Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2015
Moderator: Wiliam
Wczoraj znajomy na 138 złapał -60, a na 218 mieli po -120-130 i wtracili po 2 kółka. Odcinek od Maklakiewicza do Stolbudu jechało się 25-30min. I drugie tyle od Stolbudu do przyst. Postępu na ul. Marynarskiej.
SB na 218 jest od ok.8-9 rano do samego wieczora, a takie 138 steruje instruktor z Mobilisu na Bokserskiej.
SB na 218 jest od ok.8-9 rano do samego wieczora, a takie 138 steruje instruktor z Mobilisu na Bokserskiej.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Czyżby linii 141 groziła konkurencja?
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 76360.html
Od 31 sierpnia linia 1 będzie obsługiwana wyłącznie taborem dwukierunkowym na trasie Banacha - Bolesławicka. Linie 3, 4, 23 i 25 zostaną zawieszone. W zamian powstaną linie 74 (trasa: Wyścigi-Gocławek po trasach linii 3 (od Gocławka do Dworca Wileńskiego i 4 (od Dworca Wileńskiego do Wyścigów)) oraz 75 (trasa: Nowe Bemowo-Banacha po trasach linii 23 (od Nowego Bemowa do Dworca Wileńskiego) i 25 (od Dworca Wileńskiego do Banacha)).
Od 31 sierpnia linia 1 będzie obsługiwana wyłącznie taborem dwukierunkowym na trasie Banacha - Bolesławicka. Linie 3, 4, 23 i 25 zostaną zawieszone. W zamian powstaną linie 74 (trasa: Wyścigi-Gocławek po trasach linii 3 (od Gocławka do Dworca Wileńskiego i 4 (od Dworca Wileńskiego do Wyścigów)) oraz 75 (trasa: Nowe Bemowo-Banacha po trasach linii 23 (od Nowego Bemowa do Dworca Wileńskiego) i 25 (od Dworca Wileńskiego do Banacha)).
Ja bym tak nie wierzył w informacje zacytowane z artykułu, bo co innego mówi dyrektor Frankow na filmie, a co innego jest napisane w samym artykule powołując się na portal tustolica.pl. Z tego co mi wiadomo to na liniach 3, 4, 23 oraz 25 mają być same Swingi dzięki czemu nie trzeba tworzyć 74 oraz 75, ale pytanie kosztem jakich linii będą Swingi na w/w liniach.
A nie można w końcu zwiększyć ilości niskiej podłogi?
No przecież cała linia 1 będzie obsługiwana Jazzami których ma być ok. 85% procent obecnie posiadanych Jazzów Obstawiam, że Mokotowskie Swingi pójdą pewnie na 4 i 25.
Rozumiem ze znow nakładka, a czy przy takim natężeniu to nie bedzie dla niego problem?
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Będzie drut, będzie szybciej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
U organizatora choroba związana z remontem na Ochocie się pogłębia - 414 już nie tylko nie ma przy BW20 wspólnego przystanku ze 186, ale nie ma go w ogóle.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Wyłączenie ruchu tramwajowego na ul. Skierniewickiej - czasowe zmiany dla linii 10, 11, 27, 102
od 22.08.2015 (sobota) do 23.08.2015 (niedziela)
W związku z wyłączeniem ruchu tramwajowego na ul. Skierniewickiej (pomiędzy ul. Siedmiogrodzką a Wolską) od dn. 22.08.2015 r. od początku kursowania linii dziennych do dn. 23.08.2015 r. do końca kursowania linii dziennych tramwaje linii 10 i 27 oraz autobusy linii 102 będą skierowane na poniższe trasy objazdowe:
10
WYŚCIGI - … al. Jana Pawła II – al. Solidarności – Wolska - … - OS.GÓRCZEWSKA;
27
METRO MARYMONT - … - Wolska – Połczyńska – Powstańców Śląskich – al. Reymonta – Wólczyńska – Nocznickiego – METRO MŁOCINY;
102
w kierunku krańca MŁYNÓW
od skrzyżowania Siedmiogrodzka/Skierniewicka: Skierniewicka – Kasprzaka – Płocka i dalej swoją trasą;
w kierunku krańca PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA
od skrzyżowania Płocka/Wolska: Płocka – Kasprzaka – Karolkowa – Grzybowska i dalej swoją trasą.
