Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 10 lis 2015, 10:50

Szeregowy_Równoległy pisze:"Drzwi otwierają się w zastraszająco wolnym tempie". Ale zaśniesz wieczorem, czy wzbudzony lęk ci nie pozwoli?
A poza drzwiami to jeszcze wózek ma wesołe kierunkowskazy migające w sposób praktycznie losowy, światła stop które albo świecą albo nie i nie ma to nic wspólnego z hamowaniem bądź wciskaniem hamulca w ogóle, nadmuchy w kabinie nie działają, a zamiast jednej z szyb jest pleksa.
O mój sen możesz być spokojny ;)
Generalnie jednym słowem, ten wóz to złom. Dawno takim szrotem nie jechałem.
Szkoda, że MZA kasuje MANy w przyzwoitym stanie, a Grodzio torturuje ludzi w padlinach.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 lis 2015, 11:10

Z tego co wiem, to nie ma takiej relacji w mieście, której nie dało by się pokonać bez udziału PKS-u, więc zawsze możesz wybierać alternatywne drogi.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 10 lis 2015, 17:03

Domas pisze:Z tego co wiem, to nie ma takiej relacji w mieście, której nie dało by się pokonać bez udziału PKS-u, więc zawsze możesz wybierać alternatywne drogi.
Niestety są, chcąc wydostać się z Piastowa z okolic pętli w ciąg Alej Jerozolimskich jesteśmy niestety skazani na te padliny na 717. Bo opcja jazdy 716 i przesiadania się 1 czy 2 razy nie jest alternatywą.
A MAN-y według mnie jednak słusznie kasują - chociaż zdecydowanie wcześniej powinni pożegnać deskorolki. W czerwcu jechałem chyba 3347 i jeżeli chodzi o wygląd to wiele im zarzucić nie można. Niestety w czasie jazdy rzucało się że jednak te pojazdy są masakrycznie zajechane. Skrzynia mimo że VOITH szarpała, most wył jakby w ogóle nie miał oleju - a na 3 biegu czuć było spore drgania spowodowane zużyciem kół zębatych. To nie był efekt nie dbania, po prostu pojazd był kompletnie wyeksploatowany. Doliczając zniszczone wnętrze, wytarte fotele i telepiące się drzwi to chyba faktycznie koszt naprawy byłby zbyt wysoki jak na 3-5 lat dalszej służby.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 lis 2015, 17:44

Michalk001 pisze:Niestety są, chcąc wydostać się z Piastowa z okolic pętli w ciąg Alej Jerozolimskich jesteśmy niestety skazani na te padliny na 717. Bo opcja jazdy 716 i przesiadania się 1 czy 2 razy nie jest alternatywą.
Domas pisze:[...]w mieście[...]

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 lis 2015, 19:19

Szeregowy_Równoległy pisze:Piece dalej nie działają (a tego, że w A751 nie działa to jestem więcej niż pewien, szybciej świeciła się żółta kontrolka pieca sygnalizując awarię), retarder faktycznie możliwy, ASR? Nie dzisiaj.
Jak w odkurzaczach się świeciło, to się zaklejało plastrem. Ale teraz mamy komputer...
ŁK

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 lis 2015, 19:21

Domas pisze:Z tego co wiem, to nie ma takiej relacji w mieście, której nie dało by się pokonać bez udziału PKS-u, więc zawsze możesz wybierać alternatywne drogi.
Elsnerów... Choć to nie relacja ;]
ŁK

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 lis 2015, 19:23

A to nie można poczekać na brygadę szczytową ze Stalowej? Kwestia cierpliwości. :razz:

