Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wejścia w strefie niskiej podłogi to.pomysl idiotycznie wręcz glupi w realiach WWK.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak to możliwe, że 5 członowy Impuls ma mniej miejsc siedzących niż 4 członowy Flirt?
Flirty mają dodatkowe siedzenia rozkładane (po 2 przy drzwiach)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Impulsy mają w miejsce 4 siedzeń zamontowany nikomu niepotrzebny blat. Nawet jeśli obok zamontowanoby automat z przekąskami to większość pasażerów zjadłaby siedząc na swoim miejscu
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pewnie ma dużo stojących.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Blat i miejsce na automat z przekąskami. Życzenia KM. Po co - nie wiem. Dla mnie ostatnia rzecz pod względem priorytetów.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No dobrze, ale to członu różnicy nie tłumaczy. W ogóle ma ktoś skan ulotki od pięcioczłonowca? Na stronie oczywiście zero info...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przecież już zostało wytłumaczone - głównie składane miejsca w drzwiach we Flirtach, do tego druga toaleta i przestrzeń barowa w Impulach.Glonojad pisze:No dobrze, ale to członu różnicy nie tłumaczy. W ogóle ma ktoś skan ulotki od pięcioczłonowca? Na stronie oczywiście zero info...
ER75 ma ~182 miejsc stałych
45WE ma ~206 miejsc stałych
Czy jakaś dobry człowiek na Grochowie nie mógłby poodkręcać z EN76 tych pojedynczych składanych siedzeń, które są zamontowane w korytarzu przy drzwiach wejściowych (w okolicach przedziałów autobusowych)? Niestety mało kto rozumie, że w przypadku dużego tłoku należy z nich wstać i nie blokować 3-4 miejsc stojących. Czy taka podróż, kiedy ma się kilka tyłków na wysokości głowy jest swoją drogą komfortowa?
Popieram prośbę kolegi - te siedzonka są poronionym pomysłem. Parę razy nawet przy większym tłoku jakieś damy i tak się upierały, że skoro można usiąść to one bardzo chętnie skorzystają i przeganiały ludzi tam stojących.
Też bym nie zrozumiał. Dlaczego akurat te siedzonka mają nie blokować 3-4 miejsc stojących, a nie pozostałe kilkadziesiąt?
ŁK
W EN57 jest/był napis-prośba, żeby nie stać na pomoście. Raczej nie jest pozytywnym zachowaniem stanie przy drzwiach w autobusie/tramwaju/metrze. Dlaczego w pociągu ma nagle być inaczej?
Wg mnie to są miejsca warunkowe - jest luźno, to siadamy, jest ścisk - nie. Powtórzę się - czy siedzenie z twarzą na wysokości pen..sa innego pasażera jest przyjemne?Łukasz pisze:Też bym nie zrozumiał. Dlaczego akurat te siedzonka mają nie blokować 3-4 miejsc stojących, a nie pozostałe kilkadziesiąt?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ja bym to pytanie odwrócił: czy usta innego pasażera znajdujące się na wysokości twojego penisa mogą być przyjemne?