Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
No właśnie,tak jak napisałeś to zapewne będzie ale z drugiej strony szukują sie większe roszady brygadowe pomiędzy zajezdniami I takie np. 504(prędzej czy później i tak to się stanie)trafi pod skrzydła R7JacekM pisze:tak sobie wymyśliłem na szybko:
106 R-11
121 Mob, R-6
123 R-10
159 Mob, R-10
174 R-7, R-13
184 R-11
409 R-13
507 R-6, R-10
713 Mob, R-11
716 R-11
719 R-6
729 Mob
Wszystko zależy od tego, ile brygad wielkopojemnych będzie w stanie wystawić MZA. Jeśli wozów wielkopojemnych zabraknie, to na takich liniach jak 106 czy 159 za Veolię wejdą solówki. Co do 106 - jeśli brygady Veolii pozostaną wielkopojemne, to przejmie je Kleszczowa Neoplanami, jeśli zaś pojawią się tam solówki, to pewnie prędzej czy później wejdzie któryś z ajentów (PKS lub Mobilis). Do tego czasu być może wejdzie na te brygady R-6.altar pisze:A co np. ze 106 - teraz jest obsługa w większości solówkowa, a R-11 raczej nie ma ich nadmiaru
Tak sobie popatrzyłem na MaxA i doszedłem do wniosku, że dałoby radę usunąć R13 z 522. Obecnie jeżdżą tam 3 całki niskpodłogowe i jeden dodatek. Można by je przekazać na 500 (1 brygada z Woronicza), 131 (1 brygada z Woronicza) oraz zestaw całka+dodatek z 514. A potem wymieszać nieco rozkład brygad na 145, by było tam więcej Stalowej, a mniej Ostrobramskiej. W DŚ jest nieco gorzej, bo jest tylko jedna całka na 514. Pozostałe dwie brygady trzeba by wymienić z 145 i wysłać na 522 Ostrobramską. Zawsze to jednak bliżej z Wilanowa na R-10 niż na R-13.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Analizując rozkład brygad, próbowałem uporządkować obsługę części linii w celu likwidacji długich dojazdów na pusto i wycinkowej/jednobrygadowej obsługi przez dany zakład.
- R-7 schodzi ze 102 (2c), 131 (1c), 171 (1c), 500 (1c) i 514 (1c i 1 d) - bilans to (-5) całek i (-1) dodatek. W zamian za brygady ze 102, 131 i 514 następuje wymiana z R-10 na liniach 117, 148 i 301 (wzięcie tej jednej brygady). Za brygadę na 171 R-7 bierze brygadę na 116, 501 lub 522 od R-6. Za brygadę na 500 bierzemy coś na 522 od R-13.
- R-11 schodzi z 502 (1 c). Wchodzi natomiast na 150 (2c - wymiana z R-6 na 106 lub 154), 155 (przejęcie od R-10 pozostałych 4 całek w zamian za roszady obsługowe na 182/188/521/523) i przejmuje od R-6 1 d na 504 (wymiana na liniach 106/154).
- R-6 schodzi z linii 150 (2 c) i 504 (1 d) - wymiana w ramach 106/154. Dodatkowo bierze brakujące 4 całki na 171 (z R-7 wymienia się na 116/501/522, z R-10 natomiast na brygady na 111, gdyż reszta linii dzielonych obsługowo między R-6 a R-10 jest na solówki).
- R-13 bierze od R-7 1c na 500 w zamian z całkę na 522. Dodatkowo przejmuje też 3 dodatki na 805 od R-10, wymieniając się na liniach 145 i 162.
- R-10 przejmuje dwie brakujące całki na 102, 1c na 131, 1c na 502 oraz 1c i 1d na 514. W zamian oddaje 4c na 155 R-11 (wymiana na liniach 182/188/521/523), 3c na 171 (wymiana z R-6 na 111), 1c na 301 (oddanie na R-7) i 3d na 805 (wymiana na linii 145).
W roszadach tych celowo pomijam ajentów, gdyż tutaj jest gorzej z wymianami.
Co wy na to?
- R-7 schodzi ze 102 (2c), 131 (1c), 171 (1c), 500 (1c) i 514 (1c i 1 d) - bilans to (-5) całek i (-1) dodatek. W zamian za brygady ze 102, 131 i 514 następuje wymiana z R-10 na liniach 117, 148 i 301 (wzięcie tej jednej brygady). Za brygadę na 171 R-7 bierze brygadę na 116, 501 lub 522 od R-6. Za brygadę na 500 bierzemy coś na 522 od R-13.
- R-11 schodzi z 502 (1 c). Wchodzi natomiast na 150 (2c - wymiana z R-6 na 106 lub 154), 155 (przejęcie od R-10 pozostałych 4 całek w zamian za roszady obsługowe na 182/188/521/523) i przejmuje od R-6 1 d na 504 (wymiana na liniach 106/154).
- R-6 schodzi z linii 150 (2 c) i 504 (1 d) - wymiana w ramach 106/154. Dodatkowo bierze brakujące 4 całki na 171 (z R-7 wymienia się na 116/501/522, z R-10 natomiast na brygady na 111, gdyż reszta linii dzielonych obsługowo między R-6 a R-10 jest na solówki).
- R-13 bierze od R-7 1c na 500 w zamian z całkę na 522. Dodatkowo przejmuje też 3 dodatki na 805 od R-10, wymieniając się na liniach 145 i 162.
- R-10 przejmuje dwie brakujące całki na 102, 1c na 131, 1c na 502 oraz 1c i 1d na 514. W zamian oddaje 4c na 155 R-11 (wymiana na liniach 182/188/521/523), 3c na 171 (wymiana z R-6 na 111), 1c na 301 (oddanie na R-7) i 3d na 805 (wymiana na linii 145).
W roszadach tych celowo pomijam ajentów, gdyż tutaj jest gorzej z wymianami.
Co wy na to?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7831
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7831
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Nocne o tej porze w DP są wielce przeciążone...
Jakby linia na tym odcinku obsługiwała jakieś ważne osiedla, to byłby rozsądny dojazd na R-6, a tak to nie ma co. I po co było Chełmską likwidować?
Jakby linia na tym odcinku obsługiwała jakieś ważne osiedla, to byłby rozsądny dojazd na R-6, a tak to nie ma co. I po co było Chełmską likwidować?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32