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 10 lis 2015, 21:26

Michalk001 pisze:
Domas pisze:Z tego co wiem, to nie ma takiej relacji w mieście, której nie dało by się pokonać bez udziału PKS-u, więc zawsze możesz wybierać alternatywne drogi.
Niestety są, chcąc wydostać się z Piastowa z okolic pętli w ciąg Alej Jerozolimskich jesteśmy niestety skazani na te padliny na 717. Bo opcja jazdy 716 i przesiadania się 1 czy 2 razy nie jest alternatywą.
A MAN-y według mnie jednak słusznie kasują - chociaż zdecydowanie wcześniej powinni pożegnać deskorolki. W czerwcu jechałem chyba 3347 i jeżeli chodzi o wygląd to wiele im zarzucić nie można. Niestety w czasie jazdy rzucało się że jednak te pojazdy są masakrycznie zajechane. Skrzynia mimo że VOITH szarpała, most wył jakby w ogóle nie miał oleju - a na 3 biegu czuć było spore drgania spowodowane zużyciem kół zębatych. To nie był efekt nie dbania, po prostu pojazd był kompletnie wyeksploatowany. Doliczając zniszczone wnętrze, wytarte fotele i telepiące się drzwi to chyba faktycznie koszt naprawy byłby zbyt wysoki jak na 3-5 lat dalszej służby.
Ten ma skrzynię ZF jak każdy man z 2002 roku a to że wyje to większość już wyje niestety czas najwyższy żeby je zastąpić :)
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

3405t
Posty: 14
Rejestracja: 23 maja 2015, 23:00

Post autor: 3405t » 27 lis 2015, 14:57

A211 na desce rozdzielczej diagnozy: EBS i ZBR

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 gru 2015, 23:13

8020 - zablokowane środkowe drzwi.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2015, 23:19

Georg pisze:8020 - zablokowane środkowe drzwi.
A czy to nie do "Za ciasno aby się dostać" nie powinno trafić?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 04 gru 2015, 23:34

No właśnie.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 gru 2015, 23:42

pawcio pisze:
Georg pisze:8020 - zablokowane środkowe drzwi.
A czy to nie do "Za ciasno aby się dostać" nie powinno trafić?
Nie. Za ciasno aby się dostać jest wtedy, gdy nie wszyscy pasażerowie mogą się dostać do autobusu. Jadąc 8020 wieczorem na 187 nie stwierdziłem niezabieralności, tylko drzwi, które mimo usiłowania kierowcy były nieczynne. Działały tylko I i III. Myślałem, że to odpowiedni temat na taką usterkę. Jeśli nie, to przepraszam.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 18 gru 2015, 14:46

1310 :arrow: On nie wibruje na postoju. On po prostu napierdala... Skaczą drzwi, poręcze, kasowniki, dosłownie wszytko, włącznie z moimi zębami, obrazem przed oczami i moherowym beretem starszej pani siedzącej obok. Pokasowali wiele dobrych sprzętów a takiego trupa trzymają. Są też pozytywne strony - nie potrzeba ogrzewania, od takiego "masażu" robi sie wystarczająco gorąco :P

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 18 gru 2015, 19:44

konri pisze:1310 :arrow: On nie wibruje na postoju. On po prostu napierdala... Skaczą drzwi, poręcze, kasowniki, dosłownie wszytko, włącznie z moimi zębami, obrazem przed oczami i moherowym beretem starszej pani siedzącej obok. Pokasowali wiele dobrych sprzętów a takiego trupa trzymają. Są też pozytywne strony - nie potrzeba ogrzewania, od takiego "masażu" robi sie wystarczająco gorąco :P
Usiądź w A537 obok silnika. Jeżeli dasz radę przejechać całą trasę w jedną stronę to serdecznie Ci pogratuluję determinacji. Męczymy się z tym złomem na 717 dwa lata i podejrzewam że wielu pasażerów reaguje na niego w niezbyt kulturalny sposób. On nie wibruje jedynie na postoju - zachowuje się tak przy jakimkolwiek dodaniu gazu. To jedyny sprzęt którym jechałem w którym nie słychać silnika - kiedy kierowca dodaje gazu słychać jedynie wibracje niosące się po całej konstrukcji. #-o

ODPOWIEDZ