Ponadto w dniach 22-23.08.2015 r. zawiesza się kursowanie linii 11.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
Ma przelecieć nad skrzyżowaniem czy jechać jak 186? Wybrano według mnie najlepszy wariant, na rondzie zesłańców syberyjskich już mają wspólny przystanek. Poza tym drogi Fikandrze, zaczynasz bić pianę jak pewne dwie pewne gazety których poziom merytoryczny jest na głęboko niskim poziomie, a Ty swoim czepianiem się powoli do nich zniżasz.fik pisze:U organizatora choroba związana z remontem na Ochocie się pogłębia - 414 już nie tylko nie ma przy BW20 wspólnego przystanku ze 186, ale nie ma go w ogóle.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ba, na Potoku też mają wspólny przystanek. Wariant, w którym linia omija wszystkie generatory potoku i istotne węzły przesiadkowe w dzielnicy, w której rozpoczyna bieg jest kretynizmem i działaniem wysoce szkodliwym.
A co do gazet, tak, opisuję wszystkie przypadki absolutnej nieudolności organizatora związane z tymi pracami i zamierzam się podzielić z mediami po jego zakończeniu. W tym przypadku zrobiono źle ABSOLUTNIE WSZYSTKO, co można było zrobić źle, a nawet jeszcze trochę więcej. Wisienką na torcie jest dramatyczne pocięcie dojazdu Bródna do metra z powodu remontu paręnaście kilometrów dalej.
A co do gazet, tak, opisuję wszystkie przypadki absolutnej nieudolności organizatora związane z tymi pracami i zamierzam się podzielić z mediami po jego zakończeniu. W tym przypadku zrobiono źle ABSOLUTNIE WSZYSTKO, co można było zrobić źle, a nawet jeszcze trochę więcej. Wisienką na torcie jest dramatyczne pocięcie dojazdu Bródna do metra z powodu remontu paręnaście kilometrów dalej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Już przy Szczęśliwickiej mają wspólny przystanek. Na tym polega objazd, że jakiś przystanek trzeba czasem pominąć. Jazda dookoła dołożyłaby pewnie od pętli 20-30 minut...Flash8222 pisze:Wybrano według mnie najlepszy wariant, na rondzie zesłańców syberyjskich już mają wspólny przystanek.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, to jak według Ciebie powinno jechać 414 ze Szczęśliwic, dublować 186 i stać w korkach? To taka tragedia, podjechać trzy przystanki i się przesiąść?fik pisze:Ba, na Potoku też mają wspólny przystanek. Wariant, w którym linia omija wszystkie generatory potoku i istotne węzły przesiadkowe w dzielnicy, w której rozpoczyna bieg jest kretynizmem i działaniem wysoce szkodliwym.
A co do gazet, tak, opisuję wszystkie przypadki absolutnej nieudolności organizatora związane z tymi pracami i zamierzam się podzielić z mediami po jego zakończeniu. W tym przypadku zrobiono źle ABSOLUTNIE WSZYSTKO, co można było zrobić źle, a nawet jeszcze trochę więcej. Wisienką na torcie jest dramatyczne pocięcie dojazdu Bródna do metra z powodu remontu paręnaście kilometrów dalej.
No to jeszcze lepiej, ale jak widać Fik woli bić pianę inwalidzką merytoryką na poziome Faktu czy Superka.MichalJ pisze:Już przy Szczęśliwickiej mają wspólny przystanek. Na tym polega objazd, że jakiś przystanek trzeba czasem pominąć. Jazda dookoła dołożyłaby pewnie od pętli 20-30 minut...Flash8222 pisze:Wybrano według mnie najlepszy wariant, na rondzie zesłańców syberyjskich już mają wspólny przystanek.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A co ja, wikipedia, żeby na pytania odpowiadać?Flash8222 pisze:Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, to jak według Ciebie powinno jechać 414 ze Szczęśliwic, dublować 186 i stać w korkach? To taka tragedia, podjechać trzy przystanki i się przesiąść?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?