Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 maja 2015, 6:44

6 jest niezbedna, zeby udowadniac brak koniecznosci silnej 17 na calej trasie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4779
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 21 maja 2015, 11:12

Przy 17 na Tarcho to można zwątpić w sens silnej siedemnastki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 maja 2015, 19:57

Bo? Pusta tam bynajmniej nie jeździ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 maja 2015, 21:27

6-kę ładnie zapełnioną też można zobaczyć.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 21 maja 2015, 21:29

O tak, zgadza się. Nierzadko w tych solówkach panuje niezły ścisk, a ludzie narzekają na brak składów. I słusznie moim zdaniem, bo kiedyś jeździła na identycznej trasie i na składach, a teraz nie wiedzieć czemu zdegradowali.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 maja 2015, 21:33

Tranzystor pisze:O tak, zgadza się. Nierzadko w tych solówkach panuje niezły ścisk, a ludzie narzekają na brak składów. I słusznie moim zdaniem, bo kiedyś jeździła na identycznej trasie i na składach, a teraz nie wiedzieć czemu zdegradowali.
Jak im tak źle w solówce to niech sobie poczekają na U-Boota/Swinga! :twisted:

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 maja 2015, 22:47

Glonojad pisze:Predzej czy pozniej tak, ale nie spodziewam sie rewolucji do rewolucji. ZTM jest wyraznie z siebie dumny.
Ma z czego. Np. dwa trzywagonowe 31 w odstępie 2 minut po 17 ze Służewca (w praktyce odstęp jednych świateł - zależy jaka długość fazy wypadnie), a następne dwuwagonowe za sześć - musiało być pracą zbiorową. Za to 9:21 na Wierzbno jak się przyjedzie,to można co najwyżej zjechać piętnastką na Woronicza, albo poczekać na dziesiątkę do Woronicza. Jest 6 minut dziury, potem 18 i 31 9:26 i 9:27, a potem znów 5 minut dziury do siedemnastki.
Troszeczkę za wcześnie ten szczyt - a może po prostu zjazdowej piętnastce lub dziesiątce nic by się nie stało, gdyby zrobiła kółeczko na Służewiec?

A żeby to nie był OT, siedemnastki na Służewiec przyjeżdżają parami (9:15-9:30).
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 maja 2015, 22:55

31 tak ma, jadą jeden za drugim co dwie minuty, potem sześć minut przerwy i znów zestaw.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 maja 2015, 22:57

Ja to nawet rozumiem, że ktoś wymyślił 18 i 17 co 2-2-6 i 31 co 2-2-6 - widocznie są takie praskie realia,
ale trójwagonowców jest kilka - nie mogą jeździć naprzemian, tzn. 31^3-2 minuty-31^2-6 minut-31^3?
ŁK

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 21 maja 2015, 23:10

Wiecie co? ta reforma jest do BANI.

Mam problem z odjazdami z Pralki i tandemem 7+9. Wczoraj po 20 widziałem coś takiego:

Obrazek

chyba nie muszę mówić ze liczba pasażerów w Centrum w tych 9 nie przekraczała 5.

Ale żeby nie było - dowód:

Obrazek

Obrazek

Nie musze też mówić ze taka ilość 7 i 9 spowodowała zapchanie się pralki i sznur tramwajów oczekujących na wjazd na pętle przez przeładowanie toru dla 7.

Moze to była jakas sytuacja awaryjna ale ilosc zbitych 7/9 potrafi być kosmiczna. I to rozkładowa, np około godziny 12:30, na BW1920 potrafi przyjechać więcej tramwajów niz moze zmiescic sie na tym potrójnym peronie. Ostanio był zestaw 9+7+25 z Banacha stała 1 na skrzyżowaniu a przy pomniku czaiła sie 15. Ktos powie że narzekam na urodzaj. Taki urodzaj zepotem przez 10 minut jest dziura i nie ma nic a ludziesie ładuja w co pierwsze przyjedzie i kolejne 7/9 jada puste.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4779
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 21 maja 2015, 23:48

Glonojad pisze:Bo? Pusta tam bynajmniej nie jeździ.
Ale to jeszcze nie oznacza że wymaga podbicia, zwłaszcza jak jeździ przez całą Warszawę.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 maja 2015, 7:26

Wiliam pisze:
Glonojad pisze:Bo? Pusta tam bynajmniej nie jeździ.
Ale to jeszcze nie oznacza że wymaga podbicia, zwłaszcza jak jeździ przez całą Warszawę.
Z tego co pamiętam, to 37 kursowało na trasie Służewiec-Marymont, a nie Młociny-Kielecka. Więc o południową końcówkę 17 bym się nie martwił.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4779
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 maja 2015, 12:10

Ja się nie martwię o południową końcówkę, tylko mam wątpliwości czy od linii kursującej przez całe miasto powinno się zaczynać budowanie komunikacji na ciągu. Jakby nie było, wzmocnienie 17 będzie zawsze wymagało większej liczby wozów niż choćby 33. A teraz jak to jeszcze po Tarcho zasuwa to już w ogóle. I o ile 17 na Służewcu czy w Centrum pewnie by się sprawdziła nawet co 2 minuty, tak na Tarcho to już będzie marnotrawstwo.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 maja 2015, 12:30

No ale chyba po wakacjach z powrotem będzie 37?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 maja 2015, 23:43

Niezwiązane z reformą, więc napiszę tutaj: Połczyńska-parking P+R to przystanek, który w soboty, niedziele oraz święta nie działa. A wyjeżdżające z R-1 i zjeżdżające na R-1 28 ten przystanek w rozkładzie ma.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Zablokowany