Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 maja 2009, 21:11

pawcio pisze:Zdjąć wozy z 521 czy 512?
Te linie i tak niedługo same padną, więc ok.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 maja 2009, 21:13

^^^ 521 na Ochocie już padło O-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 maja 2009, 21:13

pawcio pisze:
Glonojad pisze:Oczywiście, częsta linia nad metrem (chociaż nie jestem pewien, czy dokładnie nad, czy nie jednak z lokalnymi zawijasami) jest potrzebna, żeby poprawić jego dostępność - ale na pewno tej funkcji nie pełniło 182!
Tą funkcję pełni zdecydowanie 174 które wzdłuż Al. Niepodległości jeździ zdecydowanie dobrze wykorzystywane. Czego o 182 powiedzieć się raczej nie da.
174 trzeba by jednak podkręcić, a przeszkodą na drodze jest a) Świętokrzyska w DP b) krótka końcówka na prawym brzegu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 maja 2009, 21:13

R-11 Kleszczowa pisze:Tak - to faktycznie argument za utrzymaniem żenująco zapełnionej solówkowej linii z żałosną częstotliwością kursującą nad metrem
Metro nie sięga wszędzie a 301 nie jeździ w DS.
Wraz z wycofaniem 182 oczekuje pojawienia się 301 w DS pod dowolna postacią najlepiej w okolice GUS.
R-11 Kleszczowa pisze:Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie się przy GUSie przesiadł w relacji Praga - Mokotów.
A gdzie eis przesiada? Wcześniej? do czego miałby sie przesiąść jak nie będzie 182?
R-11 Kleszczowa pisze:Idziemy dalej - Płowiecka nie jest węzłem przesiadkowym.
Nie? to co tam robią ludzie przesiadający sie np z 401 lub na 401?
R-11 Kleszczowa pisze:Przy Hynka przesiadałem się setki (jak nie tysiące razy) i do tej pory nie zauważyłem tam specjalnej niewygody.
Bo jej nie ma w tych relacjach na które jest zoptymalizowany.

W innej juz mniej.

Swoja drogą brakuje mi autobusu na tym krótkim odcinku Al. Krakowskiej. Zatrzymania ostatnio są często na tym ciągu dla tramwajów i nie raz odjeżdżają autobusy z Okęcia nabite po takim zatrzymaniu.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 maja 2009, 21:15

reserved pisze:
pawcio pisze:Zdjąć wozy z 521 czy 512?
Te linie i tak niedługo same padną, więc ok.
Alleluja! Reserved wyraża zgodę na ścięcie 521 na Szczęśliwicach. Można działać, panowie! :D
Glonojad pisze:174 trzeba by jednak podkręcić, a przeszkodą na drodze jest a) Świętokrzyska w DP b) krótka końcówka na prawym brzegu.
Nie jestem przekonany, aczkolwiek szkodliwe by to na pewno nie było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 25 maja 2009, 21:19

reserved pisze:Sęk w tym, że 182 też pełni dużo funkcji lokalnych. Nikt o zdrowych zmysłach nie jedzie z Pragi na Okęcie 182...chyba.
Ja jeżdże do Galerii Mokotów :D jednak wole sobie posiedzieć wygodnie w neoplanie niż przesiadać się na Politechnice w metro, potem znów z Metra w 186.

I wiem że moje zdanie podziela pare osób z okolicy ;)

a na Okęcie to 188 szybciej (poza szczytem) a w szczycie to tylko 9 żeby w korkach nie stać.
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 maja 2009, 21:19

Teokryt pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Tak - to faktycznie argument za utrzymaniem żenująco zapełnionej solówkowej linii z żałosną częstotliwością kursującą nad metrem
Metro nie sięga wszędzie a 301 nie jeździ w DS.
Wraz z wycofaniem 182 oczekuje pojawienia się 301 w DS pod dowolna postacią najlepiej w okolice GUS.
Po co :?: Tramwaj do Wawelskiej + 187, 523 i miejmy nadzieję, ze 182. Do tego jeszcze 167. Zapomniałem - pewnie przy Wawelskiej też się niewygodnie przesiadać =;
Teokryt pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie się przy GUSie przesiadł w relacji Praga - Mokotów.
A gdzie eis przesiada? Wcześniej? do czego miałby sie przesiąść jak nie będzie 182?
Ratunku.
Teokryt pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Idziemy dalej - Płowiecka nie jest węzłem przesiadkowym.
Nie? to co tam robią ludzie przesiadający sie np z 401 lub na 401?
To, że Ty się tam przesiadasz to jeszcze nie znaczy, że jest to węzeł przesiadkowy. Owszem - ludzie jadący z TŁ (względnie z TS) przeskakują tam - na tym samym peronie - do linii na Zapłowiecze. Na tym zasadniczo kończy się rola tego ZP.
Teokryt pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Przy Hynka przesiadałem się setki (jak nie tysiące razy) i do tej pory nie zauważyłem tam specjalnej niewygody.
Bo jej nie ma w tych relacjach na które jest zoptymalizowany.

