Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory
Moderator: Wiliam
Beton jak beton... Co najmniej tydzień, a do pełnej wytrzymałości miesiąc.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chyba, że pójdziesz ze dwie klasy w górę, wtedy tydzień.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Takie pytanie laika: nie da się takiej płyty prefabrykować, przywieźć, położyć? Za duża?
Za droga? Czy potrzebuje odpowiedniej podbudowy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
O wiele prostszym rozwiązaniem od martwienia się o transport podbudowy, który jest raczej wykonalny, ale nieopłacalny, jest budowa na Światowida (bo tam jest jednak najbardziej newralgiczny punkt jako jedyny wyjazd z Tarchomina) w miejscu przecięcia torowiska jezdni tymczasowej obok tegoż (z mapy widać, że jest miejsce, zresztą jak miałoby go nie być, skoro ma być docelowo druga jezdnia?). Płaczu o wyłączenia ulic poprzecznych nie rozumiem zaś w ogóle, bo przecież jest ciąg Strumykowa/Myśliborska, który może spokojnie przejąć ruch pod warunkiem, że nie nastąpi wyłączenie wszystkich skrzyżowań naraz. W innym przypadku też zresztą dałby radę, tyle że już niekoniecznie spokojnie. Niestety, chce się budować tramwaj, to trzeba przełknąć drobne czasowe utrudnienia
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Są systemy z prefabrykacją płyty, ale to zabaea kosztowna i precyzyjna wbrew pozorom. Wątpię, by się ktoś w to bawił o ile w ogóle dopuszcza to dokumentacja - tu czas zamknięcia ruchu tramwajów nie gra roli
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zakładałem, że będzie podsypka pod ulicami. Skoro nie będzie, to nawet lepiej (brak kolein). Co do problemów z przecięciem Światowida, to można objechać to miejsce przez Milenijną - Ćmielowską. W wakacje ruchu nie ma tam dużego.
Doszły do mnie pytania, czemu jeszcze nikt niczego fizycznie nie robi przy tramwaju. Glonojad, znasz może szczegóły wielkiego przecinania wstęgi na inaugurację robót?
Może w poniedziałek zjedzie sprzęt, ludzie i będzie się działo? Tymczasem zadałem oficjalnie pytanie:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... izacja.pdf
Doszły do mnie pytania, czemu jeszcze nikt niczego fizycznie nie robi przy tramwaju. Glonojad, znasz może szczegóły wielkiego przecinania wstęgi na inaugurację robót?
Może w poniedziałek zjedzie sprzęt, ludzie i będzie się działo? Tymczasem zadałem oficjalnie pytanie:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... izacja.pdf
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rano na terenie przyszłej pętli przy Mehoffera widziałem ekipę tnącą krzewy. Zobaczymy po południu co wycięli.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Zapewne krzewy.tarantula01 pisze:Rano na terenie przyszłej pętli przy Mehoffera widziałem ekipę tnącą krzewy. Zobaczymy po południu co wycięli.
To na pewno, tylko żeby nie było niepotrzebnego wycinania drzew.Domas pisze:Zapewne krzewy.tarantula01 pisze:Rano na terenie przyszłej pętli przy Mehoffera widziałem ekipę tnącą krzewy. Zobaczymy po południu co wycięli.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kilka sztuk drzew przy Mehoffera i przy Botewa zostało ściętych.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Wykonawca musi do 15.03 zdążyć z wycinką, bo potem jest okres lęgowy ptaków. Nie ma na co czekać i trzeba ciąć.tarantula01 pisze:Kilka sztuk drzew przy Mehoffera i przy Botewa zostało ściętych.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 lip 2011, 19:06
http://www.se.pl/wydarzenia/warszawa/17 ... 86570.html Ja wiem, że Super Express to średnio wiarygodne źródło, ale także wypowiada się prezes Witek, więc może w niedługim czasie linia tramwajowa dotrze także do Winnicy17 pojedzie na Tarchomin
Tramwaj z Tarchomina na Żoliborz i do Śródmieścia zamierza zafundować mieszkańcom Zarząd Transportu Miejskiego. Kursować ma tak linia 17, którą urzędnicy chcą przedłużyć na Białołękę, kiedy gotowe będzie torowisko do ul. Mehoffera. Nie czekając na koniec budowy nowej trasy przez Tarchomin, ZTM już pracuje nad wydłużeniem tego odcinka do pętli Winnica.
- Chcemy, aby z tramwaju na Tarchominie korzystali również ci, którzy dojeżdżają na Bielany i Żoliborz. To ma być także połączenie do Śródmieścia i Dworca Centralnego. Dlatego chcemy wydłużyć "17" na Białołękę - mówi Wiesław Witek (56 l.), dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego. "17" będzie zatem drugim, oprócz "2", tramwajem kursującym po Tarchominie. Wszystko po to, by zachęcić mieszkańców osiedla do korzystania z komunikacji szynowej. Pełną trasę nowej "17", która dziś kursuje między Służewcem a Młocinami, poznamy dopiero jesienią, kiedy dobiegną końca prace przy budowie torów od mostu Marii Curii-Skłodowskiej do ul. Mehoffera.
Choć pod 4,5-kilometrowy odcinek tej nowej trasy nie wbito jeszcze łopaty, ZTM planuje już jej wydłużenie. - Mamy już zezwolenie na realizację inwestycji do pętli Winnica - zdradza Wiesław Witek. - Chcemy w trakcie budowy trasy do Mehoffera rozpocząć procedury przetargowe i nawet zacząć budować w międzyczasie również ten fragment - dodaje. Sam odcinek, którym ma jechać "17", będzie gotowy za mniej więcej dziesięć miesięcy. Będzie kosztował 64 mln zł. Przejazd tramwajem z Mehoffera do Młocin zajmie wówczas 21 minut.
Zależy, co rozumiemy przez "ZTM pracuje nad". Pierwsze studia wykonalności to nie wiem, ile mają, pewnie z 10 lat. [Ktoś potrafi to określić?]
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
21 minut z Mehoffera do Młocin? Widać profesjonalizm SuperEkspresu...
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM