Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Wszystko ok ale czy motorniczy powinien ten przystanek obsłużyć? Fizycznie przystanku (słupka bo platforma jest) nie ma ale jest on w rozkładzie służbowym i pojawia się w zapowiedziach.
Ale skad wiesz, ze to Twardowska, skoro nie ma słupka? Jak ktos wybuduje platformę 200 metrow dalej to tez moze byc Twardowska. Ja generalnie bym chyba nie obsługiwał, ale potem pisał raport, ze nie napotkano przystanku na trasie. Tak tak, komu sie chce:)
ŁK
Podobno się nie da a jednak dało się zrobić różny czas przejazdu między dwoma przystankami dla dwóch linii, 17 na przejazd miedzy Świderską a Starymi Świdrami na minutę, natomiast 2 ma dwie minuty.
Tylko, że ja jadąc 17 musiałem stać na Świdrach minutę za 2, która była przed czasem a ja byłem w plecy. Poza tym tą przeszłość na trasie 17 ma bardziej skomplikowaną niż 2.
Fakt stawania przed Al. Zieleniecką i na niej (linia 26) to tak celowo by wytracić +3 do zera?
Dla linii z Zielenieckiej czy Kijowskiej niewątpliwie się poprawiło ale dla 6/26 zmiana spowodowała, że traci się trzy minuty bo stoi się przed Zieleniecką, później półtorej minuty przed skrętem w Zamojskiego gdzie po ok. pół minuty już jest pusto i przepuszcza się powietrze a następnie stoimy całe światło przez Kijowską bo mniej więcej po minięciu zwrotnicy pojawiają się oczy na sygnalizatorze. Jeśli inaczej się nie da ze światłami to może rozkład da się dostosować.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
[quote="Glonojad w "Priorytetach" w kierunku jeżdżącego 25 Flasza"]Przyznaj się, gdzie odstawałeś? [/quote]Flasz miał lepiej. Ja miałem wczoraj i dziś jedynkę. Żaba w stronę centrum a potem, poza odcinkiem z priorytetem, zazwyczaj dwa do trzech z zestawu: Namysłowska, Powązkowska, Okopowa, Och-Ratusz. Ewentualnie na środku Zawiszy stałem, żeby nikogo nie zajechać. W drugą stronę Namysłowska, Żaba i Poborzańska. Organizatorze, weź nożyczki i tnij te minuty.
Czas przejazdu na linii 190 w DS jest do poprawki. Nie idzie się wyrobić w czasie. Nie wiem jak jeźdzą kierowcy z R-11, ale oni jakoś się wyrabiają w czasie, ale Ci z R-13 już nie mogą...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
No to skoro ci z "Kleszczowej" się wyrabiają to jednak się da.Walas pisze:Czas przejazdu na linii 190 w DS jest do poprawki. Nie idzie się wyrobić w czasie. Nie wiem jak jeźdzą kierowcy z R-11, ale oni jakoś się wyrabiają w czasie, ale Ci z R-13 już nie mogą...
Oczywiście, że się da wyrobić w czasie, ale trzeba jechać minimum 65-70km/h...bo jadąc przepisowe 50km/h nie da się wyrobić w czasie to po pierwsze, a po drugie jedź 65-70km/h po rozwalonym torowisku między Starym Miastem a Parkiem Praskim.Domas pisze:No to skoro ci z "Kleszczowej" się wyrabiają to jednak się da.Walas pisze:Czas przejazdu na linii 190 w DS jest do poprawki. Nie idzie się wyrobić w czasie. Nie wiem jak jeźdzą kierowcy z R-11, ale oni jakoś się wyrabiają w czasie, ale Ci z R-13 już nie mogą...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
W szczycie w DP to i -10 jest normą. Ta linia po prostu zawsze jest opóźniona...
A podobno rozkład jazdy nie upoważnia do łamania przepisów.Walas pisze:Oczywiście, że się da wyrobić w czasie, ale trzeba jechać minimum 65-70km/h...bo jadąc przepisowe 50km/h nie da się wyrobić w czasie to po pierwsze, a po drugie jedź 65-70km/h po rozwalonym torowisku między Starym Miastem a Parkiem Praskim.Domas pisze:No to skoro ci z "Kleszczowej" się wyrabiają to jednak się da.
Frencher kiedyś pisał, że na Radzymińskiej jest za dużo czasu. Jedyną linią, która tam nie jeździ wcześniej jest właśnie 190, bo przywozi opóźnienia z miasta.
Pytanie z innej działki - teoretyczne: czy dla linii nocnych byłoby możliwe zrobienie w busmanie dwóch rozkładów (tak jak w przypadku N44 z objazdem KP) - ROZKŁAD NOCNY i ROZKŁAD WEEKENDOWY z oddzielnymi czasami przejazdu. Jak wiadomo w weekendy napełnienie jest większe, a więc czas przejazdu dłuższy. Dotychczas nawet jeśli był podział na rozkład nocny i weekendowy to czas na przejazd był taki sam. Podobne kryterium można zastosować do rozkładów tymczasowych (np. w Wigilię niektóre linie miały rozkłady specjalne, ale strefy były wzięte z weekendu, a ruch zamiera o 16-17, w święta czy Nowy Rok ruch zaczyna się po 12 itd). Oczywiście w tym przypadku to już tylko teoria, bo nikt nie będzie sobie głowy zawracał paroma dniami w roku.
Łatwo się robi rozkład specjalny, jak coś można z niego uzyskać, ale jak możliwe że będzie trzeba dołożyć brygad to chyba nikt do tego się nie pali.
No właśnie na objazdy rozkłady specjalne robi się wtedy, gdy nie idzie się na objeździe wyrobić w postojach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem