A u mnie LRyki przerobiły się na WA.Bastian pisze:I pozna je po czym, skoro w ramach jednego powiatu (w tym przypadku: całej Warszawy) nie trzeba już przerejestrowywać? Ja na Bielanach mam WN.
Parkingi Park&Ride
Moderator: Wiliam
Wiadomo coś na temat dalszych planów rozbudowy parkingów PiR? Kiedyś się mówiło np o takim parkingu w okolicach stacji PKP Płudy i PKP Żerań...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
person, BJ. Gdybym mógł zaparkować gdzieś o 8 rano ulicy to ok. niestety zwykle o 8 rano okolice P+R są zapchane albo zwyczajnie miejsc parkingowych jest b. mało. Dlatego zamiast zostawiać auto na peryferyjnym P+R żeby nie mieć kłopotu z odebraniem go parkuje właśnie tam gdzie trzeba, czyli wjeżdżanie do miasta i parkuje gdzie nie ma SPPN a miejsca i dobry dojazd jest.
Właśnie o to chodzi że wjeżdżam do miasta za dnia i chciałbym wyjechać nad ranem ale wtedy system P+R mi nie pomaga i przez to parkuje właśnie na ulicy, obok P+R. Czy o to chodziło?
Właśnie o to chodzi że wjeżdżam do miasta za dnia i chciałbym wyjechać nad ranem ale wtedy system P+R mi nie pomaga i przez to parkuje właśnie na ulicy, obok P+R. Czy o to chodziło?
Dlaczego właściwie P+R al. Krakowska nazywa się tak, a nie krócej: P+R Krakowska? Jeśli jest ulica w nazwie pętli, to się jej już nie używa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
W nazwach przystanków pomija się słowo 'ulica'. Nie pomija się innych określeń (aleja, plac, skwer etc).
Sprawdzić czy nie metro Wilanowska
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
ZTM ogłasza chęć budowy parkingu "Metro Młociny III", a Osa stanowczo protestuje przeciw zabetonowaniu kolejnego fragmentu Bielan. Czy słusznie?
http://autobusczerwony.blox.pl/2016/12/ ... a-ZTM.html
Równolegle ogłoszono powstanie kolejnych 27 parkingów. Tym razem nie tylko w granicach Warszawy:
http://autobusczerwony.blox.pl/2016/12/ ... a-ZTM.html
Równolegle ogłoszono powstanie kolejnych 27 parkingów. Tym razem nie tylko w granicach Warszawy:
lanowane inwestycje to wybudowanie nowych lub przebudowanie już istniejących parkingów w Warszawie oraz w gminach sąsiadujących ze stolicą (Markach, Lesznie, Wołominie, Kobyłce, Legionowie, Radzyminie, Podkowie Leśnej, Ząbkach, Żyrardowie, Grodzisku Mazowieckim, Wieliszewie, Jaktorowie, Pruszkowie, Piastowie, Michałowicach)
http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=1229&c=98&l=1
No ostro pojechał Osa, ale w zasadzie ma rację. P+R w granicach miasta nie są chyba raczej spektakularnym sukcesem, biorąc pod uwagę jaką liczbę samochodów pochłaniają. No i zawsze jest pytanie, czy P+R nie zachęca wręcz do podróży samochodem.
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wydajemisie, że Piaseczno i Lesznowola bardziej graniczą z Warszawą, niż Grodzisk i Żyrardów.
miłośnik 13N
Metro Młociny zachęca do pozostawienia tam puszki.
To jest dobra lokalizacja na PR.
To jest dobra lokalizacja na PR.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Nie jestem przeciw takim parkingom, ale w tym przypadku dochodzi ekologia. Wbrew zapowiedziom o zachowaniu w miarę zielonej nawierzchni parkingu, planuje się zabetonować kolejny fragment pasa rozdzielającego jezdnie ul. Kasprowicza i wyciąć drzewa, które rosną wolno (dęby), ale mają już osiem lat, więc szkoda by było zaczynać wszystko od początku. Pytanie, czy warto, skoro zmieści się tu garstka samochodów, a kolejne ruszą na okoliczne osiedla na Wrzecionie czy Wawrzyszewie. Z drugiej strony, jak czytam, ich mieszkańcy mają problem, żeby zaparkować w pobliżu własnego bloku. Wcześniej w ZTM mówiło się o nadbudowie istniejącego garażu. Co też może być problematyczne, bo w końcu zapcha się dojazd/wyjazd.
Kto wie, czy nie sensowniej byłoby zacząć przymiarki do wydłużenia I linii metra z jedną stacją na prawdziwych Młocinach i końcową przed wjazdem do Łomianek. I tam zrobić wielki parking, a właściwie garaż przesiadkowy. Miejsce jest - przy nowym centrum handlowym i węźle drogowym w Burakowie.
Kto wie, czy nie sensowniej byłoby zacząć przymiarki do wydłużenia I linii metra z jedną stacją na prawdziwych Młocinach i końcową przed wjazdem do Łomianek. I tam zrobić wielki parking, a właściwie garaż przesiadkowy. Miejsce jest - przy nowym centrum handlowym i węźle drogowym w Burakowie.
Ekologia, byłem za tym 30 lat temu, teraz dla mnie to oszołomy.
Dęby sadziłem też jakiś czas temu i jestem za nimi,ale nie nad tunelem.
Każde drzewo rozwali mur i kiedyś może też być z tym problem, jestem technik terenów zieleni z wykształcenia.
Zieleń da się łatwo odtworzyć.
Linia metra do Łomianek?
Dęby sadziłem też jakiś czas temu i jestem za nimi,ale nie nad tunelem.
Każde drzewo rozwali mur i kiedyś może też być z tym problem, jestem technik terenów zieleni z wykształcenia.
Zieleń da się łatwo odtworzyć.
Linia metra do Łomianek?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Tylko pod warunkiem przyłączenia Łomianek do Warszawy, granice miasta są dla metra nieprzekraczalne.
Chodziło o granicę zachodnią i II linię, tutaj mamy I linię i granicę północną, więc może akurat dałoby się ją przekroczyć metrem