Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 29 gru 2015, 11:41

Wszystko ok ale czy motorniczy powinien ten przystanek obsłużyć? Fizycznie przystanku (słupka bo platforma jest) nie ma ale jest on w rozkładzie służbowym i pojawia się w zapowiedziach.

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 gru 2015, 12:51

Ale skad wiesz, ze to Twardowska, skoro nie ma słupka? Jak ktos wybuduje platformę 200 metrow dalej to tez moze byc Twardowska. Ja generalnie bym chyba nie obsługiwał, ale potem pisał raport, ze nie napotkano przystanku na trasie. Tak tak, komu sie chce:)
ŁK

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 03 sty 2016, 22:43

Podobno się nie da a jednak dało się zrobić różny czas przejazdu między dwoma przystankami dla dwóch linii, 17 na przejazd miedzy Świderską a Starymi Świdrami na minutę, natomiast 2 ma dwie minuty.

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 sty 2016, 23:06

Obie mogą mieć 1.5, tylko inną przeszłość na trasie.
ŁK

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 03 sty 2016, 23:38

Tylko, że ja jadąc 17 musiałem stać na Świdrach minutę za 2, która była przed czasem a ja byłem w plecy. Poza tym tą przeszłość na trasie 17 ma bardziej skomplikowaną niż 2.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1513
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 04 sty 2016, 18:56

Fakt stawania przed Al. Zieleniecką i na niej (linia 26) to tak celowo by wytracić +3 do zera?

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 05 sty 2016, 10:50

Dla linii z Zielenieckiej czy Kijowskiej niewątpliwie się poprawiło ale dla 6/26 zmiana spowodowała, że traci się trzy minuty bo stoi się przed Zieleniecką, później półtorej minuty przed skrętem w Zamojskiego gdzie po ok. pół minuty już jest pusto i przepuszcza się powietrze a następnie stoimy całe światło przez Kijowską bo mniej więcej po minięciu zwrotnicy pojawiają się oczy na sygnalizatorze. Jeśli inaczej się nie da ze światłami to może rozkład da się dostosować.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 31 sty 2016, 23:58

[quote="Glonojad w "Priorytetach" w kierunku jeżdżącego 25 Flasza"]Przyznaj się, gdzie odstawałeś? :p[/quote]Flasz miał lepiej. Ja miałem wczoraj i dziś jedynkę. Żaba w stronę centrum a potem, poza odcinkiem z priorytetem, zazwyczaj dwa do trzech z zestawu: Namysłowska, Powązkowska, Okopowa, Och-Ratusz. Ewentualnie na środku Zawiszy stałem, żeby nikogo nie zajechać. W drugą stronę Namysłowska, Żaba i Poborzańska. Organizatorze, weź nożyczki i tnij te minuty.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 lut 2016, 13:35

Czas przejazdu na linii 190 w DS jest do poprawki. Nie idzie się wyrobić w czasie. Nie wiem jak jeźdzą kierowcy z R-11, ale oni jakoś się wyrabiają w czasie, ale Ci z R-13 już nie mogą...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 lut 2016, 13:37

Walas pisze:Czas przejazdu na linii 190 w DS jest do poprawki. Nie idzie się wyrobić w czasie. Nie wiem jak jeźdzą kierowcy z R-11, ale oni jakoś się wyrabiają w czasie, ale Ci z R-13 już nie mogą...
No to skoro ci z "Kleszczowej" się wyrabiają to jednak się da.

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 lut 2016, 13:42

Domas pisze:
Walas pisze:Czas przejazdu na linii 190 w DS jest do poprawki. Nie idzie się wyrobić w czasie. Nie wiem jak jeźdzą kierowcy z R-11, ale oni jakoś się wyrabiają w czasie, ale Ci z R-13 już nie mogą...
No to skoro ci z "Kleszczowej" się wyrabiają to jednak się da.
Oczywiście, że się da wyrobić w czasie, ale trzeba jechać minimum 65-70km/h...bo jadąc przepisowe 50km/h nie da się wyrobić w czasie to po pierwsze, a po drugie jedź 65-70km/h po rozwalonym torowisku między Starym Miastem a Parkiem Praskim.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 01 lut 2016, 14:04

W szczycie w DP to i -10 jest normą. Ta linia po prostu zawsze jest opóźniona...

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lut 2016, 20:16

Walas pisze:
Domas pisze:No to skoro ci z "Kleszczowej" się wyrabiają to jednak się da.
Oczywiście, że się da wyrobić w czasie, ale trzeba jechać minimum 65-70km/h...bo jadąc przepisowe 50km/h nie da się wyrobić w czasie to po pierwsze, a po drugie jedź 65-70km/h po rozwalonym torowisku między Starym Miastem a Parkiem Praskim.
A podobno rozkład jazdy nie upoważnia do łamania przepisów. :)
Frencher kiedyś pisał, że na Radzymińskiej jest za dużo czasu. Jedyną linią, która tam nie jeździ wcześniej jest właśnie 190, bo przywozi opóźnienia z miasta.
Pytanie z innej działki - teoretyczne: czy dla linii nocnych byłoby możliwe zrobienie w busmanie dwóch rozkładów (tak jak w przypadku N44 z objazdem KP) - ROZKŁAD NOCNY i ROZKŁAD WEEKENDOWY z oddzielnymi czasami przejazdu. Jak wiadomo w weekendy napełnienie jest większe, a więc czas przejazdu dłuższy. Dotychczas nawet jeśli był podział na rozkład nocny i weekendowy to czas na przejazd był taki sam. Podobne kryterium można zastosować do rozkładów tymczasowych (np. w Wigilię niektóre linie miały rozkłady specjalne, ale strefy były wzięte z weekendu, a ruch zamiera o 16-17, w święta czy Nowy Rok ruch zaczyna się po 12 itd). Oczywiście w tym przypadku to już tylko teoria, bo nikt nie będzie sobie głowy zawracał paroma dniami w roku.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 01 lut 2016, 20:48

Łatwo się robi rozkład specjalny, jak coś można z niego uzyskać, ale jak możliwe że będzie trzeba dołożyć brygad to chyba nikt do tego się nie pali.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 lut 2016, 20:56

No właśnie na objazdy rozkłady specjalne robi się wtedy, gdy nie idzie się na objeździe wyrobić w postojach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany