Bez sensu to jest to co napisałeś. Zachodnia akurat tak się nadaje na takie manewry, jak Ty na znawcę kolei. Każde większe zamknięcie średnicy udowadnia że ta stacja nie nadaje się do tegoPremo pisze:Reaktywacja dworca głównego jest zupełnie bez sensu. Bo równie dobrze pociągi mogłyby kończyć na zachodnim. Tylko jakoś żaden przewoźników nie chce by pociągi z kierunków Grodzisk, Sochaczew i Radom kończyły tam bieg tylko przejeżdżały przez średnicę.
Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ta stacja i przy otwartej średnicy się nie nadaje. Nie wiem skąd to się bierze, że tam jest tak często problem.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Brak torow odstawczych lub chociaz wyciagowych po wschodniej stronie moze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Glonojadzie, zawsze będąc na Wien Meidling lub na Wien Floridsdorf mam dziwne odczucie, że jestem na Warszawie Zachodniej. Przed remontem dworca kolejowego na Praterze to odczucie było jeszcze intensywniejsze.
ZUS fundatorem emigracji