SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Chyba padłem ofiarą dziennikarzy... Jakby nie patrzeć odcinek końcowy. Ale z Wołominem się nie zgadzam - na każdej linii jest % bandziorstwa.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ale nie aż z takim nasileniem. Gdy dojdzie do tego możliwość podróżowania za darmo to przyciągnie to tych co do tej pory bali się kontroli.
Aj tam... przesada.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Zobowiązujesz się pokryć wszystkie koszty wandalizmu?
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
9 lat temu na śp. forum na stronie internetowej Kolei Mazowieckich / tzw. ścianie płaczu / Przemysław dzielnie walczył z "tłuszczańskimi". Miał dla nich ofertę taborową w postaci "bydłowozów". Widać szkoda było "kiblów" na tę linię...
ZUS fundatorem emigracji
Na tym samym forum AAdamq pisał sprawozdania z liczby znalezionych przy torach linii Małkińskiej elementów wyposażenia pociągów. Na ta linię nie można wypuszczać lepszych pociągów bo ludzie po prostu tego nie uszanują
Jezdze ta linia max kilka razy w roku, ale nigdy nie widzialem zeby byly tam jakies dziwne zachowania. Czy zeby je zaobserwowac trzeba pojechac o jakiejs szczegolnej porze?
19721, 19723 i 19781. Koniecznie zajrzyj do kurnika
http://www.rynek-kolejowy.pl/59764/wroc ... zegrze.htm
Rynek Kolejowy pisze:Wrócą połączenia na trasie Wieliszew – Zegrze?
Dobre wieści dla mieszkańców powiatu legionowskiego. Jest szansa na przywrócenie połączeń kolejowych na trasie Wieliszew – Zegrze Południowe. Jutro podpisany zostanie list intencyjny w tej sprawie pomiędzy Samorządem Województwa Mazowieckiego, PKP PLK, Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie oraz powiatami legionowskim i pułtuskim, Legionowem, Pułtuskiem, Serockiem oraz gminami: Wieliszew, Nieporęt, Winnica i Pokrzywnica.
Rewitalizacja linii kolejowej nr 28 Wieliszew – Zegrze będzie obejmowała przede wszystkim odbudowę nawierzchni na całym ponad 3,7 km odcinku linii. Ponadto na stacji Wieliszew wyremontowany zostanie tor stacyjny i pojawi się nowy peron. Dzięki temu Szybka Kolej Miejska będzie mogła ponownie uruchomić regularne połączenia kolejowe zawieszone w 1994 r.
[...]
Wybory.Łukasz pisze:Słowo klucz?
"Po sezonie" to już te zapowiedzi padały z 10 lat temu. Ta kiełbasa wyborcza jest tak nieświeża, że strach do niej podchodzić.
Koszty nie są małe, bo to linia kolejowa i nikt nie chce wyłożyć kasy, bo się to oczywiście nie ma prawa zwrócić.
A linia się rozkłada powoli, bo i nawet bocznica w Zegrzu nie jest wykorzystywana od niedawna.
Koszty nie są małe, bo to linia kolejowa i nikt nie chce wyłożyć kasy, bo się to oczywiście nie ma prawa zwrócić.
A linia się rozkłada powoli, bo i nawet bocznica w Zegrzu nie jest wykorzystywana od niedawna.