Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 15:57

Bo komunikacja autobusowa na Banacha praktycznie nie istnieje.

Gdzie jest "twoja" lokalizacja? Do Żwirek jest 350 m: http://umapa.pl/72GtU
I na wuj mi jedynka, jak z Mokotowa chcę jeździć?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 lip 2015, 7:28

A gdyby zrobić tak: na wschód przystanki byłyby za Grójecką (jak obecnie) i przed Żwirkami, w obu przypadkach z obusrtonnymi dojściami do Pawińskiego i wjazdu do szpitala, a w drugą stronę zrobić przystanki przed skrętem w Banacha (co daje wygodniejszą przesiadkę w autobusy na północ), między Pasteura i Pawińskiego (z obustronnym dojściem od razu jako zbiorczy z pętli) i za skrzyżowaniem z Grójecką (skoro powinien być za). Bo o ile na wschód dwa przystanki się bronią, to na zachód przez przystanek aż za Grójecką trochę średnio to wychodzi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 09 lip 2015, 13:25

Lokalizacja przystanków będzie przedmiotem konsultacji społ.?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lip 2015, 14:59

Nie powinna, ale pewnie będzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4910
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 09 lip 2015, 18:00

W dzisiejszym "Metrze" jest artykuł o tym jak radni dzielnicy Białołęka domagają się powstania trasy tramwajowej na osiedle Derby.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lip 2015, 18:46

Gdyby ostatnich 5 lat nie spędzili na walce z tramwajami i próbą udowodnienia, że na Białołęce zmieszczą się Katowice (300k mieszkańców) jakby nie wystarczył Radom (220), to może by i ten tramwaj mieli.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 09 lip 2015, 19:35

Glonojad pisze:Nie powinna, ale pewnie będzie.
Przerzucanie odpowiwdzialności na osoby niekoniecznie niekompetentne? To tak ma wyglądać ,,demokracja po warszawsku"? (-(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 lip 2015, 10:17

Kompetentne, czy nie, Naród chce to,Naród dostanie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 12 lip 2015, 22:28

Taki pomysł tylko rzucam bo mi na luźno przyszedł do głowy bez sprawdzania czegokolwiek poza mapą - czy wykorzystanie bezużytecznego peronu Metra Stadion jako peronu dla tramwaju do Ząbek ma sens?
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 lip 2015, 22:30

Mogłoby mieć, choć pytanie, gdzie miałby się w korytarz M3 wpiąć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 lip 2015, 0:04

Jakieś inne miejsce do najprostszej obsługi i nocowania składów na M2 by się przydało, a na to nie prędko się zapowiada.
Wpięło by się to pewnie jakoś na Kijowskiej, tylko w sumie po co? Ząbki dojazd do M2 już mają.
Obrazek

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 13 lip 2015, 15:46

to M3 ma nadal sens istnienia?
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 lip 2015, 20:19

A nie ma?
Obrazek

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 13 lip 2015, 21:32

Myślałem ze Tramwaj na Gocław pogrzebie ten pomysł głębiej niż metro... Nawet jeśłi to sens budowy wcześniej niż przed 2030rokiem uważam za absurd.

Tak na marginesie marzy mi sie miejski węzeł komunikacyjny w rejonie Utraty...
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 lip 2015, 22:17

Tramwaj na Gocław jest jakimś rozwiązaniem, ale jak dla mnie z racji zupełnie innej trasy jest tyle konkurencyjny co komplementarny. M3 w domyśle polepsza obsługę w zasadzie całej Pragi Południe, która wciąż się rozbudowuje i zagęszcza.

Węzeł na Utracie wydaje się być przekreślony choćby z racji istnienia spalarni śmieci, która chyba też ma podlegać rozbudowie. Pomijam fakt że nic tam nie ma i w zasadzie przy dzisiejszych szlakach to miejsce jest po drodze donikąd.
Obrazek

ODPOWIEDZ