na razie układ się dociera i trudno coś powiedzieć. Jedynie wkurzenie motorniczych z 15/77 było godne zauważenia. A na Wiatraku 77 jedno wjeżdża i stoi, następne robi oberka i wraca. Na zameldowanie są 2 minuty.person pisze:Taka refleksja: o reformie 4/8 tyyyyle pisano tutaj PRZED opublikowaniem rozkładów i wejściem w życie. Pisano również rzeczy dramatyczne. Nowe rozkłady wprowadzono i... cisza. Wszystko działa? Wszystko jest w takiej rozsypce, że ręce i chęci do komentowania opadły?
Serio - jestem ciekaw jak funkcjonują tramwaje w okolicach Wiatraka, czy na Woli-Bemowie. Jedyne co dotychczas tu przeczytałem, to krótką informację o poniedziałkowym przepełnieniu przy PDT...
Tyle refleksji
miłośnik 13N
Mam urlop, to nie jeżdżę rano do pracy w DS, to i komentować nie ma czegoperson pisze:Taka refleksja: o reformie 4/8 tyyyyle pisano tutaj PRZED opublikowaniem rozkładów i wejściem w życie. Pisano również rzeczy dramatyczne. Nowe rozkłady wprowadzono i... cisza. Wszystko działa? Wszystko jest w takiej rozsypce, że ręce i chęci do komentowania opadły?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A z rozkładów wynika jedno - dziury na Puławskiej (między Wyścigami a Metrem Wilanowska) jak były, tak są i nadal.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Z opowieści motorniczych wynika, że w centrum jest jeszcze gorzej niż było. Podobno podjeżdżanie na piątego do ronda przy Centralnym w godzinach pozaszczytowych to nie jest nic dziwnego i tak wychodzi rozkładowo. O szczycie żaden nie umiał się wypowiedzieć bez wulgaryzmów i gróźb karalnych pod adresem pracowników Organizatora. Zwiększono liczbę kursów? Sam 9 mam w piątek, to wtedy sobie zdanie wyrobię.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Tak. Między 16 a 18 było 113, jest 118.Szeregowy_Równoległy pisze:Z opowieści motorniczych wynika, że w centrum jest jeszcze gorzej niż było. Zwiększono liczbę kursów?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Nominalna przepustowość przekroczona nie jest. Ja obserwując sobie sytuację regularnie przy Kruczej mam wrażenie że jest trochę lepiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nominalna przepustowość... A czy uwzględnia utrudnienia ta nominalna? Że ktoś drzwi przytrzyma i cykl w plecy? O zastawionym skrzyżowaniu nie wspominając? Bo najwyraźniej ktoś rozstał się z rozumem. Tramwaje stoją po kilkanaście minut. Rozwiazanie: dołożyć wozów. Logiczne.
Jaki tam jest cykl? 2 tramwaje co 2 minuty? Czy krótszy? Przy Centralnym parę razy widziałem taki obrazek (strajk włoski czy co?), że w jednym cyklu jechał jeden tramwaj i tak przez kilka cykli. Ale to parę lat temu.
Jak dla mnie jest gorze, tam gdzie jeżdże (Pralka - MN) tramwaje zbiaja się w stada, z samej pralki odjeżdzaja zawsze w stadzie 9+15 lub 9 +7 apotem dziura. Na Pułaskiej coraz większe dziury minimo 5 linii. Tramwaje sa przepełnione bo jeżdża stadami i wąłsnei ludzie ładuja sie w pierwsze co sie nawinie w dany kierunek. A dzis było tak na puławskiej: 14, 10, 17, 4, 18, 35. Do pierwszych 3 nikt prawie nie wsiadł. 4 Przyjechała zabita po sufit, wsiadłem do 18. Przy pl. Konstytucji 18 dostała stack overflow który skoczył sie RLOD (Red Light Of Death). W centrum nstapiło opróznienie bufora Tramwaj18. To samo spotkało 35 które zaraz po 18 przyjechało.
Zbijanei sie w stadka stało sie bardziej widowiskowe, szczególnie tam gdzie ich nie widywałem, np na BW1920 gdzie tramwaj 1 z Banacha utyka na skrzyzowaniu bo na tym 90m peronie stoja już 3 składy (25, 7, 9).
Zbijanei sie w stadka stało sie bardziej widowiskowe, szczególnie tam gdzie ich nie widywałem, np na BW1920 gdzie tramwaj 1 z Banacha utyka na skrzyzowaniu bo na tym 90m peronie stoja już 3 składy (25, 7, 9).
![Obrazek](http://oi43.tinypic.com/2whniuw.jpg)
W tej chwili (18:23) sznur tramwajów ciągnie się do E. Plater. Ale przy ~62 kursach/h tak musiało się stać. Dowód w postaci zdjęcia z kamery, nawet napełnienie fajnie wyszło...
Źródło http://zszr.zdm.waw.pl
![Obrazek](http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d57baad0b94b.png)