Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 lis 2015, 8:27

1000 pisze:Zwróćcie uwagę, że ZTM wpuszczając ajentów na większe kontrakty podpisuje umowy na 8 lat. Po tym okresie wozy są wycofywane i... trafiają do dalszej służby. W Polsce i za granicą (jak np. kilka SU18 Veolii do Włoch)... Jeżdżą w Bergamo i pewnie mają się dobrze :).

A pamięta ktoś, jakie pojawiały się głosy w momencie wycofywania SU18 Veolii z W-wy? Takie, że MZA powinno je wykupić, bo były o niebo lepsze od rozsypujących się, dużo starszych ikarusów...
Jak już to SU15. No niestety teraz chyba nastała nowa moda i wozy ajentów po upływie kontraktu nie są wycofywane, tylko dostają nowy. Bo a to taboru w mieście brakuje, a to jakiś kontrakt (znowu) nie wypali w terminie. No i wcześniej umowy były podpisywane nawet na 10 lat, a i tak wozy są dalej u nas w ruchu. Patrz choćby na Michalczewskiego, gdzie w końcu po 12 latach wraz z końcem roku definitywnie skończą jeździć Many NL223, ale jednocześnie ich dłużsi bracia (pewnie) dostaną przedłużone życie. To samo z Solinami i Liberami z Mobilisu. Niby tylko 8 miesięcy, ale solówek Michalczewskiego też już dawno miało nie być. Także z tym eksploatowaniem wozów u ajentów to też różnie bywa i widać, że takie przedłużanie życia, jednak może im się opłacać, choć bez porządnego remontu to raczej nie na długą metę. :wink: I raczej martwiłbym się bardziej o kasowanie Jelczy M121M niż Manów NG313, bo deficyt solówek może się tylko pogłębiać (a nie wszędzie jest możliwe, a co najważniejsze zasadne wysyłanie pojazdów wielkopojemnych), bo te 20 SU12 to kropla w morzu potrzeb, a w przyszłym roku może być na nie duże zapotrzebowanie, choćby w celu zastąpienia tych zadań od ajenta z Radomia. No, ale to już zdecydowanie chyba wykracza daleko poza ten temat to już nic więcej nie piszę. :)

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 10 lis 2015, 23:01

Odstawione 1301,1302,1307*,4737*,3910*
* bez numerów
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 11 lis 2015, 18:25

Co się stało z #3329 ?
I na co są odstawione te 2 osiołki ?
#5690 07.11.1997-10.09.2013

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 20 lis 2015, 8:20

Teraz kasacje zdecydowanie przyspieszą. Na razie 3321 wycofany - stoi bez numerów.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 21 lis 2015, 9:04

W postępowaniu kasacyjnym:

1304, 1307, 4737, 4744, 4795, 4796, 3317, 3321, 3329, 3333, 3347, 3903, 3910
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 21 lis 2015, 9:35

beni pisze:W postępowaniu kasacyjnym:

1304, 1307, 4737, 4744, 4795, 4796, 3317, 3321, 3329, 3333, 3347, 3903, 3910
1301, 1302, 1306.... A 3347 nie może być w postępowaniu kasacyjnym bo 02.10.2015 zdjęto go ze stanu a 05.10.2015 został wyrejestrowany.

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 22 lis 2015, 0:05

No i jeszcze 3318, 3352, 3374, 3914
Nowe wozy przyjechały, więc i kasacje hurtowe...

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 22 lis 2015, 21:18

jak podaje TWB w 2015 nowym nabywcą SU10 z Mobilisu został " Tkaczyk Bobrowniki " wytypował sobie wozy o nr A305 , A308 ,A317 A338, A340 ,
#5690 07.11.1997-10.09.2013

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 23 lis 2015, 13:51

Na sprzedaż: 1307, 3313.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

wincenty
Posty: 1373
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 23 lis 2015, 14:05

1000 pisze:No i jeszcze 3318, 3352, 3374, 3914
Nowe wozy przyjechały, więc i kasacje hurtowe...
Ktoś się orientuje, jaki przebieg mają te wozy?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 25 lis 2015, 0:00

wincenty pisze:Ktoś się orientuje, jaki przebieg mają te wozy?
Można spokojnie przyjąć, że około milion kilometrów każdy.

webtom
Posty: 322
Rejestracja: 29 cze 2009, 21:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: webtom » 27 lis 2015, 15:51

Moim zdaniem musiały mieć sporo więcej. Lion'sy michalczewskiego od 2007 roku mają po 800 tysięcy. A to jednak 5-6 lat różnicy.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 27 lis 2015, 16:02

wincenty pisze:
1000 pisze:No i jeszcze 3318, 3352, 3374, 3914
Nowe wozy przyjechały, więc i kasacje hurtowe...
Ktoś się orientuje, jaki przebieg mają te wozy?
Wystawiony na sprzedaż 3313 wg MZA ma przebieg 1 018 646 km.

alojz
Posty: 2665
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 27 lis 2015, 19:11

Zamiast gdybać sprawdźcie sobie tu - http://bezpiecznyautobus.gov.pl

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 27 lis 2015, 20:41

3357 3909 kasacja
#5690 07.11.1997-10.09.2013

ODPOWIEDZ