W innej juz mniej.
Możesz jaśniej :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 maja 2009, 21:21

pawcio pisze:Alleluja! Reserved wyraża zgodę na ścięcie 521 na Szczęśliwicach. Można działać, panowie! :D
No teraz postąpiłem egoistycznie. Do Banacha mam więcej linii a tam 208. Szczęsliwice niech se zapierdzielają do Grójeckiej. ;-)
A mówiąc poważnie zostało mi jakieś inne wyjście? Cóż... Nie można z kimś wygrać trzeba się do niego przyłączyć. Tramwajami w końcu też czasem wracam.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 maja 2009, 21:22

jajcys pisze:
reserved pisze:Sęk w tym, że 182 też pełni dużo funkcji lokalnych. Nikt o zdrowych zmysłach nie jedzie z Pragi na Okęcie 182...chyba.
Ja jeżdże do Galerii Mokotów :D jednak wole sobie posiedzieć wygodnie w neoplanie niż przesiadać się na Politechnice w metro, potem znów z Metra w 186.
14 zlikwidowali :?:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 maja 2009, 21:24

Ale tam się niewygodnie siedzi. :P

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 maja 2009, 21:26

reserved pisze:Ale tam się niewygodnie siedzi. :P
Zawsze można ustąpić miejsca starszym pasażerom :pis:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 maja 2009, 21:27

Sęk w tym, że 182 też pełni dużo funkcji lokalnych. Nikt o zdrowych zmysłach nie jedzie z Pragi na Okęcie 182...chyba.
Ja, jak mam coś po drodze do załatwienia np na giełdzie pod GUS :)
reserved pisze:Żwirki i Wigury - Okęcie zastąpić może 154 właśnie
Jest 301!
Obrazek

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 25 maja 2009, 21:31

Nad uzwykleniem 301 można było myśleć gdy nie było 168. Nikt ponownie nie zdecyduje się na przedłużenie linii z Gocławia na Okęcie. Zresztą to byłoby drugie 182 pod względem punktualności... Jeden wóz więcej na stałe na 138 i ewentualnie jakaś 3xx na Służewiec Biurowy i to nie dalej niż do Wilanowskiej.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 maja 2009, 21:37

pawcio pisze:Alleluja! Reserved wyraża zgodę na ścięcie 521 na Szczęśliwicach. Można działać, panowie!
Ja tez wyrażę zgodę zaraz po włączeniu priorytetu dla tramwajów na całym odcinku :P
R-11 Kleszczowa pisze:Zapomniałem - pewnie przy Wawelskiej też się niewygodnie przesiadać
Kierunkowo? nie ale odległość - tak. Naprawdę nie dało by sie tego przybliżyć? Poza tym permanentny korek przy pomniku Lotnika.
To, że Ty się tam przesiadasz to jeszcze nie znaczy, że jest to węzeł przesiadkowy.
Ja? tylko ja? 10 albo więcej osób na każdym kursie się ładuje do 401. lub z niego wysiada. o innych liniach nie wspomnę stojąc na peronie przystankowym ? gdyby płowiecka anie była węzłem przesiadkowym to a) ludzi żeby nie wysiadali na tych przystankach b) nie stali by na przystankach bo nie ma innego generatora tylu stojących na przystankach pasażerów.
R-11 Kleszczowa pisze:14 zlikwidowali
A skad dokąd tym 14? bo przesiadka ana Marszałkowskiej to jest cudna :D
Obrazek

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 maja 2009, 21:37

Był temat (odnośnie 182, 301) wałkowany na forum z kilkanaście razy i tak 301 powinno stać się całotygodniowe i wydłużone do Os. Ostrobramska
182 na obecnej trasie skasowane a w zamian między Bokserską a np. Metrem Wilanowska ulicami Postępu, Woronicza uruchomiona linia 3xx.

Jedynie pytanie czy całotygodniowe 301 powinno z Niepodległości jechać do TŁ jak 182 czy jak obecnie jeździ przez Rakowiecką i Sielce.

ODPOWIEDZ