Rosa pisze:No i osobna kwestią jest zaprojektowany przez kogos narąbanego w trupa zjazd z TS na Wał i Gocław który to codziennie od kilku lat powoduje zupełnie niepotrzebne korki na trasie.
Ogólnie zjazdy projektował ktoś kto chyba samochodu nie widział na oczy. Nie dość że to co wspomniałeś po stronie wschodniej to jeszcze po obu stronach profile zakrętów i wzniesień są niebezpiecznie idiotyczne:
1. Estakada zjazdowa w kierunku ZOO gdzie łagodny łuk zacieśnia się nagle w połowie. Po lepszym deszczu leżą tam motocykliści i skuterzyści. Ciężarówki wybijają budą ekrany, które pięknie spadają na dolne jezdnie.
2. Zjazd w kierunku Puław bez przyzwoitego pasa rozbiegowego z uwagi na przejazd przez wał przeciwpowodziowy.
3. Estakada TS na Sadybę gdzie łagodny łuk przełamuje się dokładnie w tym samym momencie co szczyt wzniesienia i do tego oba te przełamania są gwałtowne. Notorycznie ktoś tam ląduje w barierach. Jak popada to wyjeżdżają tyłem z zakrętu, a następni na nich najeżdżają. Przełamanie szczytu dodatkowo zasłania widoczność.
4. Zjazd z TS od Siedlec w kierunku ZOO ze zbędnymi wywijasami oraz bez pasa rozbiegowego dla prawoskrętu na Wale Miedzeszyńskim.
5. Źle wyprofilowane pasy do skrętu w lewo z WM w kierunku na Siedlce (podwójny lewoskręt)
Już nie wspomnę że zarówno przy Bernardyńskiej jak i Idzikowskiego oraz Sobieskiego powinny być wiadukty żeby nie wstrzymywać ruchu. Dołem droga lokalna z połączeniami do trasy a la Jerozolimskie.