Kuuuurła, kiedyś to było xD Dobrze, że po wypadku 7272 nie zakazałeś autobusów z silnikiem za ostatnią osią.Michalk001 pisze: ↑14 lip 2021, 19:22I tutaj właśnie mamy przykład że autobusy niskopodłogowe to kompletny debilizm. Aż strach pomyśleć ile byłoby ofiar gdyby był tłok. Pasażerowie prawie na poziomie asfaltu to proszenie się o kłopoty.stołecznynocnik pisze: ↑13 lip 2021, 13:34
Zmęcznie + całą noc była ulewa + śliska droga = prostoliniowo do tragedii
Prawie zawsze w takim przypadku problemem jest zły montaż / uszkodzenia bariery. Poprawnie działająca bariera nie powinna się wbijać w pojazd, tylko przyjmować jego energię.
Natomiast można zwrócić uwagę, że wieczorem wypadki są bardziej spektakularne. Większy luz na drogach, większe prędkości, nie raz już lądował jakiś autobus w rowie podczas zjazdu. Może problemem jest przemęczenie kierowców?