Ale 401 służy też Ursusowi i Skoroszom, a dzięki podziałowi można było podnieść częstotliwość do bardziej zgodnej z zapotrzebowaniem.kalapix pisze: Od Lotników 193 zapchane, a puste 401 co 15 min po 3 sztuki naraz.
Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
No dobra, ale... np. trzymając już się tego 193 - jeździ puste, ale jak dasz częstotliwość rzadszą niż '15, to zwyczajnie to będzie zniechęcanie do komunikacji.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
193 przed weekendem kursowało w szczycie A dwa razy częściej, a i tak było niełatwo do niego wejść.TGM pisze:Już bez przesady z tym marudzeniem. Są trzy na raz 401, robi się dziura, ale relacja nie jest unikatowa. Jest 193. A wcześniej te dziury dotyczyły unikatowej relacji Dolny Mokotów - Płowiecka gdzie nie było alternatywy raczej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
"Niełatwo wejść" to jednak ciut lepsza sytuacja od czekania pół godziny na autobus. A tyle można było czekać na 401 aby most przejechać. Poza tym 193 można też jechać od drugiej strony (401 ewentualnie też ).fik pisze:193 przed weekendem kursowało w szczycie A dwa razy częściej, a i tak było niełatwo do niego wejść.TGM pisze:Już bez przesady z tym marudzeniem. Są trzy na raz 401, robi się dziura, ale relacja nie jest unikatowa. Jest 193. A wcześniej te dziury dotyczyły unikatowej relacji Dolny Mokotów - Płowiecka gdzie nie było alternatywy raczej.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Mimo wszystko nie przez cały szczyt. A szczyt A to też nie wszystko.fik pisze:193 przed weekendem kursowało w szczycie A dwa razy częściej, a i tak było niełatwo do niego wejść.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Fantastycznie, mam jednak wrażenie, że leczenie problemów w jednym miejscu tworzeniem problemów w drugim miejscu (gdzie i tak było raczej źle) to jest metoda kiepska.TGM pisze:"Niełatwo wejść" to jednak ciut lepsza sytuacja od czekania pół godziny na autobus. A tyle można było czekać na 401 aby most przejechać. Poza tym 193 można też jechać od drugiej strony (401 ewentualnie też ).fik pisze: 193 przed weekendem kursowało w szczycie A dwa razy częściej, a i tak było niełatwo do niego wejść.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Try 7-8. Nawet po dodaniu kilku kursów między normalnym taktem jest ciasno.reserved pisze:W jakich godzinach się nie mieszczą?
Po południu za to jest lepiej, nie widziałem wreszcie stad 4 x 401 stojących na światłach przy GM.
402 na Wynalazku też stały z "odjazd za 4 minuty", więc nawet chyba zdanżają na pętlę.
402 na Wynalazku też stały z "odjazd za 4 minuty", więc nawet chyba zdanżają na pętlę.
ŁK
Studenci zaoczni tak wypełniają tę linię?Vilén pisze:Try 7-8. Nawet po dodaniu kilku kursów między normalnym taktem jest ciasno.reserved pisze:W jakich godzinach się nie mieszczą?
Naprawdę 14 kursów 401 w godzinie to jest tak marna oferta, że trzeba do tych kilku 193 wzdychać?fik pisze: Fantastycznie, mam jednak wrażenie, że leczenie problemów w jednym miejscu tworzeniem problemów w drugim miejscu (gdzie i tak było raczej źle) to jest metoda kiepska.
Dla studentów? Ojej, jacy biedni, z UKSW mieli przez długi czas gorszą komunikację i jakoś przeżyli. I ci z SGGW chyba również rozpoczynają zajęcia o różnych godzinach?fik pisze:Naprawdę piętnastominutowe dziury to jest marna oferta.
Tak, uważam że czasami warto przepuścić pełne 193 na rzecz pustego 401, bądź na odwrót, jeśli miałbym stracić kilka minut, jak sobie można na to pozwolić. A że studenci lubią jeździć na ostatnią chwilę to nic na to nie poradzę. Ale jak MichalJ też uważam, że jest to jednak polepszenie oferty. A jak już jadą na późniejszą godzinę, bądź wracają z zajęć to jest już sam zysk, o którym stale zapominasz. I nie musisz próbować obrażać.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1602
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
401 na odcinku ursuskim aż tak się zestadza? Jakoś nie sądzę. Za to został solidnie wzmocniony ciąg Służew - GalMok - Służewiec i to się chwali. A Bokserskiej takie 193 powinno w zupełności wystarczyć
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM