Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 15 sty 2016, 22:56

A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
Malo, w porywach zero. Dlaczego? Bo wzieli i wysiedli na sasanki.
Tak samo jest w druga strone. Zamiast przesiasc sie na sasanki wygodniej im jest jednoperonowo na hynka.
Biedzie ciut wicej biegania, ale sasanki ma elegancko polozone przystanki nie trzeba biegac hektara, przejscie w 1 cyklu przez obie jezdnie i przez hynka/sasanki i przez ziw. Niedogodnosc faktycznie, ale bez przesady.

Na/z trama bedzie przesiadka na krakowiakow, bez zmian w tym elemencie.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 sty 2016, 22:58

Czy 402 ma zaliczać PKP Służewiec? Nie wystarczy 401+189?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 15 sty 2016, 23:01

KwZ pisze:Czy 402 ma zaliczać PKP Służewiec? Nie wystarczy 401+189?
Tylko w kierunku krańca Wynalazek.

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 sty 2016, 23:05

ness pisze:btw na bokserskiej juz nie ma ekspedycji?
Nie ma.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 sty 2016, 23:05

Za to jest wystawiany dzień w dzień posterunek Mobilisu.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 15 sty 2016, 23:12

Tak czy inaczej coś częstszego niż 15 minut w g. szczytu na 17 Stycznia i Cybernetyki by się przydało.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 sty 2016, 23:14

Nie kracz, bo jeszcze zrobią kursy skrócone wzorem 178, a resztę potną do '30. :D

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 15 sty 2016, 23:15

TGM pisze:Tak czy inaczej coś częstszego niż 15 minut w g. szczytu na 17 Stycznia i Cybernetyki by się przydało.
Na Cybernetyki jak już, na 17 Stycznia jest komunikacja co 7-8 minut w godzinach szczytu (154 i 317).

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 15 sty 2016, 23:28

154 jakoś mało ciekawą trasę ma :P. Chodzi o to: na Służewcu 317 szczelnie się wypełnia ludźmi, którzy jadą do metra. Przy GM autobus jest już niezabieralny. Dla większości to nie problem, bo też chcą do metra czy na Służew i mają jeszcze 189 czy 401. Ale część chce może jechać dalej, do Wilanowa. A wsiąść nie może. No i potem takie kwiatki że te 317 to w Wilanowie puste jeździ. A może by nie jeździło takie gdyby się wcześniej więcej ludzi pomieściło ;) .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 sty 2016, 12:04

ness pisze:A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
To różnie, jak jadą trzy to zazwyczaj drugi niewiele, a trzeci nic.

Dodano po 49 sekundach:
reserved pisze:Nie kracz, bo jeszcze zrobią kursy skrócone wzorem 178, a resztę potną do '30. :D
Wygaszanie. Ale nie wiem, co z Ursusem. Tam nie ma co tego 178 zastąpić od Skoroszy?

Dodano po 3 minutach 33 sekundach:
317 powinno omijać Służew właśnie ze względu na ten Wilanów, bo faktycznie jak 189/401 są niezabieralne, to zaraz się też robi przypadkowo niezabieralne 317. Oczywiście, najlepszym rozwiązaniem byłoby 317 M.Wilanowska - Rolna - ... - Wilanów z jednoperonową przesiadką do 189/402/401, wtedy problem by nie występował, ale ludzie wolą bezpośredni przypadkowo niezabieralny autobus z losowego miejsca w losowym czasie niż pusty, pewny i punktualny. 117 też chcą wskrzesić, najlepiej jeszcze jak wypadek na Gocławiu pozbędzie możliwości dojazdu do Wilanowa.
ŁK

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 16 sty 2016, 12:34

Nie zapominaj, że często 317 stanowi szybszy dojazd do metra niż 139/217/700/710/724.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 sty 2016, 12:51

ness pisze:A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
Malo, w porywach zero. Dlaczego? Bo wzieli i wysiedli na sasanki.
Tak samo jest w druga strone. Zamiast przesiasc sie na sasanki wygodniej im jest jednoperonowo na hynka.
Biedzie ciut wicej biegania, ale sasanki ma elegancko polozone przystanki nie trzeba biegac hektara, przejscie w 1 cyklu przez obie jezdnie i przez hynka/sasanki i przez ziw. Niedogodnosc faktycznie, ale bez przesady.

Na/z trama bedzie przesiadka na krakowiakow, bez zmian w tym elemencie.
Tzn., że puste 141 chcesz zastąpić pustym 141 :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 16 sty 2016, 18:20

Kleszczu pisze:
ness pisze:A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
Malo, w porywach zero. Dlaczego? Bo wzieli i wysiedli na sasanki.
Tak samo jest w druga strone. Zamiast przesiasc sie na sasanki wygodniej im jest jednoperonowo na hynka.
Biedzie ciut wicej biegania, ale sasanki ma elegancko polozone przystanki nie trzeba biegac hektara, przejscie w 1 cyklu przez obie jezdnie i przez hynka/sasanki i przez ziw. Niedogodnosc faktycznie, ale bez przesady.

Na/z trama bedzie przesiadka na krakowiakow, bez zmian w tym elemencie.
Tzn., że puste 141 chcesz zastąpić pustym 141 :>
Przynajmniej brygadowo wyjdzie na zero :term:
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 sty 2016, 18:43

Szeregowy_Równoległy pisze:
Kleszczu pisze: Tzn., że puste 141 chcesz zastąpić pustym 141 :>
Przynajmniej brygadowo wyjdzie na zero :term:
#dobrazmiana :D
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

hooligan83
Posty: 96
Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
Lokalizacja: Mokotów

Post autor: hooligan83 » 17 sty 2016, 10:30

Po co 402 ma robić zawrotkę "POD Wiaduktem Sasanki" jak może bezpośrednio na węźle Marynarska? To byłby sens jakby zatrzymywało się dodatkowo na przystanku Sasanki.

ODPOWIEDZ