Koleją na warszawskie lotnisko

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 cze 2015, 22:27

MichalJ pisze:Jednak tak jest lepiej. Łącznik na poziomie zero przecinałby chodnik...
I psychologicznie jest lepiej, że się wchodzi od razu z terminala.
Chodnik prowadzi tam donikąd, równie dobrze mógłby iść wokół wejścia do stacji. Terminal też można by "przedłużyć", to jest kwestia czysto architektoniczna. I gdyby było to dojście na poziomie 0, to tym bardziej byłaby to "jak część terminala".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 cze 2015, 23:08

MichalJ pisze:"Za komuny" od kozła oporowego do przejścia przez Świerczewskiego było 100m. Teraz jest 250m...
A po drodze RELAY, Starbucks i kilka innych miejsc, które skutecznie wydłużają potok.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 cze 2015, 23:13

I to ma być dobrze?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 14 cze 2015, 1:30

MichalJ pisze:175 jest do likwidacji od ręki, ze wzmocnieniem 128.
175 na samo lotnisko może i nie jest niezbędne, ale jest jak najbardziej niezbędne od Ośrodka Wojskowego do Rakowca.
Tam jest dużo ludzi. 504 to za mało. Poza tym nie wszędzie się zatrzymuje.
175 powinno być wzmocnione, przynajmniej do ZP HYNKA.

Lotnisko jest po prostu najbliższym krańcem dla tej linii. Chyba, że dla idei wolisz, aby jechała do ronda przy Orlenie i tam zawracała bez zahaczania o terminal. Wtedy też będzie OK.

A pociągami jeździ coraz więcej ludzi. To prawda. I bardzo dobrze.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 cze 2015, 7:53

Tam jest 188.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 cze 2015, 7:53

Tam jest 188.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 cze 2015, 11:57

Nie wiedzieć czemu 188 jeździ tam puste, a 175 nie do końca i nie zawsze.

Problemem 175 nie jest lotnisko, tylko centrum.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 14 cze 2015, 12:21

MichalJ pisze:"Za komuny" od kozła oporowego do przejścia przez Świerczewskiego było 100m. Teraz jest 250m...
Przed znalezieniem "sponsora" (sprzedażą części terenu pod Carrefour) przez PKP SA, były 4 tory osobowe (i 2? towarowe + Waga), zabytkowy dworzec oraz bazarek.

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 cze 2015, 12:39

1 towarowy był, koło toru 1, od strony Białostockiej, ale praktycznie nieużywany już od co najmniej 90 roku.
Waga to też raczej przed 90, bo jej nie pamiętam, więc sporo przed początkiem budowy.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 cze 2015, 13:14

Jeszcze od Świerczewskiego były tory wąskotorówki radzymińskiej.
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 cze 2015, 16:20

fik pisze:Nie wiedzieć czemu 188 jeździ tam puste, a 175 nie do końca i nie zawsze.

Problemem 175 nie jest lotnisko, tylko centrum.
W moim matrixie 175 nie jest pełniejsze od 188.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 cze 2015, 16:30

Tak, wiemy. Rok mojego mieszkania na rogu Hynka i Żwirek jednak trochę przeczy twojemu matriksowi.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 cze 2015, 19:17

Jeździłem 175 przez pół roku na stałe, jeździłem 188 sporadycznie, za to w obu zmianach. Niezabieralne 175 miewałem praktycznie codziennie, niezbieralne 188 miałem raz: jak narobiłem półgodzinnego zatrzymania na lotnisku i jako pierwszy pojechałem z lotniska w miasto w popołudniowym szczycie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 cze 2015, 21:21

Stary Pingwin pisze:Jeszcze od Świerczewskiego były tory wąskotorówki radzymińskiej.
Ale to chyba jeszcze za czasów jak była jednojezdniowa, czyli sam nie wiem kiedy ;)
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 cze 2015, 21:53

Szeregowy_Równoległy pisze:Jeździłem 175 przez pół roku na stałe, jeździłem 188 sporadycznie, za to w obu zmianach. Niezabieralne 175 miewałem praktycznie codziennie, niezbieralne 188 miałem raz: jak narobiłem półgodzinnego zatrzymania na lotnisku i jako pierwszy pojechałem z lotniska w miasto w popołudniowym szczycie.
I gdzie ono takie niezabieralne - na lotnisku czy na odcinku wspólnym ze 128?

ODPOWIEDZ