Raczej ograniczmy zakupy - wymieńmy tylko te wozy, które rzeczywiście tego wymagają, a za zaoszczędzone na pochopne zakupy środki pieniądze w budżecie na komunikację uruchomiajmy potrzebne brygady.Wiliam pisze:Wstrzymajmy kasacje, a uda się uruchomić nowe brygady.wincenty pisze:Teraz kasuje się całkiem dobre wozy tylko po to, by nówkom zrobić miejsce na zajezdni - smutne to, gdy np. nie ma pieniędzy na uruchomienie kilku nowych brygad na najbardziej oblężonych liniach.
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Przypominam że mówimy o zakupach MZA, a komunikację organizuje i finansuje ZTM!
Wiesz jaki był skutek niekasowania „całkiem dobrych lewarów”? Wawkom dorobił się popularnego tematu „Spis autobusów w złym stanie technicznym”. Ja bym wolał, żeby ludzie z zaplecza oceniali stan wozów i eliminowali truchła zanim ich zły stan będzie oczywisty również dla pasażerów. Oczywiście można próbować ubezpieczyć się od odpowiedzialności pieniężnej za takie numery i jeździć złomami aż na zakręcie ktoś wysiądzie przez burtę. Chyba nie o to chodzi.wincenty pisze:całkiem dobre wozy
Wozy, które stale trzeba łatać wymagają: zatrudnienia armii mechaników, posiadania stada autobusów gotowych w każdej chwili jechać na podmianę, trzymania mnóstwa części zamiennych i ciągłego inwestowania w ten składzik. To nie musi być wcale takie dużo tańsze rozwiązanie. W pakiecie otrzymuje się komunikację częściowo opartą na rzęchach. Chwila: Soliny i Libera już dają przykład.
No i ile lat mają te „jeszcze dobre” wozy? SU-15 po 14-15, many z R-4 po 13-14. Świeżynki jak na szacunkowy 10-letni czas eksploatacji autobusu.
Się wie, chodzi o podział pieniążków wyżej, na poziomie budżetu miasta na komunikację między ZTM a MZA.Wiliam pisze:Przypominam że mówimy o zakupach MZA, a komunikację organizuje i finansuje ZTM!
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
8702, 8736 oraz 8741 bez wyświetlaczy, sterowników i kasowników na R-7.
Kasacja:
gnioty: 4752, 4791, 4865
man: 3338
gnioty: 4752, 4791, 4865
man: 3338
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Tylko 20 gniotów czyli1000 pisze:Kasacja:
gnioty: 4752, 4791, 4865
+ 1308, 1309
zostaje 7 osiołków (nie wiadomo jeszcze jak z 1303)...
zostaje 7 osiołków (nie wiadomo jeszcze jak z 1303)...
Czyli go reanimowali...
Ze zdjęć na O-B wynika, że kasacja dotknęła jeszcze 3327, 4691, 4751
Ze zdjęć na O-B wynika, że kasacja dotknęła jeszcze 3327, 4691, 4751
4752 a nie 4751...1000 pisze:Czyli go reanimowali...
Ze zdjęć na O-B wynika, że kasacja dotknęła jeszcze 3327, 4691, 4751
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Już bez numerów: 4742, 3344 i 3345.
Kolejne autobusy na sprzedaż: 1301, 1302, 1304, 3317, 3333, 3903, 3910, 4737.
link
link
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Wyglądają w całkiem dobrym stanie, 3910 ma nawet nową tapicerkę.kocur pisze:Kolejne autobusy na sprzedaż: 1301, 1302, 1304, 3317, 3333, 3903, 3910, 4737.
link
A solary z Woronicza przenaczone do kasacji też są po nowemu - albo remont w CWSie jest tak słabo zrobiony, albo ktoś znów się spieszy z kasacją odświeżonych przecież wozów. Tak czy inaczej pachnie tu więc marnotrawstwem pieniędzy
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.