Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2015

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 28 sie 2015, 14:14

fik pisze: Po pierwsze: dwukierunkowy buspas od Pralki do Zawiszy.
Po drugie: Z-9 co 3/5//5.
Po trzecie: ze względu na ograniczoną pojemność pętli na Naruciaku, nakładka gdzieś w rejonie Wawelskiej, 9 na dwukierunkach (jeśli brakuje dwukierunków na całość, to przynajmniej połowa brygad na Wawelską).
Po czwarte: brak zmian częstotliwości linii tramwajowych dotkniętych zamknięciem.
Po piąte: objazd dla pojazdów indywidualnych na północ przez Pasteura i Winnicką na północ, żadnych zawrotek przez Banacha.
Po szóste: jeśli organizator nie ma dodatkowych brygad na zetki pomimo otwierania kolejnych ciągów szynowych, to znaczy, że Bardzo Dużo osób robi swoją robotę Bardzo Źle.
Nie wiem, czy podczas następnej przebudowy jeszcze będzie gdzie zakrańcować tramwaje.
Burmistrz Ochoty chce likwidacji pętli tramwajowej na pl. Narutowicza. Za 3 lata już jej nie będzie?

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 28 sie 2015, 14:30

Planowany jest tor odstawczy
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 28 sie 2015, 14:31

Jak dla mnie pętle można likwidować, ale dopiero po otwarciu pętli przy Dw. Zachodnim.
Obrazek

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5304
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 31 sie 2015, 9:40

Jak tak patrzę na rozkłady bródnowskich zetek... Strasznie dużo tego i wschodnia część osiedla komunikacyjnie wygląda przy tym bardzo słabo. Proporcjonalnie to chyba 500 powinna kursować co 2 minuty. Czy ci ze wschodnich części osiedla podjeżdżają na co dzień do tych tramwajów czy jak :-k :?:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 31 sie 2015, 10:43

Tak, podjazdy do tramwajów (chyba zwłaszcza do 1) to częsty przypadek na Bródnie. Teraz pewnie jednak więcej pasażerów wybiera 500-tkę niż zetki, więc zapełnienie w niej może być nieprzyjemne.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 sie 2015, 13:06

Poc Vocem pisze: Teraz pewnie jednak więcej pasażerów wybiera 500-tkę niż zetki, więc zapełnienie w niej może być nieprzyjemne.
Jesteśmy już po porannym szczycie. Było nieprzyjemnie?
Jak w pozostałych Zetkach?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 sie 2015, 13:23

person pisze:Jak w pozostałych Zetkach?
Generalnie to pustki. :wink:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 wrz 2015, 21:37

Od poniedziałku tramwaje nie będą kursowały Marymoncką, 6 i 17 skrócone do Metra Marymont i w zamian zostanie uruchomione Z17 na trasie: Pl. Wilsona - Metro Młociny co 7,5/10//12. :)

Paweł D.
Posty: 5332
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 wrz 2015, 21:42

A że w przyrodzie nic nie ginie, w szczycie 17-ka zagęści się do 6-ciu minut, co niewątpliwie ucieszy pasażerów - z JPII szczególnie :)

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 wrz 2015, 22:19

A z jakiej okazji to zawieszenie tramwajów? Bo komunikatu o tym ani jednego na stronie. Coś z kolektorem, czy jest inna przyczyna?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 wrz 2015, 22:27

Jak fajnie. 11 będzie rozpoczynała kursowanie zaraz po 3 w nocy. Metro Młociny: 3:22 Przy okazji mocno ścięto końcówkę kursowania 22. Ostatni kurs z Wiatraka rusza o 21:21. 27 ostatni kurs z Cm. Wolskiego na Marymont rozpocznie 5 minut później. Za to ostatnie 31 zamelduje się w R-4 przed 1 w nocy (0:46). Dobrze, że przewiezie trochę świeżego, nocnego powietrza z Mokotowa aż na Żoliborz. W końcu głupotą byłoby organizować zjazd do zajezdni Mokotów, skoro można po północy zwiedzić całe miasto. A ilu pasażerów wsiądzie do linii normalnie jadącej po Mokotowie, a pojawiającej się nagle w nocy na Broniewskiego.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 03 wrz 2015, 22:39

Trzeba wreszcie przywrócić do normalności skrzyżowanie Marymonckiej z Podleśną.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 wrz 2015, 23:41

Znowu cztery linie na pętli z trzema torami? Bo z Marymontu ani 11, ani 27 nie wypadają, więc jak dojdzie 6 i 17, to będzie śmiesznie. Powinni jeszcze 6 walnąć razem z 27, żeby motorowi z 6 nie mieli ani jednego normalnego krańca, tylko jedzenie podczas podciągania bądź kombinowanie czy można wjechać na pętlę, czy nie, bo coś się opóźniło. Mało pierdolnika na Gocławku, trzeba poprawić punktualność i regularność linii wrzuceniem jej w niewątpliwy pierdolnik na drugim krańcu. Bo gdyby tak ta szóstka na Potok pojechała, to pewnie na Słowackiego te tłumy, które szóstką jeżdżą, by się zapłakały.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 wrz 2015, 0:01

Szeregowy_Równoległy pisze:Znowu cztery linie na pętli z trzema torami? Bo z Marymontu ani 11, ani 27 nie wypadają, więc jak dojdzie 6 i 17, to będzie śmiesznie. Powinni jeszcze 6 walnąć razem z 27, żeby motorowi z 6 nie mieli ani jednego normalnego krańca, tylko jedzenie podczas podciągania bądź kombinowanie czy można wjechać na pętlę, czy nie, bo coś się opóźniło. Mało pierdolnika na Gocławku, trzeba poprawić punktualność i regularność linii wrzuceniem jej w niewątpliwy pierdolnik na drugim krańcu. Bo gdyby tak ta szóstka na Potok pojechała, to pewnie na Słowackiego te tłumy, które szóstką jeżdżą, by się zapłakały.
Na torze wspólnym Metro Marymont 71 będą krańcowały 6 i 27. Co ciekawe rozkłady tych linii w ogóle nie zostały do siebie dopasowane. 6 na Marymont przyjeżdża np. w międzyszczycie 10;22;34;46;58, a 27: 00;12;24;36;48. Nie daj Boże, żeby 6 się spóźniła więcej niż 1 minutę, bo jak 27 przyjedzie 1 minutę wcześniej, to 6 nie wyjedzie po 7 minutach postoju, tylko dopiero po 13, jak ruszy 27.
Ciekawostka: postój w przypadku "6" wynosi na Marymoncie 7 minut, a "27" - 13 minut.
Trochę nie wiem, jak będzie wyglądała mijanka tych linii na Marymoncie. Przeskakiwać będą przez siebie, czy jak?
I podoba mi się kurs zjazdowy "27" na Wolę o 9:03. Minutę wcześniej rusza kurs na cm. Wolski, więc kurs do R-1 na pewno będzie przewoził tłumy.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 04 wrz 2015, 0:13

jak długo potrwa wyłączenie ruchu tramwajowego na marymonckiej?

ODPOWIEDZ