Fikander pisze:a) w 7/9/21/25 jest potężna rezerwa miejsc i doczekanie się składu z miejscami siedzącymi to kwestia maksymalnie pięciu minut niezależnie od pory dnia.
Na pętli?
Fikander pisze:b) maksymalny rozkładowy czas przejazdu w tej relacji to 18 minut.
No właśnie, rozkładowy - a rzeczywisty to 22 minuty.
Fikander pisze:NIE UWIERZĘ w regularne wydłużenie o 2/3 na tak krótkim odcinku
Sam przejazd przez wiatraczną jest wystarczająco czasochłonny. ile to razy mnie 521 wyprzedzało gdy ja gniłem w tramwaju?
Fikander pisze:c) ja wolę nawet jechać 4 minuty dłużej, ale czekać 10 minut krócej.
Jeśłi masz 4 minuty i nigdzie ci się nie spieszy. To działa na tej zasadzie ze jak idzie się na przystanek to ,a się pod ręką rozkład tramwajów i 521. co ma zaraz przyjechać to się idzie (a odcinek niewielki)m i jak jest 521 to jest fajnie bo z Gocławka zasuwam szybciej niż tramwaje - robiłem nawet zawody z kumplem ko pierwszy z Gocławka na Narutowiczu będzie. Wygrałbym gdyby nie korek w okolicy Pl. Zawiszy.
521 jest za«wsze dobrze dopakowane i jadą nim ludzie którzy nie przesiadają sie w tramwaje skoro właśnie trasa autobusu sie pokrywa. Czemu? jedna przesiadka mniej, a przy okazji taniej - bo jeden jednorazowy.
Jeździłem sporo 521 w miarę różnych godzinach, fakt ze punktualność to tak średnio, czas przelot taki sobie, a gdyby zdjąć jeszcze parę innych przystanków...
Nie będzie 521 - trudnom jeździć nie będę - ale jazda po nowej trasie ani nie poprawi czasu przejazdu (wawelska x grójecka i Pomnik lotnika) i okresowo mocno korkująca się trasa Ł.