Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin
Moderator: JacekM
Poki co to wiecej sie nie dowiesz niz juz jest wiadomo, tzn:
- do konca tego roku ma byc skonczona dokumentacja projektowa
- rok przyszly - 2016 - przeznaczony jest na procedury przetargowe na wejscie na budowe
- rok 2017 to rozpoczecie inwestycji, w pierwszej kolejnosci odcinek Otwock - Pilawa. W jaki sposob to bedzie wygladac, to zacznie sie klarowac w przyszlym roku. Czy beda to roboty na zasadzie rocznego zamkniecia jednotoru, o czym ktorys z decydentow PLK wspomnial kiedys, czy moze jednak jakies etapowanie z prowadzeniem ruchu... I tyle.
- do konca tego roku ma byc skonczona dokumentacja projektowa
- rok przyszly - 2016 - przeznaczony jest na procedury przetargowe na wejscie na budowe
- rok 2017 to rozpoczecie inwestycji, w pierwszej kolejnosci odcinek Otwock - Pilawa. W jaki sposob to bedzie wygladac, to zacznie sie klarowac w przyszlym roku. Czy beda to roboty na zasadzie rocznego zamkniecia jednotoru, o czym ktorys z decydentow PLK wspomnial kiedys, czy moze jednak jakies etapowanie z prowadzeniem ruchu... I tyle.
Co oznacza ta wymiana toru ? Coś podobnego do tego co się działo w tamtym roku w czasie okresu wakacyjnego ?ZTM pisze: Od 14 czerwca br. prowadzona będzie budowa tunelu pod torami kolejowymi w ciągu ul. Żegańska – Zwoleńska w Międzylesiu oraz wymiana toru na odcinku Warszawa Wawer – Warszawa Falenica.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No naprawa toru nr 2, tak jak zrobiono tor nr 1. Ciąg dalszy zabawy.
W przyszłym rozkładzie ma być tak na marginesie 110km/h prawie od Wschodniej (za Podskarbińską) do Falenicy.
Po torze nr 2 jeszcze nie wbito tej prędkości od Falenicy do Wawra, ale pewnie się uda.
W przyszłym rozkładzie ma być tak na marginesie 110km/h prawie od Wschodniej (za Podskarbińską) do Falenicy.
Po torze nr 2 jeszcze nie wbito tej prędkości od Falenicy do Wawra, ale pewnie się uda.
Zdecydowanie coś podobnego, a może nawet gorzej. Nawet wariant: jeden tor nieczynny z powodu remontu - drugi awaryjne zamknięcie, w mikroskali i poza godzinami szczytu, ale zdaje się został już wczoraj przetrenowanyzxcvbnm pisze:Co oznacza ta wymiana toru ? Coś podobnego do tego co się działo w tamtym roku w czasie okresu wakacyjnego ?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Czyli od grudniowego rozkładu. Napewno 110 a nie 100 km/h. Bo mi się wydaje że według planów miało być 100 choć nie ręczę głową.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W wykazie jest 110.
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić
).
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Rzuciłem okiem na konstrukcję wrześniowego zrj i nic na to nie wskazuje obecnie.Jacek Z. pisze: Z tego co pisze ZTM, we wrześniu skrócone kursy S1 zamiast do Wawra miałyby dojeżdżać do Anina (przynajmniej tak to odczytuję).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tak, tez to widzialem, od sierpnia/wrzesnia S1 80 % kursów skróconych do anina.
Sam jezdzisz 80przewoz pisze:W wykazie jest 110.
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić).
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pociągi setkę to jedynie na odcinku Międzylesie-Radość w jednym kierunku osiągają. Dlatego nie widać różnicy w czasie przejazdu.Atapi pisze: Sam jezdzisz 80Jak PLK w rozkladzie dala 100, to jade 100. Aktualny rozklad jest tutaj najwazniejszy. Jednak to widzimisie PLK powoduje, ze czesc pociagow ma 80... choc co raz mniej tego.
Można poprosić o jakieś źródło czy jest to informacja dostępna jedynie dla pracowników ?przewoz pisze:W wykazie jest 110.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Da rade i i nie tylko na tym odcinku setke wyciagnac, ale jest to i tak przerost formy nad trescia... Ze sie tak wyraze.
Wykaz predkosci masz w zalacznikach do regulaminu przydzielania tras w rj 2015/2016 (jest na stronie PLK).
Wykaz predkosci masz w zalacznikach do regulaminu przydzielania tras w rj 2015/2016 (jest na stronie PLK).
Mi też ten pomysł wydaje się trochę dziwny (nie wiem czemu), ale nie ja to wymyśliłem:fik pisze:Rzuciłem okiem na konstrukcję wrześniowego zrj i nic na to nie wskazuje obecnie.
Źródło: http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1418&c=100&l=1Utrudnienia na linii otwockiej potrwają około pół roku. Są one związane z budową tunelu w Międzylesiu przy ulicach Zwoleńska – Żagańska. Dodatkowo PKP PLK – przez pierwsze trzy miesiące – będą prowadziły prace modernizacyjne, w wyniku których zamknięty będzie tor na odcinku Warszawa Wawer – Warszawa Falenica. We wrześniu br. zostanie wprowadzona częściowa zmiana organizacji ruchu kolejowego i pociągi SKM będą dojeżdżały do stacji Warszawa Anin.
Ciekawe jak to rozwiaza technicznie ? Jakies tymczasowe zwrotnice?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Mnie się do nie wydaje dziwne, tylko informuję, że obecny stan konstrukcji nie wskazuje na wdrożenie tego rozwiązania w życie - ale, z drugiej strony, rozkład jeszcze nie jest zarządzony.Jacek Z. pisze:Mi też ten pomysł wydaje się trochę dziwny (nie wiem czemu), ale nie ja to wymyśliłem:fik pisze:Rzuciłem okiem na konstrukcję wrześniowego zrj i nic na to nie wskazuje obecnie.
Po jednym torze pociągi do Otwocka, drugi zamknięty na południe od Anina i obroty w peronie Anina.rhemek pisze:Ciekawe jak to rozwiaza technicznie ? Jakies tymczasowe zwrotnice?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Atapi pisze:Sam jezdzisz 80przewoz pisze:W wykazie jest 110.
Oczywiście może być dla toru nr 2 tak, że za późno włożą do wykazu i będzie jak teraz, że KM jeździ 80 po torach, gdzie było w wykazie 100 (choć PLK nawet odpowiedniego wskaźnika nie zdąrzyła postawić).
Jak PLK w rozkladzie dala 100, to jade 100. Aktualny rozklad jest tutaj najwazniejszy. Jednak to widzimisie PLK powoduje, ze czesc pociagow ma 80... choc co raz mniej tego.
Przez pierwsze dobre kilka tygodni PLK udawała, że nie wie, jaka jest tu prędkość, a i w służbowych RJ było różnie z tego co tu pisano.