Komunikacja w Starej Miłośnie

Moderator: Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 26 lut 2016, 12:50

Płowieszczołak pisze:
Miłośniej
Blisko. Sto lat temu funkcjonowała jeszcze nazwa Miłośna.

Jak analiza protokołów Komisji Infrastruktury? Owocna?
(Tym zaś, który są rządni konkretnych rozwiązań, a nie jedynie wiedzy o warunkach brzegowych proponuję raczej spojrzeć w dzisiejsze notatki służbowe).
A dla tych co nie mogą spojrzeć w notatki służbowe można coś zdradzić ?. Co się zmieniło w stosunku do pisma ZTM do UD ?.

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 26 lut 2016, 15:30

Dla tych co nie mogą spojrzeć, chyba trzeba będzie poczekać na efekty działania dziennikarzy. (Słyszałem, że są tworzone równolegle przynajmniej trzy takie artykuły. Równolegle, a więc kto wie, może nawet będą akcentowały zupełnie coś innego?).

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8458
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 mar 2016, 10:41

Jest i ogłoszenie zmian we wschodnich dzielnicach:
Częściej, wygodniej i sprawniej w Wesołej i Rembertowie
Linia 173 zastąpi obecne 173 i 315. Autobusy będą kursowały na trasie STARA MIŁOSNA – DW. WSCHODNI (LUBELSKA) ze zdecydowanie większą, 12-minutową częstotliwością. Linie 183 i 216 zostaną połączone w jedną – 183, która będzie obsługiwała trasę ZIELONA – WIATRACZNA. Autobusy będą podjeżdżały na przystanki co 12 minut. Nowa organizacja komunikacji autobusowej w Wesołej i Rembertowie zacznie obowiązywać 29 marca.

http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1609&c=100&l=1

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 mar 2016, 10:53

30 minut w DS to kiepska oferta. Kto chciałby jechać autobusem, na który musi czekać średnio 15 minut?
"Nowe rozwiązanie komunikacyjne pozwoli na utworzenie bezpośredniego połączenia osiedla Zielona z Pragą Płd."
A w przyszłości "raz zdobytego połączenia nie oddamy nigdy"?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 mar 2016, 11:51

Ciekawe jak to brygadowo wyjdzie, no i czy te zmiany nie zmniejszą popytu na S2 z południowej strony torów?
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 mar 2016, 13:06

Zmiana 173(315) jest z 15/30/30 na 12/15/30, więc chyba tych brygad trochę dojdzie...


A na 131 to brygad nie ma.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 mar 2016, 13:48

MichalJ pisze:Zmiana 173(315) jest z 15/30/30 na 12/15/30, więc chyba tych brygad trochę dojdzie...


A na 131 to brygad nie ma.
Wiem inny tabor i inna długość linii ale 216 i 183 razem w szczycie były średnio co 7/8 minut. Teraz będzie jedno 183 co 12 minut.
Więc chyba jedna brygada z 216 pójdzie na 173[no oczywiście nie Libero czy co tam teraz jest na 216 ale...], czy to starczy na podniesienie częstotliwości 173 do 12 minut nie wiem.
Wzrośnie za to ilość brygad całodziennych na linii 173. Dodatki z 315 stają się całkami.

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 16 mar 2016, 13:53

Ponadto trasa 173 wydłuży się o jakieś 12 minut.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 mar 2016, 13:55

Płowieszczołak pisze:Ponadto trasa 173 wydłuży się o jakieś 12 minut.
Fakt zapomniałem o Starej Miłosnej.
Mi wychodzi z 8-9 minut.

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 16 mar 2016, 14:11

Słusznie 8-9, ale popatrz jak to popisowo głupio zostało wymyślone- zamiast ułatwić ludziom z innych osiedli dojazd do SM, to nadal autobus będzie zatrzymywał się na skraju osiedla. Dopiero po postoju (pewnie z 20 minut) jechać będzie w kierunku Macierowego Bagna. Funkcjonalność 173 w SM wciąż nie osiągnie wartości powyżej zera.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 mar 2016, 14:15

Przy częstotliwości 12-15 minut w takiej sytuacji można się przesiąść do poprzedniej brygady. ;) A w sumie to 173 mogłoby zrobić taką rundkę: Jana Pawła II - Trakt Brzeski - Jana Pawła II i dopiero odbyć postój? :-k

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 mar 2016, 14:22

Płowieszczołak pisze:Słusznie 8-9, ale popatrz jak to popisowo głupio zostało wymyślone- zamiast ułatwić ludziom z innych osiedli dojazd do SM, to nadal autobus będzie zatrzymywał się na skraju osiedla. Dopiero po postoju (pewnie z 20 minut) jechać będzie w kierunku Macierowego Bagna. Funkcjonalność 173 w SM wciąż nie osiągnie wartości powyżej zera.
Dopiero jak będzie pętla Stara Miłosna przy Granicznej lepiej to będzie wyglądać[ pod względem linii 173]. Na stronie miasta był opis inwestycji na najbliższe lata i była tam budowa pętli. Nie na mapce.:)Tylko nigdzie [ nawet po jutrzejszej zmianie ] w budżecie nie ma kasy na samą budowę. Wiadomo może co z tą inwestycją ? Która dokładnie będzie to działka na pętlę ? Zakładam, że będzie to działka która jest już miejską.

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 16 mar 2016, 14:32

Nie szykuje się pętla przy Granicznej. I w ogóle żadna w Starej Miłośnie w jakimkolwiek przewidywalnym czasie. To są takie marzenia jak o tramwaju na ulicy Tramwajowej.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 mar 2016, 14:43

Płowieszczołak pisze:Nie szykuje się pętla przy Granicznej. I w ogóle żadna w Starej Miłośnie w jakimkolwiek przewidywalnym czasie. To są takie marzenia jak o tramwaju na ulicy Tramwajowej.
Informacja prasowa pisze:Poza metrem Zarząd Transportu Miejskiego zajmie się budową przystanków i zatok autobusowych (m.in. w ul. L. Kondratowicza, ul. Jana Kazimierza) oraz pętli autobusowych (Stara Miłosna, rejon oś. Derby) oraz modernizacją I linii metra (informacja dotykowa na stacjach A7, A13 i A17, budowa dwóch dźwigów osobowych na stacji A4 Stokłosy, dodatkowe bramki na stacjach A1-A23, tablice tyflograficzne na stacjach A1-A23).
Powyższy cytat jest stąd. http://www.um.warszawa.pl/aktualnosci/w ... y-w-2016-r
Plik 1. Początkowe zdania.

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 16 mar 2016, 15:16

Więc w ciągu trzech pozostałych jeszcze kwartałów tego roku będę miał okazję zrozumieć co pod zwrotem "pętla autobusowa" (w Starej Miłośnie) rozumieją twórcy tego dokumentu. (Póki co nie słyszałem, by był jakiś sensowny pomysł, nie wspominając o wykupionym terenie, planie, pozwoleniach, etc.).

ODPOWIEDZ