Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Skład jest już na Grochowie i w poniedziałek ma mieć odbiór.
Jechałem 45WE-008... jest dość cichy ale przy jeździe po rozjazdach poziom hałasu wzrasta... powód: brak izolacji dźwiękowej przedziału pasażerskiego... rozwiązaniem jest montaż drzwi między wagonami nad wózkami Jacobs'a otwieranych przez podróżnych
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
rhemek pisze:I KM odbiora teraz ten sklad? Przeciez jechal grubo powyzej predkosci konstrukcyjnej, moze miec uszkodzenia.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Wcale nie jestem zdziwiony zapisem @rhemek... obserwując młodych pracowników po szkole jako kandydatów na stanowisko maszynisty - zastanawiam się czego ich uczyli w szkole... elektryk - nie umie czytać schematów ani poprawnie narysować taki schemat; mechanik - nie umie czytać rysunku technicznego ani go poprawnie narysować... o mechanice technicznej nie mają pojęcia a jest to podstawa konstrukcji pojazdówtomstak pisze:rhemek pisze:I KM odbiora teraz ten sklad? Przeciez jechal grubo powyzej predkosci konstrukcyjnej, moze miec uszkodzenia., ale się uśmiałem, konstrukcja pojazdu na pewno została zaprojektowana na wyższe prędkości, a że homologację ma podpisaną na 160km/h to już sprawa Newagu.
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
To nie wina nauczycieli, to wina braku zaangażowania ze strony uczniów - bo płacą i wymagają przepuszczenia dalej.AAdamq pisze:Wcale nie jestem zdziwiony zapisem @rhemek... obserwując młodych pracowników po szkole jako kandydatów na stanowisko maszynisty - zastanawiam się czego ich uczyli w szkole... elektryk - nie umie czytać schematów ani poprawnie narysować taki schemat; mechanik - nie umie czytać rysunku technicznego ani go poprawnie narysować... o mechanice technicznej nie mają pojęcia a jest to podstawa konstrukcji pojazdówtomstak pisze:, ale się uśmiałem, konstrukcja pojazdu na pewno została zaprojektowana na wyższe prędkości, a że homologację ma podpisaną na 160km/h to już sprawa Newagu.
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Dzisiaj uczeń - nie umie pisać, nie umie czytać, ogółem - analfabetyzm się szerzy. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17
Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Ale za to wie, jak dobrze zjeść. ![:razz: :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:razz: :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)
W przedmiotach technicznych większość zależy od umiejętności przekazywania przez nauczycieli. Jedni tak wytłumaczą że najbardziej tępy zrozumie a inny rzucą schemat i każą podłączać bez wcześniejszego wytłumaczenia przy okazji wydzierając się że uczeń nic nie umie.
A oceny potrafią stawiać za drożdżówkę z budyniem.
Takie są dzisiejsze realia.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
KM Pruszków
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
O tak, masz rację. Wiem coś o tym. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17
Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Skonczyliscie? Konstrukcja pociągów mogących jechać ponad 190 km/godz. wymaga spełnienia znacznie ostrzejszych wymagań i norm. Ten impuls byl budowany z normami i wymaganiami do 190 km /h. Po poprzednim biciu rekordu na CMK impuls poszedl do naprawy.
No, a tego składali później. Mimo tej samej nazwy i producenta, może być lepszy od tego składanego dwa lata wcześniej.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
trochę jest inaczej...rhemek pisze: Po poprzednim biciu rekordu na CMK impuls poszedl do naprawy.
takie testy służą wyłącznie do sprawdzenia niezawodności użytych podzespołów... oczywiście jak przystało na prototyp to po każdej jeździe próbnej na granicy założeń konstrukcyjnych należy sprawdzić czy podzespoły użyte do produkcji spełniają założone wymagania... tak samo robią zagraniczni producenci liczący się na rynku jako oferenci...
w świat idzie fama, że najbardziej niezawodny jest sprzęt(wyrób) z NEWAG'u czy Bombardier'a (to jest tylko przykład dbania o swoją markę)
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
To ja mam pytanie: dlaczego w takim razie PESa nie zdecydowala sie na taki test, przeciez Dart powinien w nim cos okolo250 uzyskac. IC zabronilo ?
Nie znam metod odbioru i kontroli gotowych produktów w PESA a także warunków serwisowania w PKP IC... obserwując pracę serwisu przy SA135, to bywa z tym różnie - tabor jest naprawiany od ręki, oczekuje w krzakach na dostawę podzespołów lub jest ściągany do Bydgoszczy o ile jeszcze może jechać po torach. Natomiast serwis z NEWAG'u pojawia się tylko na przegląd P3(SA222).rhemek pisze:To ja mam pytanie: dlaczego w takim razie PESa nie zdecydowala sie na taki test, przeciez Dart powinien w nim cos około 250km/h uzyskac. IC zabronilo ?
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Do homologacji pociąg musi rozpędzić się o ileś % więcej od prędkości konstrukcyjnej. Natomiast to akurat był taki test dla samego Newagu. Przypominam, że Pesa z Dartem rozpędziła się na CMK do 204 km/h.