Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 paź 2015, 0:00

A jaki ma być sens zamiany 120N na 120Na?

Walas
Posty: 17251
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 29 paź 2015, 6:06

ashir pisze:Ale mają przecież teoretycznie stały przydział linii, stąd pytanie. :wink:
Tak, tylko ja je widuje wszędzie. Na 14, 18, 35
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Autobus Czerwon
Posty: 4328
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 paź 2015, 7:35

Jeszcze na 10, ale na 1 to chyba pierwszy raz wyjechały.

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 paź 2015, 7:40

Zdarzały się już kiedyś Tramicusy na 1. :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 paź 2015, 7:44

MichalJ pisze:A jaki ma być sens zamiany 120N na 120Na?
Kwestia uprawnień motorniczych. Na Swingi to teraz nie problem ale na 120N już może być. Lepiej wiec mieć 120N na brygadach gdzie jeździ dwóch motorniczych a nie czterech czy pięciu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 paź 2015, 7:50

Walas pisze:Tak, tylko ja je widuje wszędzie. Na 14, 18, 35
Bo na pierwszych dwóch liniach są planowe, a na 35 chyba kiedyś były. :wink:
Autobus Czerwon pisze:Jeszcze na 10, ale na 1 to chyba pierwszy raz wyjechały.
Również 15 i chyba nadal symbolicznie na 9. :)

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 29 paź 2015, 8:36

pawcio pisze:
MichalJ pisze:A jaki ma być sens zamiany 120N na 120Na?
Kwestia uprawnień motorniczych. Na Swingi to teraz nie problem ale na 120N już może być. Lepiej wiec mieć 120N na brygadach gdzie jeździ dwóch motorniczych a nie czterech czy pięciu.
A, już myślałem, że ktoś by się przejmował tym, że w 120N jest mniej miejsca i żeby wysyłać je na mniej oblegane linie :)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 paź 2015, 9:31

Kiedy akurat 120N jest najpojemniejszy.

Bardziej mnie bulwersuje uniwersalność 116N, to jest pomyłka.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 paź 2015, 10:26

Nie tylko Ciebie, bo widok upchniętych pasażerów niczym sardynki w 116Na na linii 9 uważam za bardzo niesmaczny żart, na tą linię powinien być zakaz wysyłania 116N.

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 paź 2015, 10:30

I 112N, bo zarówno na 9 i 24 zdarzyło się wysłać batyskafa. :razz:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 paź 2015, 17:45

Kiedyś próbowałem forsować wykaz linii dozwolonych dla batyskafa. Ale jakoś idea umarła wraz z wprowadzeniem rozróżnienia rozkładowo 116N i Pes.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 paź 2015, 18:05

Słuchaj, to w sumie nie Tobie powinno zależeć tak naprawdę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 paź 2015, 18:43

Dlatego temat umarł.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

xyz
Posty: 84
Rejestracja: 23 mar 2013, 22:35

Post autor: xyz » 29 paź 2015, 19:41

pawcio pisze:Kiedyś próbowałem forsować wykaz linii dozwolonych dla batyskafa. Ale jakoś idea umarła wraz z wprowadzeniem rozróżnienia rozkładowo 116N i Pes.
Kilka lat temu w kantorku mistrzów na Zakładzie "Praga" wisiała pożółkła już kartka, z której wynikało, że "wagon 3001 należy wystawiać tylko na linie 6 i 27". Niby dziś batyskaf jest na równi z ubotami (jeśli chodzi o obsadę brygad), ale jednak R2 kiedy się da, to stara się wciąż wysyłać 3001 na 27. Na 6 też się pojawia raz na jakiś czas.

Autobus Czerwon
Posty: 4328
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 lis 2015, 15:23

Gdzie po 11 listopada przeszły składy z 31 w DP z Woli?

Zablokowany