Połączenia transpraskie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 13 sty 2006, 15:52

101 :arrow:...-Waryńskiego-Puławska-Madalińskiego-Boboli-RAKOWIECKA

Bezprzesiadkowe połączenie Tarchomina z Mokotowem
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 13 sty 2006, 15:53

a brygady skąd?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 13 sty 2006, 16:00

Gdybym miał rozkład brygad wszystkich linii na dysku to bym ci może odpowiedział.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2006, 16:04

Andrzej pisze:Heh.., wśród znajomych już któraś z kolei osoba narzeka na połączenie z Tarchominem.
A ja narzekam na połączenie z Mańkami-Wojdami.
Andrzej pisze:Częstotliwość poprawiłoby się do 30 minut. Taka zmiana uratowałaby tą linię.
Bzdura.

a) 30 minut to nadal widmo.
b) im dłuższa trasa, tym większe spóźnienia
c) na Choszczówce muchy, na Pradze, jak przyjedzie przed 125, tłok nieziemski
d) przez Ząbki nadal szybciej
e) kolejna linia typu łączymy wszystko ze wszystkim
f) brygad trochę brakuje. serio.

dennis pisze: W przeciwpotoku by nie dało??! Brzmi to nieco fantastycznie :D
Nie takie rzeczy widuję na codzień, to jest teoretyczny przeciwpotok 517 i 9/25 :D

[ Dodano: 2006-01-13, 16:05 ]
Karol pisze:Bezprzesiadkowe połączenie Tarchomina z Mokotowem
Połączmy z 504 i będzie nawet z Ursynowem.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 13 sty 2006, 21:54

Prawda jest taka że Tarchomin nie ma połączenia z Grochowem, za to na Żerań jeździ pustawe 21. Ale dania na Grochów 144 odcina Tarchomin od dworca wschodniego a na Gocław jest 509.

IMO linia na Grochów jest potrzebna ale tylko w formie 4xx w synchronizacji ze 144 i 509, ale to trudna sprawa. Nie ma brygad, konkurencja ze strony 21 na sporym odcinku trasy....nic tylko czekać na tramwaj do Winnicy i Most Północny.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 175
Rejestracja: 15 gru 2005, 17:32
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: Banan » 13 sty 2006, 22:20

144 i 509 polecam zostawić w spokoju. 144 obecnie jako jedyna dowozi Tarchomin z Modlińską/Jagiellońską do Dworca Wschodniego. Popołudniu frekwencja przy samym dworcu wynosi do kilkunastu osób :!: 509 po końcowo-czerwcowej reformie sprawdza się dobrze i nie trzeba jej nigdzie pchać przez Grochów.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 14 sty 2006, 10:53

Fikander pisze:
Andrzej pisze:Heh.., wśród znajomych już któraś z kolei osoba narzeka na połączenie z Tarchominem.
A ja narzekam na połączenie z Mańkami-Wojdami.
To nie jest mój wymysł. Może akurat ja natrafiam na takie osoby, ale taki problem naprawdę jest. Z moich okolic połączenie z Tarchominem jest ciężkie.
Na Tarchominie mieszka już tylu ludzi, że nawet od nas coraz więcej osób chce tam dojechać, np. do swoich dziewczyn:P
Fikander pisze:
Andrzej pisze:Częstotliwość poprawiłoby się do 30 minut. Taka zmiana uratowałaby tą linię.
Bzdura.

a) 30 minut to nadal widmo.
b) im dłuższa trasa, tym większe spóźnienia
c) na Choszczówce muchy, na Pradze, jak przyjedzie przed 125, tłok nieziemski
d) przez Ząbki nadal szybciej
e) kolejna linia typu łączymy wszystko ze wszystkim
f) brygad trochę brakuje. serio.
- 30 minut wystarczy
- czas przejazdu identyczny jak dla 107-linii coraz bardziej docenianej
- tłok zmniejszy się - w końcu dojdzie linia wspomagająca na tym odcinku, a 125 się przyspieszy
- w Ząbkach są rano mega korki - nie jest wcale szybciej
- e tam..
- z przyspieszenia 125 ktoś kiedyś liczył, że uwolniłoby się co najmniej ze 3, z 305 także 3, czyli jest już 6, to powinno starczyć na drugi wariant czyli przedłużenie do Instytutu linii 140
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 14 sty 2006, 13:28

A co sądzicie o małej zmianie 416 na północnej trasie tzn. Rondo Żaba-Św. Wincentego-Budowlana-Wysockiego-Bartnicza-Wyszogrodzka-Chodecka-Bródno Podgrodzie.

Cel: Zapewnienie mieszkańcom Targówka połączenia z Gocławiem
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 14 sty 2006, 13:30

A po cóż taki zakrętas? :shock:
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 14 sty 2006, 13:39

Możnaby prosto na Bródno ewentualnie przez Suwalską tylko że....jeszcze na forum ZTM przekonałem się że dużo ludzi pisało żeby za żadne skarby nic nie zabierać z Wyszogrodzkiej i Bartniczej, bo tam jest duże osiedle....a jak wspomniałem o tramwaju to wiązkę taką dostałem... :roll:
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 14 sty 2006, 14:26

Faktycznie dopóki nie będzie stamtąd normalnego dojazdu na Pragę (zwykłym autobusem) to nie ma co zabierac 416. Osiedle jest olbrzymie, a tramwaje obsługują jego małą częsc.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25410
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 sty 2006, 15:02

Do projektu dennisa:
To wszystko nie tak. Znów próbujesz za dużo rzeczy na raz ze sobą połączyć. Bo z jednej strony reformujesz układ Gocław-Praga Płn. i zarazem rozbudowujesz układ Grochów-Praga Płn. A są to zupełnie niezależne od siebie relacje.
Przecież takie 101 i 144 to strasznie długie linie by były, a 120 bez postojów w Grodzisku niestety też takie nie przejdzie.
W przypadku połączenia Grochów-Praga Płn. trzeba sie zastanowić przede wszystkim nad kształtem 135. Ta linia ma bardzo nierównomierne wykorzystanie i zarazem spory potencjał.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 14 sty 2006, 17:48

Ja proponuję 120 z Maniek na Gocław (choć i tak nie jestem do tego przekonany) bez zbędnych kombinacji (wtedy 132 siłą rzeczy skrócone do Grodziska), 301 jako 168 na Lubelską - i styka. Nie potrzeba gmatwać w to linii 101 ani 144.

I polecam Dennisowi rychłą wizytę na Pradze. Czas wreszcie zapoznać się z realiami.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 14 sty 2006, 18:42

Ludzie na Mańkach mają teraz dojazd do metra i wątpię żeby z niego zrezygnowali. :wink:
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 14 sty 2006, 19:07

na Grota są większe korki po południu niż na Targowej, więc 132 odjeżdżałoby z Grodziska ostro do tyłu. Mówię nie!

ODPOWIEDZ